3000+ deel 83

25-03-2011 23:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Kom erbij, kom erbij, leg je *viva* zorgen maar opzij! Tralalalalalalielaloeeehoee!

Wees welkom! Voel je welkom! En doe anders gewoon alsof je welkom bent! *Doe ik ook!*

Happy new topic!
Ow, afscheid was inderdaad geweldig mooi
Alles was tot in de puntjes geregeld (van wie zou ik dat perfectionistische toch hebben)
Truste Josje.... en tot morgen!!
Hij had zelfs geregeld dat twee kennissen het Ave maria live speelden/zongen tijdens de dienst
Belde die een week voor z'n overlijden die mensen op met de vraag of ze dat bij z'n overlijden wilden spelen
Turbo-Josje = Heintje
Vind het fijn om er over te vertellen, maar zal jullie er niet meer mee vermoeien.... Ga er vannacht wel over dromen
Jeetje... das wel heel erg tot in de puntjes voorbereid zeg!

mijn topic op Libelle is alweer gesloten want de berichten waren provocerend en denigrerend.

bulachuluk!
Tsssssssssss Vil ze zijn gewoon niks gewend daaro
Hey Bie, is je laptop al wat aan je gewend?
quote:Bianca40 schreef op 01 april 2011 @ 23:33:

Tsssssssssss Vil ze zijn gewoon niks gewend daaro

Ja, en toen ik net had geregistreerd was het Libelle forum van de leg....

En dit is echt waar; ik heb alleen de naam Geert Wilders en Mark Rutte geschreven in dat topic. Dat was al genoeg....
Geen wonder dat ze van de leg raken Vil
quote:Bianca40 schreef op 01 april 2011 @ 23:36:

Geen wonder dat ze van de leg raken Vil Zal wel een Libelletraumaatje zijn
Ik ga lekker plat... morgen drukke dag. Om 9 uur bij de tandarts (mondhygieniste)... boodschappen doen.. 2 pallets met stenen de dijk af dragen...60 zakken zand de dijk af halen... boodschappen doen... s avonds visite voor Bianco zn verjaardag.

Ik heb er de kracht niet meer voor

Truste!
doe jij 2 x op een dag boodschappen bianca

maar slaap lekker en su6 morgen!

(bianca komt terug als de vrouwelijke sylvester stalone met al dat sjouwen)
Owww ik zie het nu pas

Ik zei al.. ik heb er de kracht niet meer voor... en al die boodschappen in 1 keer lukt niet ... ofzo
Bie, heeft een pakezel of een paard nodig zo met die dijk
Ik denk dat we een glijbaan gaan maken Vil... ga echt geen 30 vierkante meter steentjes naar beneden sjouwen! En al helemaal geen 60 zakken zand!
Bedankt voor de knuf en kus Stiekeme meelezerTs

Ik ga ff op FB kijken naar Luun.. En Bi welcome back!!

En MM heeft concurrentie Ik had een onderbroek aan (laatst geleend van mn mams na weer een maandelijks ongelukje.. Zucht.. Maar nu dus 'mazzel') maar mocht mn broek aanhouden.. Jammer hoor.. Hihi.,

Maar voor de geinteresseerden, ik heb geirriteerd kraakbeen, te weinig spierkracht in mijn benen en toch echt mijn knieën overbelast..

Pretty shitty maar een goede reden dus om weer te gaan zwemmen en yoga-en (en dus afvallen toch? ). En oefeningen elke week bij fysiomeneer

Tot zover mijn update.. Ik drink mn thee op en sluit mijn ogen.. Trusten!
Chooc, jee, nouja, moet je nu je bovenbenen zeker trainen, is beter voor je knieën.

Doe je de groetjes aan Luun van haar bloementweelingzus?

Ik ga ook slapen, weltrusten allemaal!
60 zakken zand

Succes!
Nouja, ik moet hurkoefeningen doen. Voel dat in mn hele been hoor, niet alleen boven

Doe ik Vil, trusten!
Iedereen al naar bed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven