3000+ deel 83
maandag 28 maart 2011 om 22:27
Gooische vrouwen was leuk, fijn om lekker met lief zusje op stap te zijn.
Al had ik er vooraf even geen zin meer in.... haad een blegh moment voor de spiegel en wou al een vuilniszak over mijn hoofd aantrekken..... maar bedacht me dat ik dan de film niet kon zien
Al met al heb ik een outfit gevonden en ben ik met warrig haar en zonder make-up de deur uit gegaan, 'k ei toch al vurkeering
maandag 28 maart 2011 om 22:40
tuinzooi alleen maar... bij de gamma gehaald zaterdag... 10% korting op alles )van 17 tot 18 uur... actie)... majah we kunnen moeilijk alles lopend... bus... volgende bus... brommer meenemen... dus nu wordt het morgen bezorgd... hout voor het hek... houten palen... gaas... nog een paar stoepranden...
maandag 28 maart 2011 om 22:43
ik wilde vandaag klaar zijn met tegelen... moet nu nog een vierkante meter? anderhalve meter?... heb het dus toch opgegeven... mn enkelbandjes werken weer niet mee... 's avonds echt last van en dikke enkel... blegh... maar morgen gaat het erin... ookal moet ik het er in de handstand inleggen! grrr.... en morgen dus de coniveren tot de grond snoeien... en dan kan het hek gefixt worden!... dan alleen nog gras inzaaien en klaar... en dan hopen dat het gras voor de zomer zin heeft om er een beetje uit te komen
maandag 28 maart 2011 om 22:50
maandag 28 maart 2011 om 22:51
jah heb al in geen tijden meer een middagdutje gedaan
dat buiten actief doen is wel goed voor me... ookal werkt niet alles mee ...
broekkie heeft een aanbod gehad en moet binnen 2 dagen beslissen of ie ermee akkoord gaat... (net aanbod... maar hij heeft nu zn zinnen op autobedrijf gezet he... ookal belde dat gemeentemens vorige week dinsdag? dat ze zijn gegevens zou doorgeven en heeft ie nog steeds niks gehoord... hij hoopt daar nog steeds op)... geen idee wat ie zal doen...
dat buiten actief doen is wel goed voor me... ookal werkt niet alles mee ...
broekkie heeft een aanbod gehad en moet binnen 2 dagen beslissen of ie ermee akkoord gaat... (net aanbod... maar hij heeft nu zn zinnen op autobedrijf gezet he... ookal belde dat gemeentemens vorige week dinsdag? dat ze zijn gegevens zou doorgeven en heeft ie nog steeds niks gehoord... hij hoopt daar nog steeds op)... geen idee wat ie zal doen...
maandag 28 maart 2011 om 22:54
quote:Bianca40 schreef op 28 maart 2011 @ 22:53:
Spannend Cour... ik zou als ik hem was gewoon JA zeggen tegen het aanbod... mocht het autobedrijf alsnog komen dan kan hij altijd nog switchen toch?
heb ik um ook gezegd idd! ... majah man... eigenwijs... jah maar dat is ook zo lullig voor het bedrijf... jah maar... jah maar...
sught... doe maar wat je wil... maar vraag mij niet om mn mening als je vervolgens gaat proberen mijn mening om te buigen naar jouw mening grrrrrrrrrrrrrrr
Spannend Cour... ik zou als ik hem was gewoon JA zeggen tegen het aanbod... mocht het autobedrijf alsnog komen dan kan hij altijd nog switchen toch?
heb ik um ook gezegd idd! ... majah man... eigenwijs... jah maar dat is ook zo lullig voor het bedrijf... jah maar... jah maar...
sught... doe maar wat je wil... maar vraag mij niet om mn mening als je vervolgens gaat proberen mijn mening om te buigen naar jouw mening grrrrrrrrrrrrrrr
maandag 28 maart 2011 om 22:56
heb ik al wel vaker met um gehad... vraagt ie wat ik vind... ik geef mn mening... en dan begrijp ik um niet... en gaat ie lullen als brugman om te zorgen dat ik hetzelfde denk... maar cour is ook eigenwijs... kan zijn standpunten begrijpen... maar blijf bij die vanmezelf... daarvoor is het MIJN mening...
maandag 28 maart 2011 om 22:58
quote:Bianca40 schreef op 28 maart 2011 @ 22:57:
Het leukste is als iemand anders dan precies hetzelfde zegt als jij Cour...en als hij dan zegt: Jaaaa, dat is een goed idee!
Heb ik zo vaak met Bianco... meestal schakel ik zn dochter daarvoor in, daar luistert ie namelijk wel naar neej zo is ie dan weer niet.... maakt niet uit als mensen hetzelfde als ik zeggen... die gaat ie dan ook om proberen te lullen
Het leukste is als iemand anders dan precies hetzelfde zegt als jij Cour...en als hij dan zegt: Jaaaa, dat is een goed idee!
Heb ik zo vaak met Bianco... meestal schakel ik zn dochter daarvoor in, daar luistert ie namelijk wel naar neej zo is ie dan weer niet.... maakt niet uit als mensen hetzelfde als ik zeggen... die gaat ie dan ook om proberen te lullen