Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Mogge.

Die verhalen dat doet me weer denken aan toen wij op zoek gingen naar een zeilboot. We wisten precies wat we wilden. Een Friese stalen boot met veel houtwerk en een inboard diesel motor.

We vonden er een in Friesland. Dus wij gingen op weg. Wat viel die boot tegen. Het was een wrak. Er moest zoveel aan gebeuren dat we er jaren aan bezig zouden zijn. Hij stond op de kant en we hadden er geen goed gevoel bij. En dan die man die hem verkocht. Wat wilde die hem graag kwijt. Hij zou vervoer over de weg regelen en het nog betalen ook. Toen hebben we het afgeblazen. We vertrouwden het voor geen cent. En drie dagen later vonden we precies wat we zochten nog geen 20 km van ons af. Geweldig was dat. We zijn nog steeds erg blij met ons bootje.
Kenteken voor die caravan aanvragen is nogal een gedoe,maar vriend heeft er zijn zinnen op gezet dat het deze moet worden.Het is een kip van 8,5 meter lang.Nu gaat vriend een aanhanger huren en hem volgend weekend ophalen met een vriend van ons.

Daarna gaat vriend het interieur wat veranderen,slaapkamer voor de kinderen erbij bouwen en een vaste douche.Daarna zetten we hem op Texel!Dus mocht alles volgens plan verlopen zitten wij deze hele zomervakantie op Texel.Joepie!
Zoeb,heb je foto;s van de boot?
Was afgehaald, opgevouwen en opgeruimd

was opgehangen

verjaardagsslingers afgehaald

Cadeautjes opgeruimd

Aan de telefoon gehangen

Lekker de hele zomer op Texel Coe!
Op deze pc alleen deze Coetje.

Oh natuurlijk meer op internet.

Ik heb toch wel vaker foto's geplaatst?

Wow Zoebie!

Die is nog best groot zeg.

Ik heb nog geen foto's van de caravan,alleen die die man op marktplaats heeft gezet.Even kijken of ik de link kan toevoegen.
foetsie...zet het wel op de bh straks..
Had jij de boot nog nooit gezien dan? Haha.

Hij is 8 meter lang en 2.50 breed.
Ik haal hem zo weer weg..
Niet dat ik me kan herinneren Zoeb.
Zo dat is een kanjer. En dan moet hij dus eerst naar jullie en dan weer naar Texel. Dat is nogal een reis. Ga je er veel aan veranderen Coe? Andere stof om de kussens enz.
Goldie, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

En Yonna met Boev!

Coe, wat een gevaarte zeg! Ik moest wel lachen om de omschrijving: extreem grote...

Wel lekker, straks de zomer doorbrengen op Texel.

Mooie boot Zoeb, het is altijd zo lekker op/aan het water. Hoop dat jullie er veel mee weg kunnen deze zomer.
Ja hij gaat eerst naar hier,vriend gaat bijna alles eruit slopen en daar slaapkamers voor de kinderen maken.En een douche.

Daarna gaat waarschijnlijk het interieur van de oude caravan erin.Dat zijn nieuwe kussens.Ik laat vriend maar aanrommelen,dan komt het meestal wel goed.Gelukkig hebben we nog even...
MissM,ben je al ingepakt?En de lekkage verholpen?
Zo. Ik heb heel de keet gestofzuigd.

... maar hoe mijn rug nu voelt is om te .

Hopelijk is het tegen zondag beter, want als ik op deze manier aan het werk moet....

Hallo MissM, druk met inpakken?

Ben net als Coe benieuwd of je lekkage-probleem verholpen is.

Mooi bootje Zoeb!

Volgens mij had ik inderdaad al eens foto's gezien.

De foto van de sleurhut heb ik gemist, maar krijg ik op de BH nog wel te zien?

Tijd voor een pauze (en die duurt misschien wel heel de rest van de dag , koken uitgezonderd)
Gaan jullie deze zomer wel weer varen, Zoebie? Leuk! Net zo leuk als een hele zomervakantie op Texel trouwens

Ik heb alles gedaan wat ik wilde Nou ja, studeren mag nog wel wat bij. En het konijnenhok schreeuwt om aandacht, evenals een aantal brieven hier naast me die gekopieerd moeten worden. Zoefzoef dus.

Maar eerst nog even een kusje op de rug van Goldie.
Moggu...

Rug al wat beter Goldie?Zondag beginnen met werken?

Mamz,nog gestudeerd en brieven gekopieerd?

Lijstje vandaag:

ziekenhuis

deuren verven

stofzuigen

Fijne dag allemaal!
Mogge.

Vandaag en morgen ben ik rijbewijsloos. Verlopen. Ik heb wel het papiertje dat het vrijdag is aangevraagd en dat ik het donderdag kan ophalen. Zou ik nu mogen rijden? Geen idee eigenlijk.
Mogguh

Hè, Coe, vraag je net niet naar het konijnenhok Dat wel dus, en een beetje studeren.

Zoebie, geen idee, maar ik neem aan dat je dat briefje ook niet voor niks mee kreeg.

Vandaag:

Schoonmaakster

Vriendin

Hulpverleenster komt de kinderen bezig houden, zodat ik dus de brieven kan kopieren of studeren.
Zoeb, je mag wel rijden maar jebent niet verzekerd..... Ik stap dus maar even niet in de auto morgen en overmorgen. Ja, als bijrijder

Goedemorgen trouwens

Gold, ik moet je nog feliciiteren! Hopelijk heb je een hele fijne verjaardag gehad!

We waren het weekend naar mijn nieuwe familie heb er 2 broers en en zus bij, had ik dat al verteld? Was gezellig iig

Vandaag de schutting schilderen en verder niet zoveel. Ben moe van het werken van gisteren. Het uitbreiden valt stiekem zwaar.

En grote zoon is thuis vanmorgen, die is té moe door de zomertijd. Vanmiddag mag hij wel weer gewoon naar school
Nee ik mag inderdaad niet rijden. Ik ben niet verzekerd.

Doe het dan ook maar niet.
Nieuwe familie?

Muis was gisteren ook niet te pruimen. Geen seconde nagedacht over de zomertijd, wel me verbaasd dat het zo was na een vrij rustig weekend.
Mogguh maisjes..

Gisteren heb ik een boel gedaan dus vandaag heb ik een rustig dagje.

Vanochtend heb ik al getennist en na afloop gezellig de meisjes op de koffie+taart gehad.

Huis was dus vanmorgen al aan kant gemaakt.

En buiten is de tuinman geweest voor het snoeiwerk, dus het doet allemaal erg propertjes aan.

Straks haal ik bij Aldi nog even wat hoognodige boodschapjes en vanavond hebben we op school 10-minutensgeprek (waar we het definitieve schooladvies volgens school te horen krijgen)

Rug gaat iets beter, gelukkig.

Ik denk dat in beweging blijven de beste remedie is.
Ik krijg Ukkie met geen mogelijkheid naar bed sinds de zomertijd en s'ochtends slaapt ie uit.Nou ja,ik heb geen zin om er een drama van te maken en nu kan het nog,na de zomervakantie zit ie op school.

Fuss en Zoeb,gelukkig maar een paar daagjes zonder rijbewijs.

Fijn Gold,dat rug wat beter gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven