3000+ deel 83
woensdag 6 april 2011 om 12:22
quote:josje37 schreef op 06 april 2011 @ 12:19:
Hoe was 't bij de tandarts
Goed hoor, er is een kies helemaal totaal uitgeboord en weer opnieuw in elkaar gezet, nu maar hopen dat deze kies het volhoudt.
Wel vervelend was dat zuigertje die de assistente tegen een stevig gevulde kies hield, bah, die had teveel haar aandacht bij de tandarts volgens mij.
Hoe was 't bij de tandarts
Goed hoor, er is een kies helemaal totaal uitgeboord en weer opnieuw in elkaar gezet, nu maar hopen dat deze kies het volhoudt.
Wel vervelend was dat zuigertje die de assistente tegen een stevig gevulde kies hield, bah, die had teveel haar aandacht bij de tandarts volgens mij.
woensdag 6 april 2011 om 12:23
quote:Vilma schreef op 06 april 2011 @ 12:22:
[...]
was t altijd lente in de ogen van de tandarts dan?!?
vervelend!
[...]
was t altijd lente in de ogen van de tandarts dan?!?
vervelend!
a docter a day keeps the apple away
woensdag 6 april 2011 om 12:41
quote:apppel schreef op 06 april 2011 @ 12:37:
Nu ik heb gelezen dat Vil bij de tandarts is geweest, heb ik tandpijn...
ik speel wel eventjes voor tandarts
heb je pijn bij het kauwen?
doet het pijn bij drinken en eten van iets warms of juist iets kouds of allebei?
welke pijn heb je?
steekt het?
klopt het?
kleed u zich daar maar even om, ik kom er zo aan (rommelt ondertussen in een gereedschapskist)
Nu ik heb gelezen dat Vil bij de tandarts is geweest, heb ik tandpijn...
doet het pijn bij drinken en eten van iets warms of juist iets kouds of allebei?
welke pijn heb je?
steekt het?
klopt het?
kleed u zich daar maar even om, ik kom er zo aan (rommelt ondertussen in een gereedschapskist)
woensdag 6 april 2011 om 12:42
quote:Vilma schreef op 06 april 2011 @ 12:41:
[...]
welke pijn heb je?
steekt het?
klopt het?
kleed u zich daar maar even om, ik kom er zo aan (rommelt ondertussen in een gereedschapskist) wat voor tandarts is dat
[...]
welke pijn heb je?
steekt het?
klopt het?
kleed u zich daar maar even om, ik kom er zo aan (rommelt ondertussen in een gereedschapskist) wat voor tandarts is dat
a docter a day keeps the apple away
woensdag 6 april 2011 om 13:02
woensdag 6 april 2011 om 13:04
quote:chocolover schreef op 06 april 2011 @ 13:02:
Gadver! Nu snap ik wel dat mensen bang kunnen zijn voor de tandarts *rilling*. ik heb de beste van de heeeeeeeeele wereld! Ik vind naar de tandarts gaan juist leuk dankzij hem
OMG.. Het klinkt wel erg obsessief.. Fysioman, tandarts, gister in mn topic geschreven over mijn fijne huisarts..
je moeder zal trots op je zijn
Gadver! Nu snap ik wel dat mensen bang kunnen zijn voor de tandarts *rilling*. ik heb de beste van de heeeeeeeeele wereld! Ik vind naar de tandarts gaan juist leuk dankzij hem
OMG.. Het klinkt wel erg obsessief.. Fysioman, tandarts, gister in mn topic geschreven over mijn fijne huisarts..
je moeder zal trots op je zijn