3000+ deel 83

25-03-2011 23:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Kom erbij, kom erbij, leg je *viva* zorgen maar opzij! Tralalalalalalielaloeeehoee!

Wees welkom! Voel je welkom! En doe anders gewoon alsof je welkom bent! *Doe ik ook!*

Happy new topic!
ik ga slapen, ik ben het zat!

tot morgen
a docter a day keeps the apple away
Trustuh Mal.
Goedemorgen!

Bi ,waar ben je?

Cour
Ik moet een leesbril! Zegt vriend gister :ja ,dat hoort bij die leeftijd
mogguh!

bankje, das niet aardig van vriend!
Hij was blij dat dat de oplossing was en ik niet weer doorgestuurd werd naar het ziekenhuis, dus die opmerking vergeef ik hem
oke daar heeft hij wel een goed punt. Fijn dat je toch redelijk snel een oplossing hebt, die ook nog vrij simpel is!
ah bankje zo zijn mannen

maar als een leesbril de oplossing is, prima toch!

Ik weet nog dat mn broertje voor het eerst de lengte had dat ie over mn ma kon heenkijken en het eerste wat eruit kwam was ''ma je wordt wel een beetje grijs op je hoofd''
en sorry voor mn enorme klaagmodus gister plusserts zal me voortaan inhouden
ach coug, iedereen moet zijn ei wel eens kwijt! En dat moet ook gewoon kunnen, als je nu maar weer gekke verhaaltjes komt vertellen

ik kreeg gister een welterusten smsje
ik vertel nooit gekke verhaaltjes ben altijd heel zereneus

een welterusten smsje toen sliep je zeker een stuk beter?
*kijkt naar de heerlijke regen buiten*

jah het weer weet dat als het nog een dagje droog zou zijn we klaar zouden zijn met het hek... wat attent van het weer om ons heerlijke verkoeling te geven...

*zoekt vast het nummer ''I'm singing in the rain'' op voor ze straks aan de slag gaat...
mmm coug, balen van de regen! Succes met het hek, misschien is het zo weer wat droger.

*zingt met coug mee *

En ja ik heb heeeerlijk geslapen concentreren gaat wat moeilijker deze dagen maar goed dat komt ook wel weer!

Misschien, heeel misschien maandag weer een date
woei ik help het je hopen! maar dat bevordert idd niet de concentratie voor de laatste 2 werkdagen en het weekend hoeven we dus ook niet veel van je te verwachten

Mn huisbaas belde me wakker om half 9.... of ie morgenmiddag kan komen om de huur op te halen... zou het een 1april grap zijn?

Ik had gister dat gesprek met die vent die belde of we extra geld wilde verdienen... Aangezien die toen ie hier was zat te vertellen dat zijn vrouw ook een manege naast het huis heeft etc... dacht ik misschien iets van stallen schoonmaken of whatever... maar neej hoor... ging over een of ander bedrijf... kun je met zoveel procent korting dingen bestellen... die kun je dan duurder doorverkopen... en als je mensen daaraan meldt en die bestellen dingen dan krijg jij daar ook weer een percentage van omdat jij ze hebt aangebracht blabla... soort pyramidespel dus :-S dat valt ff tegen... en het klinkt allemaal plausibel... maar je legt toch echt eerst zelf geld in... prducten aanschaffen om te testen, netwerk opbouwen, reclame maken, klantenkring opbouwen... dus ik denk niet dat dat voor dit moment echt iets is om extra mee te verdienen... zul je toch eerst inkomsten ernaast moeten hebben zou je zoiets willen doen... en dan nog... blijft de vraag of je er wat uit zal halen en of het wel lukt...
je moet nooit veel van mij verwachten coug! Maareuhm, van het weekend ga ik leren afrikaans koken jammie!

ik hoop voor je dat het een 1 april grap is!

En dat werk, ik vind het maar wazig, het klinkt makkelijk maar volgens mij kan het zo mis gaan! Kan je beter stallen gaan uitmesten

ik ben bezig met het schrijven van de inleiding voor mijn verslag. Je zou denken dat het makkelijk is omdat je het zelf mag verzinnen maar het valt me nog tegen...
Het lijkt wel een soort pyramidespel Cour.
afrikaans leren koken hoe laat worden alle plusserts verwacht om te proeven?

Juist omdat je niet echt een richtlijn hebt om je aan vast te houden bij het schrijven van de inleiding is het lastiger hoor...

jah daar vond ik het zelf ook verdacht veel op lijken bankje...

maar als je ziet wat voor huis die mensen hebben (volgens hun door dat programma...) damn... dan zou je bijna happen... maar dan denk ik aan al die internetdingen/tvreclames... daar lijkt het ook altijd zo mooi... maar klopt het niet... of werkt het niet...
Als het goed lukt zal ik voor bij de volgende meet wat lekkers meenemen. En anders moet je om 18.30 uur bij mijn ouders staan zaterdag

pff coug, kan je niet op internet wat vinden over dat programma, dan kan je je er in verdiepen (vooral ook lezen op fora wat er daar over wordt gezegd met ervaringen enzo). Als het goed klinkt kan je altijd nog happen.... Maar ik zou heel voorzichtig doen als ik jou was!
over meet gesproken, ik heb chooc geprobeerd te mailen maar het mailadres wat ik van chooc hebt klopte niet
hm ''hallo ouders van marmul''... ''jah ik ken marmul verder nog niet echt''... ''maar ik had honger!''

jah goed plan

jah ik hap idd niet zomaar, daarin ben ik toch wel voorzichtig... mensen weten het altijd goed en leuk te brengen... maar het blijkt vaak heel anders te zijn...
quote:courageux schreef op 31 maart 2011 @ 11:24:

hm ''hallo ouders van marmul''... ''jah ik ken marmul verder nog niet echt''... ''maar ik had honger!''

jah goed plan

jah ik hap idd niet zomaar, daarin ben ik toch wel voorzichtig... mensen weten het altijd goed en leuk te brengen... maar het blijkt vaak heel anders te zijn... haha en mijn ouders zouden je nog binnen laten ook lieve mensen zijn het!
jah zo is mijn ma ook ghe...

voorzichtige jeah... duidelijkheid allereerst... + vooruitgang hopelijk... sow voor het eind van het jaar is het wel geregeld
dat is goed nieuws coug! (toch?)
chocolover_viva motje. Laag streepje dus

Morning! Ff bijlezen!
morgen choco!

jah hopelijk marmul heb alleen een pdf bestand binnengekregen... maar ik krijg adobe reader niet gedownload... een techneut in the house die een andere manier weet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven