Macedonie

19-07-2010 16:01 2201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.

Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?

Al jullie wijsheid is welkom
Ik ga nu naar Miami, ik zal daar wel internet hebben, maar ik weet niet of ik tijd heb......xxx
Ik denk niet dat je veel tijd hebt, vivagirl. Je trip zal ook wel heel vermoeiend zijn! Je vliegt toch zondag alweer terug? Geniet ervan, het zal wel allemaal heel indrukwekkend zijn!!

sara_aras, waar ga jij op vakantie deze zomer? Ga je met je vriend of alleen?

hommel = bumbar
Haha ja nu is het veel duidelijker ! :D Aangenaam! haha

Have fun in Miami !!

Dat weet ik eigelijk nog niet! Ik denk wel dat de vriend meekomt. En jij? x
Ik wil met het hele gezin naar Ohrid. We gaan met de auto: Oostenrijk-Slovenie-Balkan-Macedonie. Met tussenstops natuurlijk.

Ben je vrij vandaag? Heb je ook mooi weer?
Ooh das leuk. Hopelijk niet te veel fille!

Ik moest werken :( het weer was hier ook prachtig! heb jij ervan kunnen genieten?

x
Denk je dat er veel file zal zijn? Gaat iedereen naar Ohrid deze zomer....

Ik was heerlijk in de volkstuin. Onkruid wieden, opruimen..lekker in het zonneke...

En hoe was bij jou de verkoop, een heleboel zomerse modelletjes vekocht??
beam me up***

even snel, moet dadelijk weg...prettige dag !!
Mijn vriend's stage in Amerika gaat niet door, hij is te laat met de aanmelding.

Maar het was ook super duur om te gaan.

Nu proberen we Engeland nog en anders wordt het gewoon Ohrid.

Wanneer gaan jullie ook al weer heen Heidel?

Hier in Miami alles goed.

Kwart voor 5 hier en ik ben klaar wakker..........

Leuk altijd, die jetlag.
Leuk, vivagirl dat je even tijd hebt!

We willen in augustus naar Ohrid. Dat wil zeggen we rijden hier de 8e weg (zo hadden we gedacht, ik weet natuurlijk niet of er nog wat tussen komt, je weet het nooit natuurlijk). Dan rijden we naar MK.

Ik heb toevallig van het weekend met mijn servische kollega dienst en dan vraag ik hem of hij nog een paar adresjes heeft waar we kunnen slapen onderweg. Heb liever wat insidertipps, die te vertrouwen zijn. (Met kinderen te reizen is natuurlijk wel wat anders dan ik alleen met mijn vriendin en rugzak.)

Een stage voor $2000 is ook niet te doen. Ik hoop dat je vriend bij NCL een stageplaats kan krijgen...

Had gister een workshop/seminar en was nog in de tuin. En nu is het ..niet te geloven...weer heel erg zonnig!!!

sara_aras, ik denk wel dat je ook heel mooi weer hebt? Je zou van de zomer naar Ohrid kunnen gaan...en Strumka drinken...met je vriend....

katoen = pamuk

beer = metscka

kat = matscka
Ik kom hier ook even hallo zeggen; Hallo!

Nu moet ik gaan.xxx
Hallihallo!
vlieg je vandaag weer terug, vivagirl?

hoe is het met jou, sara_aras?
Ja, ik vlieg vanavond weer terug.

Alhoewel.......er is een grote brand geweest op het vliegeveld, en er zijn veel vertraagde vluchten. Afwachten dus. EN ik vlieg via New York, dus ik moet wel gewoon op tijd weg.

Over een week dus naar Duitsland. We zitten trouwens in Mainz. Maar blijkbaar zijn we de hele dag, en dus ook de avond bezig met opdrachten enzo, en is er echt geen vrije tijd.

Vanochtend nog even naar een seminair en vanmiddag hebben we even de tijd om aan het zwembad te liggen.
quote:kiki schreef op 19 juli 2010 @ 16:01:

Ik ga deze zomer naar Macedonie. Wat moet ik gezien hebben?

Via "Alternative Balkan Tourism" kun je veel filmpjes bekijken.

Via het Emailadres kun je (tegen verzendkosten) ook algemene folders aanvragen
Leuk bijdrage, Tony.

Maar Kiki is allang weer terug!!!!!!!!!

Ik ben net weer terug uit Miami.

Druk, maar leuk.

Nu moe, hopelijk niet te veel last van de jetlag, want moet gewoon werken deze week en dan volgend weekend naar Frankfurt en dat schijnt echt aanpakken te worden. Ook 's avonds werken en opdrachten maken enzo.

Ben benieuwd.

Het Duitse team was echt super leuk en die zijn er volgende week ook bij.

En ik had in geen tijden Duits gesproken, dus dat heb ik echt even weer op kunnen halen en ik kreeg veel complimenten. Erg fijn.

Hier schijnt het zonnetje ook lekker.
Welkom terug viva!

Met mij alles in orde hoor! Beetje (veel) overuren geklopt maar des te beter voor men portemonee:p en met jullie??

Hoop dat jullie wat genieten van het mooie weer !!

xx
www.balkania-association.org bedoelde je deze tony? Op een of andere manier lukt het me niet hier te kijken. Ik probeer het later nog eens. Bedankt voor de tip, deze is nieuw voor me. Ben je ook al vaker in de Balkan geweest? Insidertipps?

Vivagirl, ik kan me goed voorstellen dat je moe maar voldaan bent. Ik denk je je week in Germany net zo vermoeiend word! Een echte stoominwerktraining. Maar je hebt er toch geen spijt van toch? Leuk dat je Duitse kollega's je complimentjes gaven. Je zult het echt naar je zin hebben volgende week !! Klinkt echt heel gezellig.

Erg druk op het werk, veel te druk eigenlijk. Was niet erg leuk. Heb dan ook niet veel met mijn servische kollega kunnen babbelen. Hij is wel heel erg aardig. En 20 jaar jonger!

Sara_aras, fijn dat je plezier hebt in je werk. Het weer is natuurlijk ideaal om te gaan shoppen voor de zomer! En hier blijft het mooi weer. De boeren klagen al, omdat het niet regent...

slang = zmija

Kiki, ga je dit jaar weer naar Macedonie?
quote:tony_moerkens schreef op 27 maart 2011 @ 10:38:

[...]

Via "Alternative Balkan Tourism" kun je veel filmpjes bekijken.

Via het Emailadres kun je (tegen verzendkosten) ook algemene folders aanvragenheb je een link tony?
Jammer dat je niet met je Servische collega hebt kunnen kletsen. Altijd even weer leuk om het accent te horen.

Ik heb gisteren 4x met mijn vriend op Skype zitten kletsen, en ik krijg gewoon knikkende knieen van zijn accent. Of zou het gewoon zijn stem zijn? Of gewoon hijzelf?

Ik ga over een maand alweer heen!
Forget it vivagirl, mijn servische kollega heeft nul komma nul accent. Zijn ouders wonen al jaren hier.

Ik ben benieuwd hoe het nu zit met het huwelijksaanzoek..zit er al beweging in? Heb vanaf je werk geskyped? Of heb je je laptop bij je?

Ga je met Pasen naar MK? Zoals je van plan was. Heb je vrij dus..misschien mag je ern og een vakantiedag aanplakken...

sara_aras, werk je elke dag?

spiegel = ogledalo
Geen accent dus, jammer.

Het huwelijksaanzoek moet nog komen.......ik wacht geduldig af.

Maar we moeten het er wel even over hebben. We zullen toch moeten beginnen met een beetje geld sparen en mischien een datum plannen ofzo. Pfffffffffff, ik hou er niet van om zoiets te plannen. Ik hou van regelen en organiseren enzo, maar mijn eigen trouwdag.........nee, zoiets doe ik liever spontaan.

Ik heb thuis met hem geskyped, dat gaat op het werk niet.

Vanochtend ook al weer even.

Dat is fijn wakker worden. PING 'goodmorning darling', dat zijn fijne woorden.

En ja, ik ga met Pasen die kant op. Mijn extra vrije dag moet nog bevestigd worden en dan ga ik boeken!
PING 'goodmorning darling' ........heel erg lief!!! Süüüüüüüüüß!!
Hij is ook echt een lieverd.

Laatst was hij dood en dood moe, zo hard gewerkt en naar school geweest en niet geslapen. DUs hij zei gelijk dat toen hij op Skype kwam, dat hij wel eens tijdens het kletsen in slaap kon vallen. Dus ik zei dat hij naar bed moet gaan, maar dat wilde hij niet, hij wilde met mij kletsen. De lieverd. Uiteindelijk is hij wel tijdens het Skypen in slaap gevallen.

Het is ook echt gewoon een schat. Tuurlijk is hij niet perfect, hij kan nogal koppig zijn en denken dat hij het beter weet. Maar daar heb ik zelf ook wel een handje van.

Maar in bed houdt hij altijd vast, de hele nacht en op straat houdt hij altijd mijn hand vast en tijdens het werk, als ik daar ben, komt hij me vaak een kus geven.

Ik ben erg blij met hem!
PING....

.nee ik ben het.. Heerlijk te weten dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden. Dat zit wel goed. En jullie koppigheid..ik was vroeger ook wel koppiger dan nu. Maar ik ben wat dat betreft wel wat makkelijker geworden. Komt met de jaren, viev!

Ik weet soms dat ik gelijk heb, maar denk dan "Du bekommst dein Recht..und ich meine Ruhe!" Kortom ik maak me niet zo druk meer. Zonde van mijn energie.

webcam in Stip:

http://de.worldcam.eu/4613,6,46,webcam.html ken je deze straat?

ik ben moe = mi se spijet

sara_arasje waar ben je?
Dobro Utro!

Volgens mij is dat de straat waar V werkt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven