3000+ deel 83
zaterdag 2 april 2011 om 19:04
Ben dr ook weer even... alles gedaan wat ik moest doen... behalve de stenen en zand gesjouwd. Ik heb eerst wat zakken zand de dijk af 'gegooid' en toen hadden we gelijk een glijbaan (door de platte brandnetels) voor de stenen
Moet je trouwens eens doen, een zak zand van 25 kg proberen te gooien, leuk joh
Maar mn rug zingt het WIlhelmus dus ik spring lekker onder de douche en volgende keer weer verder met de tuin.
Tot laterrrrrrr
Moet je trouwens eens doen, een zak zand van 25 kg proberen te gooien, leuk joh
Maar mn rug zingt het WIlhelmus dus ik spring lekker onder de douche en volgende keer weer verder met de tuin.
Tot laterrrrrrr
zaterdag 2 april 2011 om 21:00
zaterdag 2 april 2011 om 21:25
quote:courageux schreef op 02 april 2011 @ 21:00:
heb al wel meer reacties op mn topic dan ik normaal in totaal krijg zou ik dan toch nog eens popi worden
neej ik hoor niet bij de bekende lieverdjes en dat zal ik nooit horen ook... geen vol topic voor cour
al meer gehoord van je luver marmul?
Ik zal je steunen, alhoewel ik maar beter niet het beste plan daar in de discussie kan gaan gooien, namelijk landmijnen, buurtkatten in je tuin, bah,
en nu ga ik maar eens kijken waar het topic over gaat
*natuurlijk zal ik een kat niet iets ergs aan doen*
heb al wel meer reacties op mn topic dan ik normaal in totaal krijg zou ik dan toch nog eens popi worden
neej ik hoor niet bij de bekende lieverdjes en dat zal ik nooit horen ook... geen vol topic voor cour
al meer gehoord van je luver marmul?
Ik zal je steunen, alhoewel ik maar beter niet het beste plan daar in de discussie kan gaan gooien, namelijk landmijnen, buurtkatten in je tuin, bah,
en nu ga ik maar eens kijken waar het topic over gaat
*natuurlijk zal ik een kat niet iets ergs aan doen*