afbak broodjes

02-04-2011 00:46 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal,

Ik heb misschien een stomme vraag, maar ik

kan het nergens vinden.

Hoe hou je een bereid afbakbroodje lekker voor 4 a 5 uur?

Mijn vriend moet over een 2uurtjes opstaan, en neemt altijd brood met zich mee.

Maar vanavond had hij niks gehaald, dus heeft hij niks voor morgen.

Dus ik wou even lief zijn dus ik dacht ik maak een lekker broodje.

Maar ik snap niks van koken, dat doet vriendlief altijd, en ik wil 't graag lekker maken.

Sorry voor t saaie verhaal, maar ik dacht ik geef even een reden waarom ik om kwart voor 1 deze vraag stel.

Iemand tips?
Ik ga morgen kijken.... voor de zekerheid!
quote:Lizzl schreef op 02 april 2011 @ 02:15:

Had ik je al verteld dat ik mezelf best aardig kan opmaken zonder spiegel?

Kom maar op met die veer - ik sta er klaar voor

Maar ja, nu denk ik dus, ik ben 27, dus jij hebt ook 11 jaar langer de tijd gekregen voor al die wijsheden. Dus nu is het uitzonderlijke er een beetje vanaf he
quote:mika65 schreef op 02 april 2011 @ 02:16:

He yellow, ik ben van 65 zie mijn naam. Dan kan het wel he een dochter vna 17 Ik dacht dat die 65 het jaar van The King was ofzo... Ik geloof je hoor dat je een dochter van 17 hebt, maar ik moet gewoon even een nieuw image voor je bedenken in mijn hoofd. Komt goed.
quote:yellowlove schreef op 02 april 2011 @ 02:19:

[...]

Ik dacht dat die 65 het jaar van The King was ofzo... Ik geloof je hoor dat je een dochter van 17 hebt, maar ik moet gewoon even een nieuw image voor je bedenken in mijn hoofd. Komt goed.

hoe kom je erop

Trouwens ik zou echt geen 24 meer willen zijn
Mijn grootste keukenblunder was toch wel het vergeten van pastabladen in de lasagne
Ik wel, en het is nog maar 3 jaar geleden...

Maar ik ga slapen, t is tijd he.

Welterusten voor de lezer(s) van dit bericht
Aanvulling, het broodje 'gevuld ei' is nog lekkerder met wat

versgeknipte bieslook

of

plukje rucola

of

plukje alfalfa of tuinkers

of

versgeknipte lente-/bos-ui
quote:yellowlove schreef op 02 april 2011 @ 02:23:

Ik wel, en het is nog maar 3 jaar geleden...

Maar ik ga slapen, t is tijd he.

Welterusten voor de lezer(s) van dit berichtslaap lekker yellowlove!
Trusten yellow
quote:Lizzl schreef op 02 april 2011 @ 01:23:

(Eventueel met plakjes tomaat. Maar die eet ik niet, want daar krijg ik aften van )

Oh wat apart. Ik dacht dat je aften alleen kreeg bij vitamine tekort. Weer wat geleerd. Wel vervelend lijkt mij want je gebruikt tomaat in zoveel gerechten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Lizzl schreef op 02 april 2011 @ 02:23:

Mijn grootste keukenblunder was toch wel het vergeten van pastabladen in de lasagne
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Keukenblunders? Ik kreeg pas een rijstkoker. Ik ben van aanwijzingen precies volgen. Dat deed ik dus. Jammer dat in de aanwijzingen niets over zout stond
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 april 2011 @ 07:47:

Oh wat apart. Ik dacht dat je aften alleen kreeg bij vitamine tekort. Weer wat geleerd. Wel vervelend lijkt mij want je gebruikt tomaat in zoveel gerechten.

Bereidde tomaat maakt dan weer niet uit Gelukkig maar, want ik vind tomaat erg lekker.

Tomaten, ananas, mango, banaan, groene paprika en nog wat andere dingen die juist gezond zijn, tasten de wangbekleding aan. Bij sommige mensen is er overgevoeligheid en dat uit zich in aften.

Ik weet het zelf pas sinds een paar maanden en heb bovenstaande voedingswaren niet meer gegeten. Heb dan ook helemaal geen aft meer gehad, terwijl ik toch regelmatig aan de beurt was

Steeds meer artsen komen erop terug dat het door vitaminegebrek zou komen. Het heeft mij altijd al stug geleken dat het daardoor kwam - ik eet immers standaard gezond, niet omdat het moet, maar omdat ik het heerlijk vind. (En ik slik soms wel 's vitaminepreparaten, dus het was echt uitgesloten).

Zodra ik tomaat eet of ananas in het bijzonder, dan voel ik het prikken in m'n mond. Alsof het een bijtend zuur is

Tomaat op brood vind ik echt lekker, dus ja... dat is erg jammer dat ik dat voortaan niet meer rauw zal eten.
ik merk het wel met het eten van verse ananas, dat bijt idd in mijn mond. Moet daar echt niet te veel van eten. Helaas
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven