3000+ deel 83

25-03-2011 23:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Kom erbij, kom erbij, leg je *viva* zorgen maar opzij! Tralalalalalalielaloeeehoee!

Wees welkom! Voel je welkom! En doe anders gewoon alsof je welkom bent! *Doe ik ook!*

Happy new topic!
Bankje, ik hoorde het Hele spannende week voor jou dus. Krijg je gelijk te horen hoe of wat?
ai spannend dan idd... sterkte en succes dan
Ik heb gelijk erna afspraak afspraak bij de arts dus ik hoop dat ik dan de uitslag krijg

Ik ga afsluiten want ik merk dat ik al weer teveel naar het scherm heb zitten turen.
rustig aan bankje! en heel veel succes volgende week!
wat is dat gammafoldertje online klote te bekijken zeg... als je um vergroot om het te kunnen lezen wordt ie wazig... neej dat leest beter... uch...
even kalfje wegen... tis weegdag... ik ben bang
de stand:

14 weken

12 kg

pffft... en dan nu de tuin in... fijne dag iedereen
Rustig aan en succes Bankje
Spannend Bankje, sterkte ermee
Ik ga maar eens even aan de berg strijkwas beginnen
Fijn weekend allemaal.
HNT

Bankje, spannende week dus!

Ik zit te ontbijten, een lekkere boterham met pindakaas en een kop thee. Ga nu X-factor kijken.

x
Vriend heeft allemaal lieve en lekkere dingen voor mij gekocht. Hij vond dat ie me vandaag extra moest verwennen (vandaag is de sterfdag van mijn vader zes jaar geleden). Lief hè?
Chocolademousse, stukjes ananas, afbakbroodjes, krantje en een vrolijk lentebakje met narcissenbolletjes
WOW Jos! Dat is echt superlief.

Hier ook geen zon die doorbreekt.

maar ik heb:

Straathond uitgelaten

gestofzuigd

sanitair schoongemaakt

gedweild

keuken gesopt

ramen/spiegels plus glimtrap geglassext

was gedraaid

was opgehangen

afgewassen

ZO!

nu kunnen we de boel weer vervuilen

Straks ga ik boodschappen doen en dan lekker wat winkelen, luieren, mailtjes schrijven (denk ik), "funny girl"kijken en dan weer:

Straathond uitlaten

Koken

Afwassen

verders....géén idee.........

Tot later!

o, en happy new topic natuurlijk
Oh, en omdat mijn huis zo groot is is dat schoonmaken op één ochtend natuurlijk geen sinicure :snobsmiley:

en nu ga ik echt, HOI

Zo, efffe pauze hoor. Moet zeggen dat er niet zoveel uit m'n handen komt vandaag. Ben eigenlijk m'n tijd een beetje aan 't verlummelen. Heb wel alle kleren in de kast gelegd (lag al maanden een stuk of vijf stapels met kleding op de bank boven). Nu kan ik de bank tenminste weer zien!
Zo gaan we weer paardje rijden op de manege
Vriend heeft CD met nederlandstalige muziek opgezet, nu draait Margrietje de rozen zullen bloeien
Nu ga ik even stofzuigen, is het mooi klaar voor we gaan paardrijden

Minivin heeft het zo goed gedaan vandaag! Ben onwijs trots op haar en zat een paar keer met een behoorlijke brok in mijn keel. Foto's komen wel op hyves dus diegene die mij daar hebben kunnen dan even kijken.

Straks naar vrienden en nu even relaxen onder het genot van een vietnamese loempia.....
Soo, ben weer thuis van paardrijden en ook weer schoon
Heb vandaag voor het eerst bewust in galop gereden, echt gaaf
Eigenlijk had ik helemaal geen zin om te rijden en dan gaat het zo goed. Echt super leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven