Bezemtopic Nummer 10!
vrijdag 25 maart 2011 om 14:07
Hai
Ik las het gisteren van Fussies rijbewijs en toen begon me iets te dagen. Ik moest ook. dus gisteravond naar het gemeentehuis en die was mooi gesloten. Vanmorgen toch maar meteen geregeld. Hij was nog geldig tot de 28e. Ieuw net op tijd. Nu zit ik volgende week 2 dagen zonder want ik kan het donderdag pas ophalen. Maakt niet uit hoor. Ik was tenminste nog net op tijd.
Fus heel heel erg bedankt. Haha.
Druk dagje vandaag. Vanmorgen naar de pedicure en vanmiddag weer eens naar het zh. Benieuwd wat die gyn te melden heeft.
Ik las het gisteren van Fussies rijbewijs en toen begon me iets te dagen. Ik moest ook. dus gisteravond naar het gemeentehuis en die was mooi gesloten. Vanmorgen toch maar meteen geregeld. Hij was nog geldig tot de 28e. Ieuw net op tijd. Nu zit ik volgende week 2 dagen zonder want ik kan het donderdag pas ophalen. Maakt niet uit hoor. Ik was tenminste nog net op tijd.
Fus heel heel erg bedankt. Haha.
Druk dagje vandaag. Vanmorgen naar de pedicure en vanmiddag weer eens naar het zh. Benieuwd wat die gyn te melden heeft.
vrijdag 25 maart 2011 om 18:58
Ik had goed en minder goed nieuws bij de gyn. Ik heb geen blaasverzakking. Ik moet naar de fysio voor bekkenbodemoefeningen en over twee maanden pas terug om te kijken of dat iets helpt. Zoniet dan moet ik geopereerd worden. Maar alleen aan de banden/spieren of zoiets. Niet aan de blaas. Er was wel iets niet oké met de baarmoederhals. Er is een echo gemaakt en één of ander speciaal uitstrijkje. Volgende week krijg ik daar de uitslag van. Het konden foute cellen zijn. Ik wacht het maar af en maak me er maar niet te druk over. Ik heb totaal geen klachten en het uitstrijkje vorig jaar was goed.
vrijdag 25 maart 2011 om 19:58
Toch weer spannend dan Zoeb...
MissM, is de lekkage al verholpen?
Komt wel erg k*t uit zeg...
(Wel leuk je even te lezen)
Zijn de gemoederen van Dochter alweer gedaald Coe?
Gefeliciteerd met Boev Yonna!
Lekker gewerkt vandaag?
Ik heb vandaag een off-dag.
Overal pijntjes, kwaaltjes, eigenlijk een algeheel malaise-gevoel.
Het is maar goed dat ik voor morgen appeltaartjes bij de Lidl gekocht heb en de schuimtaart wordt bezorgd, want ik heb echt geen zin om zelf aan de slag te gaan.
Vorig jaar heb ik wel 4 taarten gebakken.
MissM, is de lekkage al verholpen?
Komt wel erg k*t uit zeg...
(Wel leuk je even te lezen)
Zijn de gemoederen van Dochter alweer gedaald Coe?
Gefeliciteerd met Boev Yonna!
Lekker gewerkt vandaag?
Ik heb vandaag een off-dag.
Overal pijntjes, kwaaltjes, eigenlijk een algeheel malaise-gevoel.
Het is maar goed dat ik voor morgen appeltaartjes bij de Lidl gekocht heb en de schuimtaart wordt bezorgd, want ik heb echt geen zin om zelf aan de slag te gaan.
Vorig jaar heb ik wel 4 taarten gebakken.
zaterdag 26 maart 2011 om 07:52
Moggu..
Goldie,ben jij vandaag jarig?Zoja,van harte gefeliciteerd!!
Yonna,nog gefeliciteerd met Boev!Zal vast een leuk feestje worden vandaag.
Zoeb,het blijft nog wel even spannend dus..Hopelijk werkt de fysio zodat je niet geopereerd hoeft te worden.
Oudste is weer bijgetrokken
Gister een drukke dag,allemaal spullen voor vriend zijn werk gehaald en een nieuwe printer.Daar was ik mooi de hele dag mee zoet.Gistermiddag uit school naar verjaardag van tweeling van een vriendin.
Middelste had een super rapport,alleen maar voorruit gegaan.
Oudste krijgt haar rapport pas volgende week.
Zometeen naar de voetbal en daarna wat rommelen in huis.
Fijne dag allemaal!
Goldie,ben jij vandaag jarig?Zoja,van harte gefeliciteerd!!
Yonna,nog gefeliciteerd met Boev!Zal vast een leuk feestje worden vandaag.
Zoeb,het blijft nog wel even spannend dus..Hopelijk werkt de fysio zodat je niet geopereerd hoeft te worden.
Oudste is weer bijgetrokken
Gister een drukke dag,allemaal spullen voor vriend zijn werk gehaald en een nieuwe printer.Daar was ik mooi de hele dag mee zoet.Gistermiddag uit school naar verjaardag van tweeling van een vriendin.
Middelste had een super rapport,alleen maar voorruit gegaan.
Oudste krijgt haar rapport pas volgende week.
Zometeen naar de voetbal en daarna wat rommelen in huis.
Fijne dag allemaal!
zaterdag 26 maart 2011 om 13:04
Wat had ik het koud vanochtend op het veld.Helaas ook nog verloren
Bij thuiskomst een was in de wasmachine gestopt,vaatwasser ingeruimd en wc gepoetst(Ukkie leert zelf plassen en dat gaat moeizaam
Nu even een half uurtje niks en dan de stofzuiger door het huis.
Morgen gaan we waarschijnlijk naar Groningen....caravan kijken en kopen.
Bij thuiskomst een was in de wasmachine gestopt,vaatwasser ingeruimd en wc gepoetst(Ukkie leert zelf plassen en dat gaat moeizaam
Nu even een half uurtje niks en dan de stofzuiger door het huis.
Morgen gaan we waarschijnlijk naar Groningen....caravan kijken en kopen.
zaterdag 26 maart 2011 om 13:24
Mogguh
Goldie en Yonna (nogmaals): gefeliciteerd
Zoebie, hopen dat de bekkenbodemoefeningen genoeg zijn.
Coebergh, Ukkie nu maar gelijk zittend leren plassen?
As we speak is het aan de heren om de ontiegelijke bende boven iets minder ontiegelijk te maken (liefst zonder ruzie en al te veel herrie) en als ik slim ben ga ik hier beneden wat gladtrekken.
Zwemles, drumles, stad, al gehad. En de rapporten van Oudste en Muis zijn eigenlijk om te huilen tussen soms heel goede punten door. Oudste probeert met mij overschreeuwen te voorkomen dat ik er wat van zeg.
Goldie en Yonna (nogmaals): gefeliciteerd
Zoebie, hopen dat de bekkenbodemoefeningen genoeg zijn.
Coebergh, Ukkie nu maar gelijk zittend leren plassen?
As we speak is het aan de heren om de ontiegelijke bende boven iets minder ontiegelijk te maken (liefst zonder ruzie en al te veel herrie) en als ik slim ben ga ik hier beneden wat gladtrekken.
Zwemles, drumles, stad, al gehad. En de rapporten van Oudste en Muis zijn eigenlijk om te huilen tussen soms heel goede punten door. Oudste probeert met mij overschreeuwen te voorkomen dat ik er wat van zeg.
zaterdag 26 maart 2011 om 14:36
zaterdag 26 maart 2011 om 15:17
Tja, slecht. Een vier voor engels, onvoldoende voor huiswerk, dat soort zaken. Hartstikke onnodig dus die slechte cijfers en te wijten aan luiheid, ik kan niet anders zeggen.
Hij hoeft niet eens zo gek veel te doen om goede cijfers te halen, maar ze komen hem niet aanwaaien. Staat dus voor volgend jaar al bijna op de lijst voor een mentorproject en op de middelbare hebben ze hem ook maar gelijk een huiswerkklas aangeraden.
Hij hoeft niet eens zo gek veel te doen om goede cijfers te halen, maar ze komen hem niet aanwaaien. Staat dus voor volgend jaar al bijna op de lijst voor een mentorproject en op de middelbare hebben ze hem ook maar gelijk een huiswerkklas aangeraden.
zaterdag 26 maart 2011 om 18:52
zaterdag 26 maart 2011 om 20:46
Gold, gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een fijne dag hebt.
Yonna, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met Boev!!
Hier blijft het druk, druk, druk maar verder wel ok (op wat hooikoortsverschijnselen na). Net de belastingaangifte gedaan dus dat zit er ook weer op, heerlijk! Nu eten, een wijntje en lekker niksen.
Morgen verjaardag van omaatje en natuurlijk weer huiswerk
Yonna, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met Boev!!
Hier blijft het druk, druk, druk maar verder wel ok (op wat hooikoortsverschijnselen na). Net de belastingaangifte gedaan dus dat zit er ook weer op, heerlijk! Nu eten, een wijntje en lekker niksen.
Morgen verjaardag van omaatje en natuurlijk weer huiswerk
zaterdag 26 maart 2011 om 20:53
Oeps, iets te snel op 'verstuur' geklikt... was nog niet klaar.
Zoeb, wat moet je daar nou weer van vinden, goed nieuws maar ook weer onzekerheid. Het helpt natuurlijk niets maar ik vind dat het nu maar even klaar moet zijn hoor bij jou, je hebt meer dan genoeg gezondheidsproblemen gehad nu. Het wordt tijd dat je je weer gewoon een beetje lekker gaat voelen!! Het is alleen zo jammer dat het zo eenvoudig niet werkt.. Vind je wel een kei dat je ondanks al het gedoe toch steeds zo vrolijk blijft klinken.
MissM, bij jou klinkt het behoorlijk heftig allemaal. Ook weer zo'n dooddoener maar.. probeer wel een beetje op jezelf te passen hoor, je kunt niet alles...
We hebben hier ook weer een lekkage.. niet zo ernstig gelukkig en er kan voorlopig een emmertje onder maar we moeten toch echt eens wat dingen gaan aanpakken hier in huis ben ik bang.. Bah.. we zijn niet van die klussers....
Ben benieuwd hoe jouw huisje wordt Coe, klinkt wel mooi allemaal vind ik!
Ok, ik hoor een brul van beneden: eten en wijn staat klaar dus ik ga gauw eten.
Fijn weekend nog allemaal!
Zoeb, wat moet je daar nou weer van vinden, goed nieuws maar ook weer onzekerheid. Het helpt natuurlijk niets maar ik vind dat het nu maar even klaar moet zijn hoor bij jou, je hebt meer dan genoeg gezondheidsproblemen gehad nu. Het wordt tijd dat je je weer gewoon een beetje lekker gaat voelen!! Het is alleen zo jammer dat het zo eenvoudig niet werkt.. Vind je wel een kei dat je ondanks al het gedoe toch steeds zo vrolijk blijft klinken.
MissM, bij jou klinkt het behoorlijk heftig allemaal. Ook weer zo'n dooddoener maar.. probeer wel een beetje op jezelf te passen hoor, je kunt niet alles...
We hebben hier ook weer een lekkage.. niet zo ernstig gelukkig en er kan voorlopig een emmertje onder maar we moeten toch echt eens wat dingen gaan aanpakken hier in huis ben ik bang.. Bah.. we zijn niet van die klussers....
Ben benieuwd hoe jouw huisje wordt Coe, klinkt wel mooi allemaal vind ik!
Ok, ik hoor een brul van beneden: eten en wijn staat klaar dus ik ga gauw eten.
Fijn weekend nog allemaal!
zaterdag 26 maart 2011 om 22:41
Ik heb eigenlijk nog nooit stil gestaan bij het idee dat ik gezondheidsproblemen heb. Maar dat is natuurlijk wel zo.
Klinkt zo raar omdat ik nog gewoon rondloop en er verder weinig aan me te zien is. Ik vond het al raar dat ze mij in het ziekenhuis patiënt noemde. " Er zit een nieuwe patiënt op u te wachten dokter. En vervolgens riep hij mijn naam".
Toen realiseerde ik het me pas. "Kut ja, ik ben patiënt".
Zo voel ik me helemaal niet en dat is misschien wel gunstig.
Klinkt zo raar omdat ik nog gewoon rondloop en er verder weinig aan me te zien is. Ik vond het al raar dat ze mij in het ziekenhuis patiënt noemde. " Er zit een nieuwe patiënt op u te wachten dokter. En vervolgens riep hij mijn naam".
Toen realiseerde ik het me pas. "Kut ja, ik ben patiënt".
Zo voel ik me helemaal niet en dat is misschien wel gunstig.
zondag 27 maart 2011 om 15:44
Mogguh
Was drie draait, de afwas is gedaan, er is enige aandacht geweest voor de spreekbeurt en het lijkt of ik vijf kinderen heb in plaats van drie. Van studeren komt dus niet zo veel, van in de zon zitten wel.
Zoebie, logisch dat je je vooral gezond voelt. En hou dat maar lekker vol ook
Geniet van het mooie weer mensen! Allee, dat zijn jullie al lang aan het doen dus.
Was drie draait, de afwas is gedaan, er is enige aandacht geweest voor de spreekbeurt en het lijkt of ik vijf kinderen heb in plaats van drie. Van studeren komt dus niet zo veel, van in de zon zitten wel.
Zoebie, logisch dat je je vooral gezond voelt. En hou dat maar lekker vol ook
Geniet van het mooie weer mensen! Allee, dat zijn jullie al lang aan het doen dus.
zondag 27 maart 2011 om 17:51
Ja Mamz, ik was inderdaad van het mooie weer aan het genieten.
Met Goldman samen een wandeling gemaakt en geëindigd op terras.
Mijn verjaardag was gezelliger dan ik verwacht had dus dat viel ook weer mee.
Vanochtend weer een keer bij mijn ouders langs geweest. Zij lijkt op die twee weken tijd toch weer achteruit te zijn gegaan.
Met Goldman samen een wandeling gemaakt en geëindigd op terras.
Mijn verjaardag was gezelliger dan ik verwacht had dus dat viel ook weer mee.
Vanochtend weer een keer bij mijn ouders langs geweest. Zij lijkt op die twee weken tijd toch weer achteruit te zijn gegaan.
zondag 27 maart 2011 om 19:45
Moggu...
Vanochtend vroeg vertrokken naar Groningen om zonder caravan weer richting huis te rijden.
Stomme man daar,deze week heeft vriend een aantal keer contact gehad met die man over papieren en weet ik veel wat nog meer.Komen we daar aan,na 3 uur en een kwartier blijkt dat er geen kenteken op de caravan zit.Dus weer 3 uur en een kwartier terug...
Dit kan allemaal wel geregeld worden maar dus voordat wij er de weg mee op gaan.
Balen dus!
Mamz,studie boeken mee in de zon.2 vliegen in 1 klap
Goldie,fijn dat je feestje meeviel Soms kijk ik er enorm tegenop en eigenlijk wordt het vanzelf wel leuk!
Goed dat je weer langsgegaan bent!
Vanochtend vroeg vertrokken naar Groningen om zonder caravan weer richting huis te rijden.
Stomme man daar,deze week heeft vriend een aantal keer contact gehad met die man over papieren en weet ik veel wat nog meer.Komen we daar aan,na 3 uur en een kwartier blijkt dat er geen kenteken op de caravan zit.Dus weer 3 uur en een kwartier terug...
Dit kan allemaal wel geregeld worden maar dus voordat wij er de weg mee op gaan.
Balen dus!
Mamz,studie boeken mee in de zon.2 vliegen in 1 klap
Goldie,fijn dat je feestje meeviel Soms kijk ik er enorm tegenop en eigenlijk wordt het vanzelf wel leuk!
Goed dat je weer langsgegaan bent!
maandag 28 maart 2011 om 07:55
maandag 28 maart 2011 om 08:57
Mogguh maisjes...
Tjonge Coe, lekker dan..
Zoiets hebben wij jaren geleden ook eens meegemaakt met een motor. Wij een paar uur rijden om daar eenmaal aangekomen te horen te krijgen dat ie nét verkocht was terwijl die gast wist dat we onderweg waren. Eikel.
Ik moet vandaag een boel doen:
Mount Everwash wassen, drogen, vouwen, opruimen.
Stofzuigen
Afstoffen
Overhemden strijken
Koken.
En alles wvttk.
Rugpijn is ietsjes minder vandaag dus ik ga/moet er toch maar tegenaan.
Tjonge Coe, lekker dan..
Zoiets hebben wij jaren geleden ook eens meegemaakt met een motor. Wij een paar uur rijden om daar eenmaal aangekomen te horen te krijgen dat ie nét verkocht was terwijl die gast wist dat we onderweg waren. Eikel.
Ik moet vandaag een boel doen:
Mount Everwash wassen, drogen, vouwen, opruimen.
Stofzuigen
Afstoffen
Overhemden strijken
Koken.
En alles wvttk.
Rugpijn is ietsjes minder vandaag dus ik ga/moet er toch maar tegenaan.