Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Grinnik. Tila, neem een kop verse, hete koffie, zak teneer op de bank en GENIET van je heerlijk rustige en lege huis en de dag (ochtend?) aan jezelf!

Bloes, ik droomde vannacht per ongeluk dat je me heel koeltjes kwam vertellen dat het uit was met MM - het was namelijk toch niet meer zo gezellig. Ik in mijn slaap lullen als Brugman, want je had verdorie net nog zó leuk gepost over Italiaanse wijnbar (tussen haakjes: waarom hebben wíj daar nog nooit gezeten?!) en jij boos op mij want ik moest luisterend oor bieden aan jou ipv zelf in de stress zijn over jullie break up. Was héél opgelucht toen de wekker ging en het allemaal gewoon alleen maar kortsluiting in mijn eigen hersenpan was
Die hooikoortsopmerking van Bloes, moest ik ook aan denken Tila.

Het is er echt de tijd voor (zei zij sniffend)

Bloes wat klinkt dat lekker!

Lil niet zo raar dromen hoor.

Is GG alweer op het honk?

Ik zal nog even kijken naar de data in je mail, maar volgens mij kan ik vooralsnog alle dinsdagen de komende weken.

*doet nog een rondje koffie*

Hoe vindt zoon het zelf Marge, de eerste keer wennen op school? Had hij er zin in?
Nee, dit is wel een verkoudheid, ben ik bang. Keelpijn, snot in allerlei kleuren... en het reageert niet op anti-hooikoortsmedicijnen. Ben bang dat ik er doorheen moet, dus.Komt goed.

Hij had er zin in. Was trots op z'n rugtasje, op z'n beker, op z'n bakje met fruit, vond het allemaal wel best, daar in die kring. Ben benieuwd wat ie allemaal gedaan heeft

Lil, wat heb jij toch rare dromen!
Lil, gelukkig ben je wakker wijzer dan slapend, .

Oh Marge, wat wordt hij groot! Stoere kerel!

Wij hebben de afgelopen anderhalve week Kleine Nas in huis gehad, en nu gaat hij weer naar zijn mamma. En zelfs ik mis hem nu al. Lekker ventje.

Gelukkig hebben we een hele fijn weekend gehad, tuinwerk gedaan in het zonnetje, naar de Geitenboerderij geweest (lammetjes van 1 dagje oud, zo cute en die stinken nog niet!). Zie foto's op FB, maar dat had Suup al gemerkt, geleuf ik. Tssssk....

Grom, mijn gsm is trouwens afgesloten. Iets met rekeningen en betalen, enzo. Oeps. Voelt best onwennig, kan dus niets meer smssen enzo. En dan pas merk je hoe makkelijk er gesmst wordt, want een ieder die mij nu dus een sms stuurt, gaat er vanuit dat ik dat lees en dat kan ik dus niet. Terwijl er soms best essentiele info in een sms kan staan. Had ik al gezegd dat ik niet kan smssen?

SMS ik dus gewoon hier:

Lieve Siss, denk aan je vandaag. You rock, en dat merken ze vast! XX en toitoitoi
mimsey wijzigde dit bericht op 28-03-2011 11:41
Reden: Wie?
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Oe moest er een toi toi voor Sis? Ik doe mee! Ehm...waar toi-en we ook alweer op?
Ik toi mee voor Sis, denk dat het iets met de toekomst te maken heeft

Mimsey, geef toe de foto is hilarisch. (ik moet er alweer om lachen) Heb je al wraakplannen voor Brananas bedacht?

Marge, als pillen niet helpen dan is het inderdaad echte verkoudheid. Sterkte mop.
Aaah jaaah...zoiets zal het wel zijn :-)

Ben aan het genieten van de laatste dag vrij van mijn 4-dagen weekend. Een weekend waarin niets spannends gebeurde behalve een kroegvrijdagavond met dropshot (why, God, why)waardoor ik alles op een gegeven moment dubbel zag en verder heule luie dagen op de bank/balkon/bank van ouders enz. Straks komt vriendinnetje-compagnon vergaderen over de wandeling waar we wat meer energie in moeten gaan steken want die is een beetje aan het verwateren.

Iemand nog koffie?
Wie is Tila???
En Zus, dat spijt me nu dat ik JOU uit je rust heb gehouden.. Ik wil MM helemaal niet kwijt hoor, dus slaap vannacht weer rustig. Ik heb vannacht ook raar gedroomd (het zal eens niet..) want Siepie (oud-Kroeg-genoot waar ik nogal dol op ben) was bij de buren op bezoek en werd daar in koele bloede vermoord. *slik* En ik was zo verdrietig en op zoek naar de moordenaar dat ik echt uit bed moest om even water te drinken en wakker te worden voor ik weer kon slapen. Bah bah, wat een narigheid. Ik denk dat ik iets teveel thrillers lees en kijk. The Killing deel 1 hebben we gisteren afgekeken, volgende week beginnen we aan deel 2.

Dar, wat een dropshot is weet ik niet maar het was een ehhhh spirituele ervaring, begrijp ik?
Wat me ook bezig houdt is dat de ex van Bubbels kort geleden is gestorven. En dat was een lamlul 1ste klas en de wereld mist er helemaal niets aan maar het is wel een dramatische wending voor zijn puberdochter. Die ik als klein meisje graag over de vloer had want een lief, leuk grietje.

*stapt de zon in voor nodige zonlicht op bekkie *

Toi toi voor Miss Siss!! Al maak ik me geen enkele zorgen en weet ik zeker dat ze een smashing indruk maakt.
Geen idee! Wie?
Wat wilde ik nou toch typen?
En kwartet!

De wijnbar is pas een paar maanden open, Lil. Daarom hebben we er nog niet gezeten. Ze geven ook kookworkshops en dat lijkt me superleuk dus dat gaan we een keer doen, MM en ik met de Onmisbare Buren. Wie doet er nog meer mee? We hebben minimaal 8 personen nodig, kost 45 euro pp, avondvullend programma.
Watteh??
Heu?
Oh, hoestdrank!
Dodelijke hoestdrank. (dropwodka om exact te zijn)

Ik snap precies hoe je je voelde vrijdag D.

Ik kwam ooit in een kroeg waar de eigenaar ze uitdeelde als dropjes aan de vaste klanten en hun aanhang (naast bier). Marge heeft daar nog leuke herinneringen aan

Ik weet niets meer uit die periode behalve 1 moment dat ik daar na een avond nacht met veel bier en drop de deur uitliep srtompelde en me niet kon voorstellen dat het echt half 11 in de ochtend was. Want de laatste keer dat ik op de klok keek was het 4 uur.

Zo'n kroeg dus en zo'n uitwerking heeft de dropshot.

Ik heb iets te vieren, dus champagne voor allemaal! He he he, de ellenlange procedure zit erop. Joehoeoeoeoeoeoeoe!
Woeha! Woeha! Wat goedgoedgoed!
WHOOHOOO!

*pakt een fles dropshot*
Cooohooool nieuws zo op de vroege morgen!

Van Harte Sis!

*maakt rondedansje*

Gisteren naar de Gooische vrouwenfilm gweest en dat was echt leuk. Maar wel iets te lang met vriendinnetje na zitten kletsen, dus nu een beetje stoffig en een lange dag voor de boeg.

Maar dat mag de pret niet drukken,want koffie!!
Goeiemorgen!

Sis, goedzofijnzo!

Is die film nou echt de moeite waard, Suup? Of is het echt alleen maar humor om te lachen?
Als je de serie hebt gevolgd en daar om hebt gelachen, ja dan zeker. Ken je de serie niet, dan is het een oppervlakkig niemendalletje. Ik was met twee meiden die de serie nauwelijks kenden,zij vonden het beduidend minder grappig dan ik.
Wauw Sis, goed gedaan vrouw! Alle lof !

Ik zeg: volgende Kasteeldate in het Italiaanse wijnbarretje Laat ze de prosecco maar vast koud zetten.

Ben beetje moe van veel alleen-ouderen en zich opstapelend werk en daar per ongeluk van wakker liggen (helpt niet he Lil, nee, helpt helemaal niks), maar vandaag weer zon en frisse moed en hupsa we gaan er weer voor.
Goed plan Lil!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven