Bezemtopic Nummer 10!
dinsdag 5 april 2011 om 12:23
Hello!
Coe, ik heb ook een permanent hoor. Mijn kapster gebruikt de dikste wikkels die ze er voor heeft en pakt dan ook nog eens dubbel zoveel haar in één wikkel, waar anders 2 wikkels in gaan.
Dan wordt het lekker grof en heel natuurlijk.
Ik heb al getennist en het nieuwe clubhuis van de toneelvereniging op orde gebracht.
Aansluitend koffie bij vriendin dus vanmiddag aan de bezem in mijn eigen hok.
*aanrecht en fornuis schoonmaken
*stofzuigen
*bedden afhalen, wassen, drogen en terug opdekken.
*koken
*plees schoonmaken
*awvttk
Coe, ik heb ook een permanent hoor. Mijn kapster gebruikt de dikste wikkels die ze er voor heeft en pakt dan ook nog eens dubbel zoveel haar in één wikkel, waar anders 2 wikkels in gaan.
Dan wordt het lekker grof en heel natuurlijk.
Ik heb al getennist en het nieuwe clubhuis van de toneelvereniging op orde gebracht.
Aansluitend koffie bij vriendin dus vanmiddag aan de bezem in mijn eigen hok.
*stofzuigen
*bedden afhalen, wassen, drogen en terug opdekken.
*koken
*plees schoonmaken
*awvttk
dinsdag 5 april 2011 om 13:03
Haha,wat een warrige omschrijving weer (van mij)
Ik bedoel dus dat ik een goed haarmasker zoek.
En dat heb ik net gevonden bij een kapperswinkel.
Gelf,ik hoop ook echt dat jij erbij bent!Dus doe je best zou ik zeggen
Zoeb,ik heb je even een bericht gestuurd op hyves.
Gold,goede tip van die wikkels,ik ga het morgen nog even vertellen tegen vriendin.
Het is al wel 15 jaar geleden dat ik een permanent heb laten zetten,toen werden het kleine krulletjes,nu wil ik grote mooie krullen
Lijstje:
bank en boodschappen
stofzuigen
bedden verschoond (zit in machine,straks opdekken)
apotheek voor mijn moedertje
eind vd middag fysio
Ik bedoel dus dat ik een goed haarmasker zoek.
En dat heb ik net gevonden bij een kapperswinkel.
Gelf,ik hoop ook echt dat jij erbij bent!Dus doe je best zou ik zeggen
Zoeb,ik heb je even een bericht gestuurd op hyves.
Gold,goede tip van die wikkels,ik ga het morgen nog even vertellen tegen vriendin.
Het is al wel 15 jaar geleden dat ik een permanent heb laten zetten,toen werden het kleine krulletjes,nu wil ik grote mooie krullen
Lijstje:
bank en boodschappen
stofzuigen
bedden verschoond (zit in machine,straks opdekken)
apotheek voor mijn moedertje
eind vd middag fysio
dinsdag 5 april 2011 om 13:07
Het permanenten van nu is echt niet meer te vergelijken met 15 jaar geleden hoor Coetje!
*stofzuigen
*bedden afhalen , wassen (machine 1 draait ) , drogen en terug opdekken. 1 van de drie is klaar )
*uitgebloeide bloemen weggooien
*koken
*plees schoonmaken
*awvttk
Nu pauze
*stofzuigen
*bedden afhalen , wassen (machine 1 draait ) , drogen en terug opdekken. 1 van de drie is klaar )
*uitgebloeide bloemen weggooien
*koken
*plees schoonmaken
*awvttk
Nu pauze
woensdag 6 april 2011 om 09:25
Moggu...
Ik heb ook koppijn maar ik weet waar het van komt
Succes vandaag Mamz!Kom op kanjer,je kan het!
Werk ze Goldie!
Vriend is in een villa bezig,echt enorm mooi huis.
Brengt hij gister nieuwe deuren mee voor hier,terwijl ik ze hier net allemaal geschilderd heb.
Zoeb,ik kan niet kiezen uit de recepten!
Gisteravond was ik bij een vriendin en die had allemaal lekkere wraps gemaakt,ik heb de recepten dus die ga ik ook maken denk ik.Zoet en hartig,mjammie
Ik heb ook koppijn maar ik weet waar het van komt
Succes vandaag Mamz!Kom op kanjer,je kan het!
Werk ze Goldie!
Vriend is in een villa bezig,echt enorm mooi huis.
Brengt hij gister nieuwe deuren mee voor hier,terwijl ik ze hier net allemaal geschilderd heb.
Zoeb,ik kan niet kiezen uit de recepten!
Gisteravond was ik bij een vriendin en die had allemaal lekkere wraps gemaakt,ik heb de recepten dus die ga ik ook maken denk ik.Zoet en hartig,mjammie
woensdag 6 april 2011 om 09:48
gutemorgen!
Was al even niet hier geweest he? Lezen doe ik wel, maar schrijven blijft er steeds zo bij. Dit weekend naar de sauna geweest en vooral de tuin opgeknapt. Het is zo mooi geworden
Vriend heeft niet echt nagedacht met die deuren he Coe?
Gold, je werk al leuk? Hoeveel uur werk je eigenlijk?
Mamz, extra veel succes gewenst dan!
Hier is het druk. Vanmiddag heb ik een conferentie, voor mijn werk, in Eindhoven. Lekker met de trein heen, heb ik even tijd om wat te lezen enzo. Verder veel bezemtechnisch bezig om het huis zo gestructureerd mogelijk te maken zodat opruimen snel gaat. Jaja, het topic is er niet voor niets
Was al even niet hier geweest he? Lezen doe ik wel, maar schrijven blijft er steeds zo bij. Dit weekend naar de sauna geweest en vooral de tuin opgeknapt. Het is zo mooi geworden
Vriend heeft niet echt nagedacht met die deuren he Coe?
Gold, je werk al leuk? Hoeveel uur werk je eigenlijk?
Mamz, extra veel succes gewenst dan!
Hier is het druk. Vanmiddag heb ik een conferentie, voor mijn werk, in Eindhoven. Lekker met de trein heen, heb ik even tijd om wat te lezen enzo. Verder veel bezemtechnisch bezig om het huis zo gestructureerd mogelijk te maken zodat opruimen snel gaat. Jaja, het topic is er niet voor niets
woensdag 6 april 2011 om 11:20
Ik was bijna klaar Zoeb,alleen had vriend andere plannen
Ik ga mezelf maar opgeven voor Help mijn man is klusser!
Nee oompje is niet plotseling.Hij was eigenlijk de oom van mijn moeder,maar ook mijn peetoom.Hij was al 82 en zijn lichaam was op.Afgelopen donderdag ben ik nog even langsgeweest maar hij herkende toen al niemand meer.Vrijdag is hij bediend en vannacht rustig in zijn slaap overleden.Het is goed zo.
Ik ga mezelf maar opgeven voor Help mijn man is klusser!
Nee oompje is niet plotseling.Hij was eigenlijk de oom van mijn moeder,maar ook mijn peetoom.Hij was al 82 en zijn lichaam was op.Afgelopen donderdag ben ik nog even langsgeweest maar hij herkende toen al niemand meer.Vrijdag is hij bediend en vannacht rustig in zijn slaap overleden.Het is goed zo.
woensdag 6 april 2011 om 14:14
Ja daar wil ik ook wel voor tekenen Zoeb.(al klinkt dat wel heel stom)
Mijn (echte) tante is ziek,vorig jaar kreeg ze te horen dat ze nog 8 weken te leven had.Toch nog een chemo en bestralingen.Ondertussen zijn we 5 maanden verder,is er niks van tante over maar "leeft"ze dus nog wel.
Dat "leeft"staat tussen haakjes omdat het bijna mensonterend is ik het mensonterend vind hoe sommige mensen lijden.
Terwijl ik me ook zo goed kan voorstellen dat je alles aanpakt om maar te kunnen blijven leven.Maar soms is het goed geweest,dat zie ik nu in de ogen van tante,ze kan het niet langer opbrengen om te vechten.Hoop dat ze snel uit haar lijden wordt verlost.
Deze woorden komen er zomaar uitgerold,wil er niemand mee kwetsen,als dat toch gebeurt,bij voorbaat mijn excuses.
(heb net met mijn moeder foto's en oude video's bekeken van oompje)
Mijn (echte) tante is ziek,vorig jaar kreeg ze te horen dat ze nog 8 weken te leven had.Toch nog een chemo en bestralingen.Ondertussen zijn we 5 maanden verder,is er niks van tante over maar "leeft"ze dus nog wel.
Dat "leeft"staat tussen haakjes omdat het bijna mensonterend is ik het mensonterend vind hoe sommige mensen lijden.
Terwijl ik me ook zo goed kan voorstellen dat je alles aanpakt om maar te kunnen blijven leven.Maar soms is het goed geweest,dat zie ik nu in de ogen van tante,ze kan het niet langer opbrengen om te vechten.Hoop dat ze snel uit haar lijden wordt verlost.
Deze woorden komen er zomaar uitgerold,wil er niemand mee kwetsen,als dat toch gebeurt,bij voorbaat mijn excuses.
(heb net met mijn moeder foto's en oude video's bekeken van oompje)
woensdag 6 april 2011 om 19:07
woensdag 6 april 2011 om 19:54
Ja hoor, mijn werkdag zit er weer op, ook nog een voedzame maaltijd gekookt en nu ben ik gesloopt.
Phoe, wat een verschrikkelijk chaotisch bedrijf is het... Het zal echt een tijd duren eer ik echt lekker als volle kracht mee kan draaien.
Rainz, ik vroeg me ook al af hoe het met jullie was?
En Zoeb, gaat het met jou een beetje?
Al examen gedaan Mamzie?
Spannend Coe, krullen. Vergeet je mijn tips niet over te brengen aan je kapster?
Ik snap heel goed wat je zegt over dat het soms 'gewoon goed is'.
Ik zie het nu ook met mijn moeder. Ze gaat echt heel hard achteruit en ook al heb ik geen (goede) band met haar, ik wil ook niet dat ze gaat lijden. Iedereen weet dat het gaat gebeuren en nu is het dus niks anders dan alleen maar wachten op....
Even in de relaxstand nu.
Morgen is mijn werkdag van 8.30 tot 18.00
woensdag 6 april 2011 om 20:13
Nee Coe, je kwetst er denk ik niemand mee. Ik heb het bij mijn zusje gezien. Mensonterend. Die vrolijke mooie zus van mij lag in bed, kaal, met een luier aan en moest gevoerd worden.Niks van over. God wat heb ik gebeden dat het maar beter afgelopen kon zijn. Achteraf had ze nooit bij moeten komen uit die coma. Helemaal verlamd en nog 100% bij haar verstand. Vreselijk was het om te zien. Maar ja, dat was achteraf.
woensdag 6 april 2011 om 21:44
Examen gehad, uitslag duurt nog wel even.
Coe, Zoebie, het lijkt me vreselijk om iemand zichtbaar te zien lijden en kennelijk niets te kunnen doen. Goldie, verdrietig dat jij het niet eens over dit soort toestanden kunt hebben met je moeder (ik hoop anderen wel).
Coebergh, ik hoop dat Vriend een mooie keuken meebrengt. Heeft hij er al foto's van laten zien?
Knoertharde koppijn, dus morgen rustig aan.
Coe, Zoebie, het lijkt me vreselijk om iemand zichtbaar te zien lijden en kennelijk niets te kunnen doen. Goldie, verdrietig dat jij het niet eens over dit soort toestanden kunt hebben met je moeder (ik hoop anderen wel).
Coebergh, ik hoop dat Vriend een mooie keuken meebrengt. Heeft hij er al foto's van laten zien?
Knoertharde koppijn, dus morgen rustig aan.
donderdag 7 april 2011 om 07:52
Moggu..
Hoe ging het voor je gevoel Mamz?
Zoeb voor gewoon zomaar!
Goldie,lange dag voor de boeg?Kookt Goldman of dochters nu je zo'n lange dag hebt?
Ik heb krullen en ze zijn mooi!
Keuken en nieuwe deuren laten nog wel even wachten hoor Mamz,eerst maar eens zorgen dat het voor het oog weer mooi is.Die keuken moet ik aanvragen bij woningbouw.(en dan moet ie nog op maat gemaakt worden voor hier)en deuren moet ik nog even over denken.Dan moeten de kozijnen ook weer aangepast en dus opnieuw geverfd worden.Misschien verpats ik ze wel
Fijne dag allemaal!
Hoe ging het voor je gevoel Mamz?
Zoeb voor gewoon zomaar!
Goldie,lange dag voor de boeg?Kookt Goldman of dochters nu je zo'n lange dag hebt?
Ik heb krullen en ze zijn mooi!
Keuken en nieuwe deuren laten nog wel even wachten hoor Mamz,eerst maar eens zorgen dat het voor het oog weer mooi is.Die keuken moet ik aanvragen bij woningbouw.(en dan moet ie nog op maat gemaakt worden voor hier)en deuren moet ik nog even over denken.Dan moeten de kozijnen ook weer aangepast en dus opnieuw geverfd worden.Misschien verpats ik ze wel
Fijne dag allemaal!
donderdag 7 april 2011 om 09:42
goeiemorgen....
Fijn dat je krullen gelukt zijn. En goed om herinneringen op te halen. En het is idd vaak zo jammer dat je laatste herinneringen aan iemand die zijn waarbij mensen zo aan het einde zijn. Zou niet moeten mogen
Hier zou ik van alles moeten maar het wordt maar weinig. Gisteren was te veel van het goede merk ik wel.
Zo de vaatwasser inruimen en dan wat aan tafel frobelen, dat gaat wel lukken
Fijn dat je krullen gelukt zijn. En goed om herinneringen op te halen. En het is idd vaak zo jammer dat je laatste herinneringen aan iemand die zijn waarbij mensen zo aan het einde zijn. Zou niet moeten mogen
Hier zou ik van alles moeten maar het wordt maar weinig. Gisteren was te veel van het goede merk ik wel.
Zo de vaatwasser inruimen en dan wat aan tafel frobelen, dat gaat wel lukken