Squirten
woensdag 9 februari 2011 om 12:40
Sinds ik zwanger ben geweest ben ik erachter gekomen dat ik kan squirten. De eerste keer was het best apart en ik moet zeggen dat het ook niet altijd lukt. Als ik tot aan mijn hoogtepunt kom en manlief al eerder klaar is zit ik ook altijd met een soort van blaasontstekings gevoel, alsof je moet maar niet kan..
Herkenbaar?
De hoeveelheid is meestal verschillend en vaak lukt het het beste bovenop. In het begin schaamde ik me wel, maar zodra manlief het geil vond, ga je zelf automatisch wat meer richten op het squirten.
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Ben benieuwd naar jullie verhaal!
Herkenbaar?
De hoeveelheid is meestal verschillend en vaak lukt het het beste bovenop. In het begin schaamde ik me wel, maar zodra manlief het geil vond, ga je zelf automatisch wat meer richten op het squirten.
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Ben benieuwd naar jullie verhaal!
dinsdag 11 juni 2013 om 23:52
Na onze zwangerschap had ik het idee dat ik ook kon squirten. Lijkt erop dat het wat makkelijker kon. Ik had altijd al een idee dat ik kon spuiten, maar dat is er nooit van gekomen.
Pas na de zwangerschap kwam het ervan.
Dus zoekende op internet kwamen wij een website tegen over squirten, namelijk www.ansq.nl waar zeer goede informatie stond over hoe je kan squirten of spuitend klaar kan komen als vrouw zijnde.
Kortom, na te hebben gezien aan een instructiefilm op de website probeerde we het gewoon. En ja hoor... Het lukte...
Het is wel zo dat ik eerst een clitoraal orgasme moet hebben, voordat ik daarna squirtend klaar kan komen.
Maar in ieder geval een aanrader: www.ansq.nl
Pas na de zwangerschap kwam het ervan.
Dus zoekende op internet kwamen wij een website tegen over squirten, namelijk www.ansq.nl waar zeer goede informatie stond over hoe je kan squirten of spuitend klaar kan komen als vrouw zijnde.
Kortom, na te hebben gezien aan een instructiefilm op de website probeerde we het gewoon. En ja hoor... Het lukte...
Het is wel zo dat ik eerst een clitoraal orgasme moet hebben, voordat ik daarna squirtend klaar kan komen.
Maar in ieder geval een aanrader: www.ansq.nl