telefoonvraagje.

22-03-2011 21:20 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb al gegoogeld maar ik kom er totaal niet uit.

Ik heb vandaag een samsung galaxy mini gekocht, Maar nu heb ik een vraagje erover,

Namelijk het volgende: ik heb een bepaald melodietje als smstoon ingesteld, Alleen gaat dat melodietje ook af als ik b.v een whatssapp bericht binnen krijg of als mijn batterij leeg (waarschuwingssingaal).

Dat vind ik erg vervelen, Ik wil gewoon 1 toon voor een smsbericht. En 1 overige toon voor alle notificaties.

Wie weet hoe ik dit kan instellen, In de handleiding stond het niet namelijk.

Wie kan me helpen en heeft ook een samsung telefoon.

alvast bedankt.
ik heb dezelfde telefoon als jij ga ff kijken!
Volgens Google staat het bij Instellingen > Melodie.
Ha Jorina klopt!Je was mij net voor ;)!
Ik heb ook een Samsung Galaxy (geen mini, weet niet wat het verschil is), maar daarbij kan ik volgens mij geen onderscheid maken in de toon bij een sms, mail of wat dan ook.

(mocht iemand weten of dat wel kan en hoe, dan hoor ik dat graag!)
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Nee daar staat het dus niet. je kunt daar wel je smstoon instellen. Dat heb ik ook gedaan.

Alleen wordt die smstoon nu overal voor gebruikt. dus als mijn batterij leeg is, als waarschuwingstoon krijg ik hetzelfde als mijn smstoon.

en dat vind ik iritant en wil ik veranderen, maar weet nie hoe.
Ik heb voor alles een andere toon

andere sms dan een heel irritant geluid als de batterij leeg is zal nog eens kijken.

Mini lijkt op de diva vind ik.
Instellingen-geluidsprofielen

Hier kun je volgens mij alles instellen
Ik zie geluidprofielen niet bij instellingen, Alleen melodie maar dat kan ik het niet veranderen
Ik heb ook een galaxy en ik kan dat ook niet ontdekken. Ook kan k geen verschillende profielen (stil, vergadering, trillen, buiten, auto etc) vinden. Alleen alles stil en alles aan.
hmm dat vind ik dus echt een nadeel, Ik wil wel dat als ik hem op stil heb dat alles ook echt stil is! En als ik geluid aan heb dat ik dan wel verschillende tonen heb.

Zag net trouwens erbij staan dat als ik mijn tel op stil zet, Er nog wel geluid van media en alarm word afgespeeld.

Betekent dit als ik een whatsapp bericht krijg dat die hem dan gewoon afspeelt ook al staat die op stil? alarm vind ik niet erg verder.
Vreemd hoor ik heb toch echt dezelde telefoon.

Ik heb allerlei verschillende profielen en kan alles apart instellen.

Raar
Ik heb de galaxy mini, jij ook?
Ik lees morgen weer verder, En dan pruts ik wel weer verder aan de telefoon, Aangezien mijn wekkertje om 5 uur afgaat ga ik nu naar bed.

Maar als iemand weet hoe het moet? Die profielen instelling dan hoor ik dat graag.
o ja en zijn er nog leuke apps? naast whatssapp en nieuws enz?? angry birds heb ik al haha..
Mag ik deze topic ook ff gebruiken voor mijn vraag? Ik heb een galaxy apollo sinds kort en ik ben nu al 2-3 keer snachts wakker geschrokken (en net schrok ik me weer lam) door wat ik dacht een smsje. Maar wat blijkt.... dat stomme ding geeft dus ook dat melodietje als de telefoon is opgeladen. Iemand die weet hoe je die functie uit kunt zetten want ik laad mijn telefoon eigenlijk altijd op als ik ga slapen en dan is het zo irritant om midden in de nacht wakker te schrikken.

Kan het boekje niet vinden dus ik dacht ik vraag het hier.
Ik heb een htc desire, maar ik heb dat ook hoor. Voor alles hetzelfde meldingsgeluid, irritant he, dan weet je niet wat wat is.

Ik vind de 9292ov app handig , en msn droid om te msnen kan leuk zijn.
Je kan een app downloaden waarmee je geluidsprofielen kan maken...
Melding uitzetten van batterij opgeladen: ->instellingen->geluid->beltoon voor meldingen->stil

Let op, dit is geen melding voor de sms. Je sms geluidje kun je bij je berichten regelen.
O ja gebruiksaanwijzingen/boekjes van je samsung telefoon kun je downloaden vanaf de samsung site. Ik kreeg mijn Galaxy S ook zonder boekwerk geleverd.....
[quote]Rary schreef op 23 maart 2011 @ 00:16:

hoe heet dit dan? dat lijkt me wel handig namelijk.
Jeej ik heb in ieder geval al een ander geluid als ik een whatsapp bericht binnen krijg. Alleen sms en als mijn batterijleeg is krijg ik nog wel hetzelfde geluid..
weet ik niet maar er zijn zo veel apps op dat gebied!~succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven