Bezemtopic Nummer 10!
dinsdag 22 maart 2011 om 09:05
Mogguh
Spannend Gold *duimduimduim*
Hier ben i kal druk met het aanrecht aan het poetsen. Daarna sporten en dan liefst nog even de schutting een keer doen. Al vrees ik dat het dan teveel van het goede is... dilemma....
Nu eerst iig het aanrecht, dan is dat maar af!
Succes met zoon aanmelden Mamz, dan istie echt groot
en Coe, succes met de verwarming
Spannend Gold *duimduimduim*
Hier ben i kal druk met het aanrecht aan het poetsen. Daarna sporten en dan liefst nog even de schutting een keer doen. Al vrees ik dat het dan teveel van het goede is... dilemma....
Nu eerst iig het aanrecht, dan is dat maar af!
Succes met zoon aanmelden Mamz, dan istie echt groot
en Coe, succes met de verwarming
dinsdag 22 maart 2011 om 11:54
Thanks maisjes .
Vanmiddag heb ik een gesprek met het hoofd van de afdeling waar ik zou komen te werken, dus even kijken of het klikt.
Er werd me al gevraagd om een pasfoto (voor een bedrijfspasje), I.D-kaart en diploma's (dat was effe zoeken ) mee te brengen.
Spannend!!!!!
Vanmorgen lekker getennist, tegenstanders alle hoeken van de baan laten zien.
Daarna koffie geleut.
Straks samen met Troela een boterhammetje eten en daarna
een was draaien,
stofzuigen,
hangende droge was opvouwen,
douchen en haren in de krul zetten....
Vanmiddag heb ik een gesprek met het hoofd van de afdeling waar ik zou komen te werken, dus even kijken of het klikt.
Er werd me al gevraagd om een pasfoto (voor een bedrijfspasje), I.D-kaart en diploma's (dat was effe zoeken ) mee te brengen.
Spannend!!!!!
Vanmorgen lekker getennist, tegenstanders alle hoeken van de baan laten zien.
Daarna koffie geleut.
Straks samen met Troela een boterhammetje eten en daarna
een was draaien,
stofzuigen,
hangende droge was opvouwen,
douchen en haren in de krul zetten....
dinsdag 22 maart 2011 om 15:34
dinsdag 22 maart 2011 om 15:48
Ja Fus. Ikke. Zo gemakkelijk. Ik maak er veel gebruik van.
En en en Gold???
ben naar de Arbo geweest.
Over vijf weken terug komen en doorgaan zoals het is op andere pauzes na. zal de bitch niet blij mee zijn. Ik mag pauze nemen als ik denk dat het nodig is. En niet verplicht. Alleen als het druk is. En afspraken in het ziekenhuis gaan voor werk.
En en en Gold???
ben naar de Arbo geweest.
Over vijf weken terug komen en doorgaan zoals het is op andere pauzes na. zal de bitch niet blij mee zijn. Ik mag pauze nemen als ik denk dat het nodig is. En niet verplicht. Alleen als het druk is. En afspraken in het ziekenhuis gaan voor werk.
dinsdag 22 maart 2011 om 15:53
Goldie, mag ik je voorzichtig feliciteren?
Rijbewijs, Fuss, daar zeg je zoiets. Volgens mij verloopt die van mij ook dit jaar. Straks eens even nakijken.
Uitslagen van man waren goed, geen problemen te bekennen. Wat dan wel de pijn veroorzaakt wisten ze niet, hij is weer teruggestuurd naar de huisarts.
Qua bezemen doe ik niet veel momenteel. Man is thuis, dus doet hij het meeste nu. Straks even de wc poetsen (want daar heeft hij een hekel aan) en even alvast wat strijk wegwerken.
Morgen (samen met man) de bovenverdieping poetsen, boodschappen doen, naar de logopedie met zoon en eventueel de strijk wegwerken die nog is blijven liggen van vandaag. O, en naar de stad met mijn moeder.
Dat is wel een nadeel van maar 1 dag doordeweeks vrij hebben, je gaat alles in die ene dag proppen, zodat het weekend nog enigszins vrij blijft.
Dochter is gisteren voor het eerst een ochtend naar school geweest, ze vond het geweldig!
Rijbewijs, Fuss, daar zeg je zoiets. Volgens mij verloopt die van mij ook dit jaar. Straks eens even nakijken.
Uitslagen van man waren goed, geen problemen te bekennen. Wat dan wel de pijn veroorzaakt wisten ze niet, hij is weer teruggestuurd naar de huisarts.
Qua bezemen doe ik niet veel momenteel. Man is thuis, dus doet hij het meeste nu. Straks even de wc poetsen (want daar heeft hij een hekel aan) en even alvast wat strijk wegwerken.
Morgen (samen met man) de bovenverdieping poetsen, boodschappen doen, naar de logopedie met zoon en eventueel de strijk wegwerken die nog is blijven liggen van vandaag. O, en naar de stad met mijn moeder.
Dat is wel een nadeel van maar 1 dag doordeweeks vrij hebben, je gaat alles in die ene dag proppen, zodat het weekend nog enigszins vrij blijft.
Dochter is gisteren voor het eerst een ochtend naar school geweest, ze vond het geweldig!
dinsdag 22 maart 2011 om 16:16
Pfft wat een heftige discussie op dat topic over het Belgische meisje. Het doet me nogal wat.
Ik wordt dement, want ik ga dingen dubbel zitten vertellen.
Nog geen nieuws van Gold.
Rainz heftig dat je zoveel dagen werkt. Daar moet je wel aan wennen.
Oh ja rijbewijs, morgen maar even doen., Ik heb nog tot de 28e. Ieuw
Ik wordt dement, want ik ga dingen dubbel zitten vertellen.
Nog geen nieuws van Gold.
Rainz heftig dat je zoveel dagen werkt. Daar moet je wel aan wennen.
Oh ja rijbewijs, morgen maar even doen., Ik heb nog tot de 28e. Ieuw
dinsdag 22 maart 2011 om 19:43
Fussie,je kunt tegenwoordig een afspraak maken om je rijbewijs te laten verlengen,hoef je ook niet te wachten.Vriend heeft vorige week 2 uur daar gezeten.
Hoe is het gegaan Goldie?
Zoeb,ik had vanochtend al het een en ander gelezen!Sommige mensen zijn niet wijzer moet je maar denken!
Rainz,fijn dat er niks ernstigs met je man aan de hand is,nu nog erachter komen waar de klachten dan vandaan komen!
Fijn dat ie nu het huishouden doet zodat jij het wat rustiger hebt wat buiten je werk om.
Hoe is het gegaan Goldie?
Zoeb,ik had vanochtend al het een en ander gelezen!Sommige mensen zijn niet wijzer moet je maar denken!
Rainz,fijn dat er niks ernstigs met je man aan de hand is,nu nog erachter komen waar de klachten dan vandaan komen!
Fijn dat ie nu het huishouden doet zodat jij het wat rustiger hebt wat buiten je werk om.
dinsdag 22 maart 2011 om 21:40
Gaaf Gold, hoeveel uren per week gaan we je nu missen 
Rainz, fijn dat het hart goed klopt, maar ook vervelend dat er niets gevonden is want waarvandaan dan die pijn komt..
Zoon is aangemeld, best wel een contrast zo, een hele keurige mevrouw en een zoon die tijdens het gesprek tikt en friemelt en erg laid back doet en steeds vraagt wat dat moeilijke woord nou weer betekent...
Rainz, fijn dat het hart goed klopt, maar ook vervelend dat er niets gevonden is want waarvandaan dan die pijn komt..
Zoon is aangemeld, best wel een contrast zo, een hele keurige mevrouw en een zoon die tijdens het gesprek tikt en friemelt en erg laid back doet en steeds vraagt wat dat moeilijke woord nou weer betekent...
woensdag 23 maart 2011 om 07:43
Moggu...
Mamz,voorzie je problemen met de inschrijving?
Hier in het durp zijn nogal wat kinderen teleurgesteld omdat ze een te lage cito score hebben voor de school van hun keuze.
Gelukkig is dat bij Oudste geen probleem.
Wij gaan haar vanavond inschrijven.
Ik vind het stiekem allemaal best spannend!Kan me nog zo goed voor de geest halen dat ik zelf naar de middelbare ging...
Middelste is ziekjes dus die blijft een dagje thuis.
Ik ga de laatste verwarming schilderen en hopelijk kan ik 1 muur van de gang afwerken.
Ik heb een datum op de bh gezet.
Fijne dag allemaal!
Mamz,voorzie je problemen met de inschrijving?
Hier in het durp zijn nogal wat kinderen teleurgesteld omdat ze een te lage cito score hebben voor de school van hun keuze.
Gelukkig is dat bij Oudste geen probleem.
Wij gaan haar vanavond inschrijven.
Ik vind het stiekem allemaal best spannend!Kan me nog zo goed voor de geest halen dat ik zelf naar de middelbare ging...
Middelste is ziekjes dus die blijft een dagje thuis.
Ik ga de laatste verwarming schilderen en hopelijk kan ik 1 muur van de gang afwerken.
Ik heb een datum op de bh gezet.
Fijne dag allemaal!
woensdag 23 maart 2011 om 07:49
woensdag 23 maart 2011 om 08:16
Gold, gefeliciteerd met je baan! Wat een superleuk bericht om te lezen! En volgende week al beginnen! Gaaf hoor!
Ik lig op 7 mei met mijn luie billen op een Grieks strand
Boev is er en ik geniet zo verschrikkelijk van het joch. Vrijdag wordt hij alweer 2 jaar! Een kleine donderpad is het!
Zoeb, wanneer is jouw schoondochter ook alweer uitgerekend?
Ik lig op 7 mei met mijn luie billen op een Grieks strand
Boev is er en ik geniet zo verschrikkelijk van het joch. Vrijdag wordt hij alweer 2 jaar! Een kleine donderpad is het!
Zoeb, wanneer is jouw schoondochter ook alweer uitgerekend?
woensdag 23 maart 2011 om 08:50
Mogguh maisjes!
Bedankt voor de felicitaties. Ik ben er zelf eigenlijk nog een beetje overdonderd van.
Het is de eerste brief die ik in jaren schrijf en het is meteen raak.
En het is ook nog eens een hele leuke afdeling waar ik kom te werken.
Meer info zet ik wel op de BH.
Sorry van het kamelen de laatste dagen, ik kon even nergens anders meer aan denken.
Verfwerk nu bijna af Coe?
Fuss, de schutting ook klaar?
Geen stuiter-gevallen meer gebeurd?
Fijn dat wel redelijk gaat met manlief Rainz, hopelijk is snel duidelijk wat er nu precies aan de hand is.
Is de school-inschrijving wel definitief nu Mamzie?
Welk Belgisch meisje Zoeb?
Veel plezier met Boev Yonna!
MissM?
Gerdaa?
Wie mis ik nog meer?
Bedankt voor de felicitaties. Ik ben er zelf eigenlijk nog een beetje overdonderd van.
Het is de eerste brief die ik in jaren schrijf en het is meteen raak.
En het is ook nog eens een hele leuke afdeling waar ik kom te werken.
Meer info zet ik wel op de BH.
Sorry van het kamelen de laatste dagen, ik kon even nergens anders meer aan denken.
Verfwerk nu bijna af Coe?
Fuss, de schutting ook klaar?
Geen stuiter-gevallen meer gebeurd?
Fijn dat wel redelijk gaat met manlief Rainz, hopelijk is snel duidelijk wat er nu precies aan de hand is.
Is de school-inschrijving wel definitief nu Mamzie?
Welk Belgisch meisje Zoeb?
Veel plezier met Boev Yonna!
MissM?
Gerdaa?
Wie mis ik nog meer?
woensdag 23 maart 2011 om 09:57
Mogguh
Yonna, ze worden alleen maar leuker naarmate ze groter worden he? (en ze waren al zo leuk
)
Meeting in Griekenland lijkt me ook wel wat maar ik ga mijn best doen er bij te zijn in Braboland.
Goldie, geen idee wat kamelen is, behalve dan meerdere dieren met bulten, maar ik vind het wel supertof voor je dat het in één keer raak is. Hoop dat je ook echt geniet van het werk.
Coebergh, beterschap voor Middelste.. en ja, het is hartstikke leuk, dat inschrijven en heel dat gedoe wat erop volgt. Ik kan me op zich van het inschrijven niks meer herinneren, maar ik vond het wel gaaf om helemaal opnieuw te beginnen op de middelbare, en precies datzelfde gaat Oudste ook doen (er gaat niemand die hij kent naar die school). Ik zag daar allemaal schattige prepubertjes :smelt: nog vooral meisjes ook.
Zoebie, in jouw tijd was er nog geen cito en zo? Van onze klas gingen er zoveel naar de huishoudschool dat we zelfs alleen daar een rondleiding kregen. Ik had er wel heengewild
maar ik had niets te willen toen..
Vandaag:
Afwas
Was draait
Studeren
Schoenen kopen
Kinderen naar feestje
Yonna, ze worden alleen maar leuker naarmate ze groter worden he? (en ze waren al zo leuk
Meeting in Griekenland lijkt me ook wel wat maar ik ga mijn best doen er bij te zijn in Braboland.
Goldie, geen idee wat kamelen is, behalve dan meerdere dieren met bulten, maar ik vind het wel supertof voor je dat het in één keer raak is. Hoop dat je ook echt geniet van het werk.
Coebergh, beterschap voor Middelste.. en ja, het is hartstikke leuk, dat inschrijven en heel dat gedoe wat erop volgt. Ik kan me op zich van het inschrijven niks meer herinneren, maar ik vond het wel gaaf om helemaal opnieuw te beginnen op de middelbare, en precies datzelfde gaat Oudste ook doen (er gaat niemand die hij kent naar die school). Ik zag daar allemaal schattige prepubertjes :smelt: nog vooral meisjes ook.
Zoebie, in jouw tijd was er nog geen cito en zo? Van onze klas gingen er zoveel naar de huishoudschool dat we zelfs alleen daar een rondleiding kregen. Ik had er wel heengewild
Vandaag:
Afwas
Was draait
Studeren
Schoenen kopen
Kinderen naar feestje
woensdag 23 maart 2011 om 10:03
Grrrrr,maandag naar school geweest omdat achternaam van Oudste verkeerd vermeld stond op papieren voor school.
Gister nieuwe papieren meegekregen staat achternaam van ex op.
Kan ik nu dus voor de 3e keer naar school.(fijn dat ik het nog even nakijk)
Gold,beneden moeten de deuren nog,die doet vriend vrijdag en nog wat kleine dingetjes.Daarna ga ik boven verven dus het is nog wel even werk!
Gister nieuwe papieren meegekregen staat achternaam van ex op.
Kan ik nu dus voor de 3e keer naar school.(fijn dat ik het nog even nakijk)
Gold,beneden moeten de deuren nog,die doet vriend vrijdag en nog wat kleine dingetjes.Daarna ga ik boven verven dus het is nog wel even werk!
woensdag 23 maart 2011 om 11:31
Ik snap er ook niks van Zoeb.
Maandag samen de papieren besproken en er mijn handtekening onder gezet.Gister de papieren meegekregen en vluchtig doorgekeken of vriend er ook bij stond.Kijk ik vanochtend goed,blijk ik dus weer getrouwd met ex,is ze de jongste van ons gezin en heeft ze groep 4, 2 keer gedaan.Klopt dus niet.
Maar ik heb de goede papieren nu dus vanavond kunnen we haar inschrijven.
Ik verf vandaag maar niet,middelste heeft erge hoofdpijn en koorts en dan is die verflucht niet prettig.
In plaats daarvan heb ik de badkamer gepoetst en ga ik zo strijken en eten maken.Kan vriend vanavond met de mannen al eten als ik met oudste naar school ben.
Maandag samen de papieren besproken en er mijn handtekening onder gezet.Gister de papieren meegekregen en vluchtig doorgekeken of vriend er ook bij stond.Kijk ik vanochtend goed,blijk ik dus weer getrouwd met ex,is ze de jongste van ons gezin en heeft ze groep 4, 2 keer gedaan.Klopt dus niet.
Maar ik heb de goede papieren nu dus vanavond kunnen we haar inschrijven.
Ik verf vandaag maar niet,middelste heeft erge hoofdpijn en koorts en dan is die verflucht niet prettig.
In plaats daarvan heb ik de badkamer gepoetst en ga ik zo strijken en eten maken.Kan vriend vanavond met de mannen al eten als ik met oudste naar school ben.
woensdag 23 maart 2011 om 12:48
Wat raar van die schoolpapieren Coe.
Jullie zijn wel op tijd daar, wij horen hier volgende week pas een definitief schooladvies bij het 10-minutengesprek. Hopelijk zitten we met school op één lijn, anders hebben we een probleem.
Kamelen betekent: alleen maar over jezelf praten, Zoeb.
Ik was even in de bonen met een ander forum/ group waar ik ooit schreef, daar was het een hele normale uitdrukking.
Ik heb vanmorgen buiten ramen gezeemd aan de schaduwkant.
Was opgevouwen en opgeruimd en nieuwe was opgehangen.
Straks nog stofzuigen en dan vind ik het wel weer welletjes voor vandaag.
Jullie zijn wel op tijd daar, wij horen hier volgende week pas een definitief schooladvies bij het 10-minutengesprek. Hopelijk zitten we met school op één lijn, anders hebben we een probleem.
Kamelen betekent: alleen maar over jezelf praten, Zoeb.
Ik was even in de bonen met een ander forum/ group waar ik ooit schreef, daar was het een hele normale uitdrukking.
Ik heb vanmorgen buiten ramen gezeemd aan de schaduwkant.
Was opgevouwen en opgeruimd en nieuwe was opgehangen.
Straks nog stofzuigen en dan vind ik het wel weer welletjes voor vandaag.
woensdag 23 maart 2011 om 13:38
Oudste is al bezig met de eindmusical!
Wat ik belachelijk vind want er is nog genoeg te leren voor ze.Nu doen ze vrij weinig meer s'ochtends en s'middags oefenen ze voor de musical.
Had ik al verteld dat ik heel blij ben dat Ukkie naar de andere school gaat
Ukkie is bij de buren de vijver stofzuigen,ik hoor hem kletsen daar.
Eten is bijna klaar en dan ga ik zo even in de zon zitten met een boekje.
Wat ik belachelijk vind want er is nog genoeg te leren voor ze.Nu doen ze vrij weinig meer s'ochtends en s'middags oefenen ze voor de musical.
Had ik al verteld dat ik heel blij ben dat Ukkie naar de andere school gaat
Ukkie is bij de buren de vijver stofzuigen,ik hoor hem kletsen daar.
Eten is bijna klaar en dan ga ik zo even in de zon zitten met een boekje.