Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9

Ik ben er weer.

Eerste 'werk'uurtjes zitten er op. Ik weet hoe ik 'in moet klokken', waar de toiletten zijn en heb een uitgebreide rondleiding over de afdeling gehad.. Er is me veel uitgelegd, te veel, dus ik ga de helft weer vergeten.

En verder lijkt me het werk eigenlijk een beetje saai, zeker door de weeks als er niet zoveel klanten zijn ... Ik moet alleen maar mensen adviseren, de afdeling netjes houden en evt bestellingen aannemen. Kassawerk is voor de centrale kassa, dus een boel werk wat ik bij mijn vorige baan nog wel moest doen (zoals mooie cadeautjes maken en zo) vervalt nu.

Morgen dus de eerste échte werkdag.

Straks ga ik met een clubje mensen van mijn toneelvereniging naar een voorstelling elders.
Goldie,ik lees tussen de regels door dat je niet zo enthousiast bent over je nieuwe baan.

Gelukkig is er zoiets als proeftijd mocht het je echt niet bevallen.

Veel plezier met de voorstelling vanmiddag.
Foto's huisje.

Kleur lijkt beetje paarsig maar dat is in het echt niet zo.

Maar dat kunnen jullie binnenkort met eigen ogen aanschouwen
Ziet er chique uit Coe!

Ben benieuwd naar 'in het echie'.

Toneelvoorstelling was heel leuk.

Gezellig was het ook.

Tja... die baan...

Ik moet het eerst nog zien hoor, ik ga er morgen heen en ik zal wel zien hoe zo'n échte werkdag verloopt.
Ik ben zelf geskimd dus dat het geregeld wordt weet ik, Zoebie. In feite was mijn geld eerder terug dan mijn pas

Coebergh, ik zie geen paars..

Goldie, ik had verwacht dat de zondag je drukste dag zou zijn. Hoop dat het werk alsnog de moeite is als je er zo goed als alleen voor staat.

Zoebie, dat van die oude mensjes komt ook goed hoop ik?

Vandaag gestudeerd, gepunnikt (een beetje), in de zon gezeten, afgewassen en gekookt. En er moet nog een was aan de lijn.
Vriend is onderweg met caravan

Ze zijn al vanaf 9 uur vanochtend weg,wat een reis zeg!
Coe ben benieuwd naar het echte, maar het ziet er strak uit. Mooi hoor. (Ik wil ook)

Mamz jij ook al geskimt? Jeetje.

Pffft wat een drukke dag. Nu is iedereen weg. Maar het was wel gezellig. We hebben Chinees gehaald en we zaten met 10 man te eten. De eerste afwasmachine draait. Straks de rest.

Nu is iedereen naar huis.
Mogguh maisjes...

Had je een feestje Zoeb, met al die visite?

Coe, hoe laat is vriend thuis gearriveerd?

Ik ben gelukkig nog nooit geskimd *klopt af*.

Vandaag to do:

Werk.

Koken.
Mogguh

Is 'ie er al, Coe? Djeez, en dan moet dat ding ook weer terug naar boven in het land van de zomer. Dat zal dan toch wel een permanente staplaats worden

Vandaag:

GGZ

Studerenstuderenstuderenstuderenstuderen

Afwas

Was
Moggu..

Kinderen zijn hier vandaan en morgen vrij dus lekker geen wekker

Vriend was gister om half 10 thuis.Vandaag na het werk moet de caravan nog van de aanhanger af,dat ging gister niet meer in het donker.

Gezellig Zoeb zo'n verjaardag waarbij iedereen blijft plakken.

Gold,vandaag je eerste echte dag?Ik hoop dat je het leuk vind!

Lijstje vandaag

naar bank voor geld

stofzuigen

wc poetsen

plinten schuren want donderdag komt behanger dus kan ik die beter vantevoren schilderen

wassen,vouwen,strijken

wvttk

Fijne dag allemaal!
Mamz,het logistieke gedeelte bemoei ik me niet mee

Vriend heeft allerlei plannen en ik zie het wel.Is heel moeilijk voor me want ik bemoei me het liefst met alles,maar dat levert alleen maar "spanningen"op.Ik zie wel hoe het gaat...

Hoor net van vriend,heeft hij gister maar niet verteld omdat ik me dan druk maak,dat er een heel zijstuk van de caravan is afgewaaid...

Ik heb het hele ding nog niet gezien dus ben nu wel erg benieuwd hoe die eruit ziet
Pffff, de positieve versie is: een man met zijn blote handjes bereikt heel wat. Maar kan me voorstellen dat je nu heel hard op je tanden moet bijten om niets te zeggen voordat het project klaar is.
Als vriend weer eens met een plan rondloopt roep ik altijd:ik ben van de catering

Zo had ik de mannen gister een goed gevulde koelbox meegegeven met lekkere broodjes en knabbeldingen.Er was zoveel dat ze niet eens alles op hebben.
Jeej,heel mijn lijstje af!

Ik ga denk ik zo beginnen met het schilderen van de plinten.(maar er zou nog een vriendin langskomen dus daar zit ik eigenlijk op te wachten)

Gold,ik hoop dat je vandaag een goede dag hebt op het werk!

Mamz,wanneer is je examen?

Gelfje,weekend goed benut qua studie?Hoe gaat het met vriend en zijn burnout?

Ik heb zitten denken over de meet,zullen we er een soort high tea van maken?Ik zie overal zulke lekkere receptjes voor hapjes dat ik die wel wil maken.Kunnen we de hele middag vreten en mauwen
Mijn lijstje is ook af .

Eerste werkdag viel mee, er is me weer veel uitgelegd en er was ook nog wat sjouwwerk te doen, dus dat was lekker.

Misschien blijkt het toch wel leuk... Mijn gevoel hangt nu even op 50/50...

High tea leuk!

Ik wil ook wel wat maken en meebrengen!

Ik heb die dag trouwens al vrij gevraagd en toegewezen gekregen ! )
Klinkt lekker, Coe

Ik baalde eerder vanmiddag, liep op mijn dooie gemakje naar een zebrapad toe, één auto stopte voor me uit vrij volle vaart, de tweede kwam ertegenaan. Geen persoonlijke schade, maar echt niet leuk.
Moggu..

Mamz,ik lees dat de auto dus achter op die andere knalde?Gevalletje afstand houden dan...

Gelukkig ben jij niet aangereden maar de schrik zit er dan wel even in!

Ik zal later vandaag wat ideeen posten voor de high tea/vreetfestijn

Gold,een kwestie van wennen denk ik.Kijk je wel uit met je rug met dat gesjouw!

Ik moet vandaag weer langs de bank,vergeten dat de kapster en de behangers komen.En die moeten wel betaald worden natuurlijk

Lijstje vandaag:

bank,boodschappen

stofzuigen

bedden kinderen verschonen

wvttk

Fijne dag allemaal!
Mogguh

Ik stond aan de kant en was nog helemaal niet van plan om te gaan lopen, dat was het lullige.

Vandaag:

Schoonmaakster

Studeren (aantekeningen maken, anders krijg ik het allemaal nooit in eigen woorden op papier)

Ortho
Lekker High teaen.

Coe ik heb een boekje met heerlijke High tea recepten.

Dus als je wat wilt kopieer ik ze wel voor je.

Mamz wat zul je zijn geschrokken. Ik vind het maar gevaarlijke dingen die zebrapaden. En dan bedoel ik voor de voetgangers. Hoe vaak ik niet mijn hart vast houdt omdat er een auto met een veel te hoge snelheid op af gaat, terwijl er iemand op loopt.
Ik begin te twijfelen..

Ik wilde morgen een grof permanent laten zetten,heb wel wat krullen van mezelf maar de bovenkant hangt gewoon naar beneden.Mijn haar is erg droog en permanent is dan natuurlijk niet goed.Ook ben ik bang dat ik straks als een poedel door het leven moet

Vriendin heeft beloofd dat het geen kleine krullen worden maar ik moet nog op zoek naar een maskerachtig iets.

Lekker Zoeb!Ik houd me aanbevolen!
High-tea klinkt goed!!! Ik hoop dat het me gaat lukken om erbij te zijn!

Gold, fijn dat je eerste werkdag toch nog wel leuk was. Zou toch wel fijn zijn als je daar gewoon met plezier aan t werk kunt. Gelukkig is het geen 'must'... als je het echt niets vindt kun je weer stoppen toch?

Mamz, schrikken zeg.. als iedereen nou gewoon eens een klein beetje rustiger zou doen... maar ja.. da's makkelijker gezegd dan gedaan geloof ik.

Gisteren sinds een paar weken weer eens gesport, was toch wel weer erg lekker. Ondanks tijdgebrek moet ik toch maar proberen dat erin te houden. Vandaag op de fiets naar werk, ik voel me helemaal gezond

Ok, ik ga aan het werk heb heeeeeeeeeel veel te doen vandaag
Coe, lastig he die keuzes over wat wel of niet met je haar. Ik heb van te voren altijd nog allerlei plannen en puntje bij paaltje wordt het toch meestal ongeveer hetzelfde.

Maarrrr... zo saai ben jij in ieder geval niet, jij wisselt tenminste nog van kleur Ben benieuwd wat het gaat worden....
Ik zit te bedenken wat een maskerachtige permanent is? Maar ik kan me er niets bij voorstellen.

Ik zal het één en ander scannen Coe.
Coe is het mailadres op de BH nog steeds het juiste?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven