3000+ deel 83
donderdag 31 maart 2011 om 12:00
donderdag 31 maart 2011 om 12:04
donderdag 31 maart 2011 om 12:11
Dat milf is nieuw.. Man Liberation Front.. Geweldig programma!
Zijn 2 presentatoren die een nieuwe wereld willen creeëren: de nieuwe man (man van nu, die zich verzorgd en kookt enzo) moet getoksokt worden (in elkaar geslagen door een sok met harde vulling..) en vrouwen moeten het huishouden in bikini doen en bier brengen.
Ik heb me suf gelachen!
Zijn 2 presentatoren die een nieuwe wereld willen creeëren: de nieuwe man (man van nu, die zich verzorgd en kookt enzo) moet getoksokt worden (in elkaar geslagen door een sok met harde vulling..) en vrouwen moeten het huishouden in bikini doen en bier brengen.
Ik heb me suf gelachen!
donderdag 31 maart 2011 om 12:16
sow google is my friend! foxit reader gedownload, dat lukte wel en kun je ook pdf bestanden mee openen... Nu de nog benodige loonspecificaties doorgestuurd dus!... Ik heb mn taak gedaan... wel erg fijn dat het uitzendbureau zo snel was en het wilde doen... voor die 3 dagen dat ik vorig jaar via ze gewerkt heb ..
donderdag 31 maart 2011 om 12:31
ik doe niet aan ontbijten slecht ik weet het ghe...
nou half opgelucht... ze had het ontvangen en dacht er wel mee uit de voeten te kunnen... maar ze werkte vandaag maar een half dag ... ambtenaren... dus morgen gaat ze ermee aan de slag en hoopt ze het af te krijgen... ben benieuwd... verw8 iig maar niks meer
nou half opgelucht... ze had het ontvangen en dacht er wel mee uit de voeten te kunnen... maar ze werkte vandaag maar een half dag ... ambtenaren... dus morgen gaat ze ermee aan de slag en hoopt ze het af te krijgen... ben benieuwd... verw8 iig maar niks meer
donderdag 31 maart 2011 om 13:21
too much light marmul! *laat dr vampierhoektandjes zien*
medische keuring krijg ik om te bepalen voor hoeveel uur ik kan werken (dus om onder de arbeidsplicht uit te komen... je dient fulltime te werken als je WIJ krijgt, nou niet te werken natuurlijk... anders krijg je dat niet... maar via hen is het de bedoeling dat je fulltime aan de slag zal gaan... en parttime mag niet...) Omdat ik aan heb gegeven parttime te willen werken, omdat ik het anders niet volhou... mag ik daar fijn langs, een uitje! yeah!
medische keuring krijg ik om te bepalen voor hoeveel uur ik kan werken (dus om onder de arbeidsplicht uit te komen... je dient fulltime te werken als je WIJ krijgt, nou niet te werken natuurlijk... anders krijg je dat niet... maar via hen is het de bedoeling dat je fulltime aan de slag zal gaan... en parttime mag niet...) Omdat ik aan heb gegeven parttime te willen werken, omdat ik het anders niet volhou... mag ik daar fijn langs, een uitje! yeah!
donderdag 31 maart 2011 om 13:26
ik ben ook eng... heul eng!
jah ik vrees het ook dat ik dan binnenstebuiten wordt gekeerd etc... ach kan ik meteen vragen of ze mn huidje even straktrekken als ze me weer goed doen ...
volgens mij ben ik dr boos aan het maken
zij zegt dat over die medische keuring en dat dat verplicht is enz...
dus ik reageer met dat ik dan wel hoop dat tegen de tijd dat ik daarheen moet alles rond is en er een betaling plaats heeft gevonden omdat ik anders een dag eerder maar vast op de fiets moet stappen...
(moet de reiskosten zelf dokken)...
krijg ik terug: zo snel zijn ze nu ook weer niet! ga nu pas de aanvraag doen. maar je moet wel gaan als je een oproep krijgt want het kost de gemeente een hoop geld die keuring!
net goed dat het ze geld kost... nana
jah ik vrees het ook dat ik dan binnenstebuiten wordt gekeerd etc... ach kan ik meteen vragen of ze mn huidje even straktrekken als ze me weer goed doen ...
volgens mij ben ik dr boos aan het maken
zij zegt dat over die medische keuring en dat dat verplicht is enz...
dus ik reageer met dat ik dan wel hoop dat tegen de tijd dat ik daarheen moet alles rond is en er een betaling plaats heeft gevonden omdat ik anders een dag eerder maar vast op de fiets moet stappen...
(moet de reiskosten zelf dokken)...
krijg ik terug: zo snel zijn ze nu ook weer niet! ga nu pas de aanvraag doen. maar je moet wel gaan als je een oproep krijgt want het kost de gemeente een hoop geld die keuring!
net goed dat het ze geld kost... nana
donderdag 31 maart 2011 om 15:21
sow huisje is schoon, werd tijd... niet heeeeeeeel veel binnen gedaan tijdens het tuinen... dan heeft het toch geen nut... maar broekkie wil niet in de regen werken... dus helaas... we maken het nog even niet af...
zo even met de hond lopen zodat ze fijn door de plassen en modder kan banjeren alvorens over mn net gedweilde vloer te rennen... ... zo heb je tenminste nog even plezier van je gedane werk