3000+ deel 83
dinsdag 5 april 2011 om 22:33
quote:marmul schreef op 05 april 2011 @ 22:23:
vil, ja heb ik al genomen
ga zo onder de warme douche! Thanks
ik lag de date van vorige week uit om zijn berichtje wat een mafkees zeg
aaah, waar het hart van vol zit, stroomt de mond van over, gheh,..busted
heb je het hier over die "spannende" gast die vanalles moest laten bezinken en niet te hard van stapel wilde lopen?
vil, ja heb ik al genomen
ga zo onder de warme douche! Thanks
ik lag de date van vorige week uit om zijn berichtje wat een mafkees zeg
heb je het hier over die "spannende" gast die vanalles moest laten bezinken en niet te hard van stapel wilde lopen?
dinsdag 5 april 2011 om 22:44
sorry moest ff warm douchen
ja was de gast van bezinken en zo. Hij stuurde dat hij nagedacht had en dat hij dacht dat we niet bij elkaar paste (na een date ) omdat we anders denken over dingen. Voorbeeld: Ik stuurde de volgende dag een smsje (ben ik nou raar of is hij nou raar)
iig is het een beetje een raar verhaal aan t worden bij hem
ja was de gast van bezinken en zo. Hij stuurde dat hij nagedacht had en dat hij dacht dat we niet bij elkaar paste (na een date ) omdat we anders denken over dingen. Voorbeeld: Ik stuurde de volgende dag een smsje (ben ik nou raar of is hij nou raar)
iig is het een beetje een raar verhaal aan t worden bij hem
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 5 april 2011 om 22:44
quote:Vilma schreef op 05 april 2011 @ 22:33:
[...]
hahaha typefout
*auw* rollen doet zeer
[...]
hahaha typefout
*auw* rollen doet zeer
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 5 april 2011 om 22:48
quote:marmul schreef op 05 april 2011 @ 22:44:
iig is het een beetje een raar verhaal aan t worden bij hemZet maar bij de vuilnis, klinkt als een man die al voorzien is en eventjes trek had in iets "anders".
iig is het een beetje een raar verhaal aan t worden bij hemZet maar bij de vuilnis, klinkt als een man die al voorzien is en eventjes trek had in iets "anders".
dinsdag 5 april 2011 om 22:50
quote:chocolover schreef op 05 april 2011 @ 22:49:
Vilma, 3 minuten geleden
Chooc, ben je verliefd op de fysiotherapeut?
Lees je niet terug?
Ik had vandaag een zeer romantische en heftige sessie bij hem hahaha, jazeker, ik heb het gelezen maar ook voor jou denk ik "waar het hart van vol zit, stroomt de mond van over'
Vilma, 3 minuten geleden
Chooc, ben je verliefd op de fysiotherapeut?
Lees je niet terug?
Ik had vandaag een zeer romantische en heftige sessie bij hem hahaha, jazeker, ik heb het gelezen maar ook voor jou denk ik "waar het hart van vol zit, stroomt de mond van over'