3000+ deel 83

25-03-2011 23:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Kom erbij, kom erbij, leg je *viva* zorgen maar opzij! Tralalalalalalielaloeeehoee!

Wees welkom! Voel je welkom! En doe anders gewoon alsof je welkom bent! *Doe ik ook!*

Happy new topic!
Wat zijn jullie lekker aanwezig zeg!

En weet je wat ik me nu al weken afvraag.. Waarom motje cour 'coug' noemt.. Moet steeds denken dan aan 'cougar' en dan dus aan dat nieuwe programma M!LF .. Dus vertel iets anders dan is dat uit mijn hoofd pleaae?
Ja goed hé. Ik kan me niet concentreren vandaag...

coug, tja euhm dat had ik ineens bedacht en is blijven hangen, geen reden toe. Dat programma ken ik niet dus daar gaat het niet over.

Stuur je vandaag ergens een mailtje chooc!

Wat is het ineens donker buiten zeg
a docter a day keeps the apple away
Dat milf is nieuw.. Man Liberation Front.. Geweldig programma!

Zijn 2 presentatoren die een nieuwe wereld willen creeëren: de nieuwe man (man van nu, die zich verzorgd en kookt enzo) moet getoksokt worden (in elkaar geslagen door een sok met harde vulling..) en vrouwen moeten het huishouden in bikini doen en bier brengen.

Ik heb me suf gelachen!
sow google is my friend! foxit reader gedownload, dat lukte wel en kun je ook pdf bestanden mee openen... Nu de nog benodige loonspecificaties doorgestuurd dus!... Ik heb mn taak gedaan... wel erg fijn dat het uitzendbureau zo snel was en het wilde doen... voor die 3 dagen dat ik vorig jaar via ze gewerkt heb ..
ja coug! Zeker fijn, opgelucht?

chooc, ik ben benieuwd, ga het vanavond maar eens opzoeken

lunchtime!
Lunchtime?

Hmm.. Zal ik dan maar gaan ontbijten?

Ik heb die rare 'ziekte' die nu heerst.. Hoofdpijn en misselijk.. Best wel irritant.. Maar ik ga een broodje maken..
ik doe niet aan ontbijten slecht ik weet het ghe...

nou half opgelucht... ze had het ontvangen en dacht er wel mee uit de voeten te kunnen... maar ze werkte vandaag maar een half dag ... ambtenaren... dus morgen gaat ze ermee aan de slag en hoopt ze het af te krijgen... ben benieuwd... verw8 iig maar niks meer
marmul lunchese en choco ontbijtse en beterschap
heb even tijdelijk andere gordijnen neergehangen om diegene die normaal hangen eens in de wasmachine te gooien... maar deze zijn een stuk korter en lichtdoorlatender... wat is het ineens licht in huis ... help licht!... ik verbrand!
ik moet een medische keuring

wat houdt dat allemaal in joh?

hoop niet bloedprikken...

vorige x met bloedprikken zag ik er echt uit als een heroineverslaafde... dunne moeilijk te vinden adertjes...
coug! haha vaak is medische keuring controle van ogen/orgen/organen enzo heb het zelf nooit gehad!

en hoe kan je nou verbranden, er is geen eens zon vandaag?!?!?

Lunch was lekker nu weer verder werken
chooc, ontbijtse en hopelijk voel je je snel fit!
too much light marmul! *laat dr vampierhoektandjes zien*

medische keuring krijg ik om te bepalen voor hoeveel uur ik kan werken (dus om onder de arbeidsplicht uit te komen... je dient fulltime te werken als je WIJ krijgt, nou niet te werken natuurlijk... anders krijg je dat niet... maar via hen is het de bedoeling dat je fulltime aan de slag zal gaan... en parttime mag niet...) Omdat ik aan heb gegeven parttime te willen werken, omdat ik het anders niet volhou... mag ik daar fijn langs, een uitje! yeah!
yeah! een uitstapje voor coug! *kuch kuch*

euhm nou dan heb je wel kans dat ze bloed gaan prikken....

sterkte!

Misschien moet je je vampierhoektanden niet laten zien daar

*vind coug beetje eng nu*
ik ben ook eng... heul eng!

jah ik vrees het ook dat ik dan binnenstebuiten wordt gekeerd etc... ach kan ik meteen vragen of ze mn huidje even straktrekken als ze me weer goed doen ...

volgens mij ben ik dr boos aan het maken

zij zegt dat over die medische keuring en dat dat verplicht is enz...

dus ik reageer met dat ik dan wel hoop dat tegen de tijd dat ik daarheen moet alles rond is en er een betaling plaats heeft gevonden omdat ik anders een dag eerder maar vast op de fiets moet stappen...

(moet de reiskosten zelf dokken)...

krijg ik terug: zo snel zijn ze nu ook weer niet! ga nu pas de aanvraag doen. maar je moet wel gaan als je een oproep krijgt want het kost de gemeente een hoop geld die keuring!

net goed dat het ze geld kost... nana
*verstopt zich voor de enge coug, duikt onder het bureau*

hier kan je me niet bang maken coug

haha coug, je bent wel vrienden aan het maken daar
pssst... onder het bureau is het donker he... mwuahaha!

jah ik kan wel overal ja en amen op blijven zeggen...

maar daar worden ze ook niet sneller van...
*rent gauw naar het wc-hokje*

hier lekker niet
lekker blijven stalken coug! komt het vanzelf goed, zijn ze je zat en willen ze je weg hebben

sow huisje is schoon, werd tijd... niet heeeeeeeel veel binnen gedaan tijdens het tuinen... dan heeft het toch geen nut... maar broekkie wil niet in de regen werken... dus helaas... we maken het nog even niet af...

zo even met de hond lopen zodat ze fijn door de plassen en modder kan banjeren alvorens over mn net gedweilde vloer te rennen... ... zo heb je tenminste nog even plezier van je gedane werk
maar coug, is het bij jullie nog niet droog dan?

naja je kan zo weer opnieuw beginnen met schoonmaken, na de modderpoel die de hond gaat maken
neej het regent nog steeds... de hele dag al... dan hard... dan motregen... etc... maar droog wordt het niet...

had dr bij de deur afgedroogd... drom is ze net maar in dr waterbak gaan staan zodat ze toch nog even alles nat kan maken...
hier is het al een tijdje droog coug!

ghehe maffe hond
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

luun zwaait even naar jullie

ze kan nog steeds niet op het forum en weet nog steeds niet waarom niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven