3000+ deel 83
zaterdag 2 april 2011 om 22:46
quote:poppedotje schreef op 02 april 2011 @ 22:44:
[...]
Sorriieee!!!!
Kan het niet helpen, tis heel gezellig hier! en heb hele grote wijnglazen, en dat icm een hele dag heel hard werken......
weet je... nergens staat...
dat het verplicht is...
een glas helemaal vol te doen!
dus hele grote wijnglazen...
is een errug slecht excuus!
[...]
Sorriieee!!!!
Kan het niet helpen, tis heel gezellig hier! en heb hele grote wijnglazen, en dat icm een hele dag heel hard werken......
weet je... nergens staat...
dat het verplicht is...
een glas helemaal vol te doen!
dus hele grote wijnglazen...
is een errug slecht excuus!
zaterdag 2 april 2011 om 22:48
Man heeft vandaag het top 2000 spel gekocht, das echt heel erg leuk! en errug lollig
We moeten meer samen doen...... leven teveel langs elkaar heen en hebben heel veel gepraat enzo.... en vandaag moest ik werken, kom ik thuis, heeft hij dat spel gekocht! speciaal voor ons samen, en we zitten al vanaf 19:30 samen spelletjes te doen!
Nu wil hij even voetbal kijken..... twente-psv, en ik weet dat zijn cluppie gaat verliezen...... alleen hij weet dat nog niet......
We moeten meer samen doen...... leven teveel langs elkaar heen en hebben heel veel gepraat enzo.... en vandaag moest ik werken, kom ik thuis, heeft hij dat spel gekocht! speciaal voor ons samen, en we zitten al vanaf 19:30 samen spelletjes te doen!
Nu wil hij even voetbal kijken..... twente-psv, en ik weet dat zijn cluppie gaat verliezen...... alleen hij weet dat nog niet......
zaterdag 2 april 2011 om 22:49
zaterdag 2 april 2011 om 22:51
zaterdag 2 april 2011 om 22:53