Htc Wildfire/ Samsung Galaxy S Mini

21-03-2011 19:33 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Morgen ga ik een nieuwe telefoon kopen.

Maar ik zit te twijfelen tussen een htc wildfire of een Samsung Galaxy S mini.

Heb er niet zo heel veel verstand van, Dus vraag me af welke ik beter kan nemen als smartphone.

Alvast bedankt
Ik heb sinds een paar dagen de samsung galaxy ace en ben daar super tevreden mee. Mijn iph

one was stuk gegaan, maar abonnement loopt nog, dus moest even aan de relatief goedkope telefoon (heb deze los gekocht)

Over jouw keuze kan ik geen advies geven, maar ik zou de ace kopen!
Ik ben vd week toevallig geadviseerd over smartphones.. over de HTC en samsung dan en zij raadde mij de HTC aan..
Ik heb de Samsung galaxy S, en ik ben er echt heel erg tevreden over! Is bovendien verkozen tot beste smartphone van 2010 of 2011, welke weet ik even niet meer, haha! Hoe de mini is weet ik niet (wist eerlijk gezegd niet eens dat die bestond), maar neem gemakshalve even aan dat dat ongeveer vergelijkbaar is..
Ik heb de gewone Samsung Galaxy S, ben ook erg tevreden. Ik heb verder geen ervaring met HTC, dus ik zou het verschil verder niet weten, maar voor mij volstaat de Samsung prima.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nu we het toch over de samsung galaxy hebben.. Heeft iemand enig idee wanneer de s2 uit komt?
de galaxy 2 komt pas het 3e kwartaal van 2011 uit, heb ik net gelezen.
Heb je al naar de google Nexus S gekeken?

Deze Samsung telefoon is afgelopen week in NL uitgekomen.
quote:_Strawberry86_ schreef op 21 maart 2011 @ 20:30:

de galaxy 2 komt pas het 3e kwartaal van 2011 uit, heb ik net gelezen.Dat heb ik idd ook gelezen, maar de ene site zegt maart andere april en weer een andere mei.. wordt je dus ook niet echt wijzer van
ik heb sinds afgelopen week de HTC incredble S,

Dat is de opvolger van de wildfire.

Ik ben er erg blij mee, super telefoon,heel duidelijjk,werkt prettig ,ik ben tevreden ..maargoed ik heb hem pas een week dus tja..
Even hier zodat ik er geen nieuwe topic over hoef te starten.

Ik heb gisteren een HTC Wildfire gekocht (gekregen bij mijn nieuwe abonnement).

en voor het eerst heb ik straks ook een internet abonnementje erbij.

alleen gaat dat pas in in juli.

Nu wil ik graag wel alvast thuis wat met dat internet oefenen op onze huis aansluiting.

via wifi dus.

Het instellen is gelukt enzo... maar hoe weet ik nu of ik via de wifi intenet of via de tmobile verbinding?

Want die van tmobile moet ik even niet meer gebruiken dan nodig is. (weet dat deze telefoon wel wat gebruikt om alles up to date te houden. dat is geen probleem want ik had vrij veel tegoed openstaan.)

mijn vraag dus nogmaals: hoe weet ik of ik op de huislijn of op de tmobile lijn zit?

liefs IndianSummer
Kijk altijd eerst in de spiegel, voor je een ander veroordeeld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven