Htc Wildfire/ Samsung Galaxy S Mini
maandag 21 maart 2011 om 19:40
maandag 21 maart 2011 om 19:47
Ik heb de Samsung galaxy S, en ik ben er echt heel erg tevreden over! Is bovendien verkozen tot beste smartphone van 2010 of 2011, welke weet ik even niet meer, haha! Hoe de mini is weet ik niet (wist eerlijk gezegd niet eens dat die bestond), maar neem gemakshalve even aan dat dat ongeveer vergelijkbaar is..
maandag 21 maart 2011 om 20:03
maandag 21 maart 2011 om 20:57
woensdag 13 april 2011 om 10:11
Even hier zodat ik er geen nieuwe topic over hoef te starten.
Ik heb gisteren een HTC Wildfire gekocht (gekregen bij mijn nieuwe abonnement).
en voor het eerst heb ik straks ook een internet abonnementje erbij.
alleen gaat dat pas in in juli.
Nu wil ik graag wel alvast thuis wat met dat internet oefenen op onze huis aansluiting.
via wifi dus.
Het instellen is gelukt enzo... maar hoe weet ik nu of ik via de wifi intenet of via de tmobile verbinding?
Want die van tmobile moet ik even niet meer gebruiken dan nodig is. (weet dat deze telefoon wel wat gebruikt om alles up to date te houden. dat is geen probleem want ik had vrij veel tegoed openstaan.)
mijn vraag dus nogmaals: hoe weet ik of ik op de huislijn of op de tmobile lijn zit?
liefs IndianSummer
Ik heb gisteren een HTC Wildfire gekocht (gekregen bij mijn nieuwe abonnement).
en voor het eerst heb ik straks ook een internet abonnementje erbij.
alleen gaat dat pas in in juli.
Nu wil ik graag wel alvast thuis wat met dat internet oefenen op onze huis aansluiting.
via wifi dus.
Het instellen is gelukt enzo... maar hoe weet ik nu of ik via de wifi intenet of via de tmobile verbinding?
Want die van tmobile moet ik even niet meer gebruiken dan nodig is. (weet dat deze telefoon wel wat gebruikt om alles up to date te houden. dat is geen probleem want ik had vrij veel tegoed openstaan.)
mijn vraag dus nogmaals: hoe weet ik of ik op de huislijn of op de tmobile lijn zit?
liefs IndianSummer
Kijk altijd eerst in de spiegel, voor je een ander veroordeeld!