telefoonvraagje.
dinsdag 22 maart 2011 om 21:20
Hallo,
Ik heb al gegoogeld maar ik kom er totaal niet uit.
Ik heb vandaag een samsung galaxy mini gekocht, Maar nu heb ik een vraagje erover,
Namelijk het volgende: ik heb een bepaald melodietje als smstoon ingesteld, Alleen gaat dat melodietje ook af als ik b.v een whatssapp bericht binnen krijg of als mijn batterij leeg (waarschuwingssingaal).
Dat vind ik erg vervelen, Ik wil gewoon 1 toon voor een smsbericht. En 1 overige toon voor alle notificaties.
Wie weet hoe ik dit kan instellen, In de handleiding stond het niet namelijk.
Wie kan me helpen en heeft ook een samsung telefoon.
alvast bedankt.
Ik heb al gegoogeld maar ik kom er totaal niet uit.
Ik heb vandaag een samsung galaxy mini gekocht, Maar nu heb ik een vraagje erover,
Namelijk het volgende: ik heb een bepaald melodietje als smstoon ingesteld, Alleen gaat dat melodietje ook af als ik b.v een whatssapp bericht binnen krijg of als mijn batterij leeg (waarschuwingssingaal).
Dat vind ik erg vervelen, Ik wil gewoon 1 toon voor een smsbericht. En 1 overige toon voor alle notificaties.
Wie weet hoe ik dit kan instellen, In de handleiding stond het niet namelijk.
Wie kan me helpen en heeft ook een samsung telefoon.
alvast bedankt.
dinsdag 22 maart 2011 om 21:48
dinsdag 22 maart 2011 om 21:48
dinsdag 22 maart 2011 om 22:21
hmm dat vind ik dus echt een nadeel, Ik wil wel dat als ik hem op stil heb dat alles ook echt stil is! En als ik geluid aan heb dat ik dan wel verschillende tonen heb.
Zag net trouwens erbij staan dat als ik mijn tel op stil zet, Er nog wel geluid van media en alarm word afgespeeld.
Betekent dit als ik een whatsapp bericht krijg dat die hem dan gewoon afspeelt ook al staat die op stil? alarm vind ik niet erg verder.
Zag net trouwens erbij staan dat als ik mijn tel op stil zet, Er nog wel geluid van media en alarm word afgespeeld.
Betekent dit als ik een whatsapp bericht krijg dat die hem dan gewoon afspeelt ook al staat die op stil? alarm vind ik niet erg verder.
dinsdag 22 maart 2011 om 23:54
Mag ik deze topic ook ff gebruiken voor mijn vraag? Ik heb een galaxy apollo sinds kort en ik ben nu al 2-3 keer snachts wakker geschrokken (en net schrok ik me weer lam) door wat ik dacht een smsje. Maar wat blijkt.... dat stomme ding geeft dus ook dat melodietje als de telefoon is opgeladen. Iemand die weet hoe je die functie uit kunt zetten want ik laad mijn telefoon eigenlijk altijd op als ik ga slapen en dan is het zo irritant om midden in de nacht wakker te schrikken.
Kan het boekje niet vinden dus ik dacht ik vraag het hier.
Kan het boekje niet vinden dus ik dacht ik vraag het hier.