Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds gestopt, D, 9 weken. Ik begin best wel trots te zijn

Zo. Overblijf gaat een zwikkie dingen verbeteren. Mooi zo.
Koffie!

Ik lag er gisteren al om half elf in, gesloopt na nachten van slecht slapen, en Lief heeft vannacht het geklier van de kinders gedaan. Ik voel me weer iets meer mens.

Maar, nog steeds, koffie!
Beetje koffie...bleegh ik ben misselijk. De hele nacht er al van wakker gelegen...niet dat ik moet kotsen...ik ben gewoon misselijk zoals zeeziek of wagenziek-misselijk. En nee ik ben niet zwanger

Tuurlijk is enige vorm van trots op zn plek, Marge! Knap hoor!
D, daar had Dochter ook last van, vannacht. En gister. En gisterennacht. Dus ik leef met je mee!
Hik. Ik vind mijn leven leuk .

Groetjes uit stamkroeg.
**zwaait naar inmiddels slapende suup**
Mogguh! Koffie, anyone?
Lekker!
*strompelt naar de koffiepot en het medicijnkastje*Het was nog lang onrustig in suupstad zullen we maar zeggen.
Hahahaha! Gaat het een beetje?
Bierkater. En een bizar verloop vd avond eh nacht. Zet het zo wel even op de mail. Als ik straks thuis ben.
Heeft mijn schoonzus jou nog te pakken gekregen Marge?

Zoweeh rakke dag achter de rug met toch nog wel activiteiten. Werk dus en een boos telefoontje naar verhuurder dat het nu toch echt de spuigaten uitloopt met het niet repareren van de douche wat nu 5 maanden geleden voor het eerst was gemeld. Ik zou direct door de aannemer gebeld worden, 5 uur later ging de telefoon, toen had ik net een officiele klachtenbrief de printer uit laten rollen met als terugkerend themazinnetje en toen bleef het weer stil. Brief toch op de bus gedaan, met extra toevoeging dat ik inmiddels aannemer heb gesproken en dat hij zegt dat het eind van de week is opgelost, maar dat ik de klacht wel handhaaf.

IK heb een schriftelijke klacht nodig voor het geval het nu weer weken duurt, want alleen als ik een brief heb gestuurd kan ik de huurcommissie inschakelen.

Nou ja dat soort dingetjes dus.
Yep, die belde. Maar ik ben niet dat wat ze zoeken.

Dat zijn hele stomme regeldingen.

Maar nu eerst: koffie!
*pakt koffie, kwakt alle deuren en ramen open en gaat genieten van een dagje vrij*
Oh lekker schat!

Have fun!
Ik zit afscheidscadeautjes voor de creche in elkaar te draaien. *snif* wat wordt mijn kereltje toch groot!
Morgen laatste crechedag? Ben je iets moois aan het maken?
Koffie en zakdoekjes voor Marge die haar bijna 4jarige voor het laatst naar de creche brengt.

Pff ik zit tot 12 uur in nonstop overleg. En dan vanavond borrel met oud-collegas uit de amsterdamse tijd. Voor die tijd hapje eten met stamkroeg vriend tevens oud collega.En ik slaap bij suuppa. Druk dus
Ik zit echt met m'n ziel onder mijn arm hoor. Mijn kleine mannetje!

En ik heb stukjesstress. Stukje dat jij gister redigeerde, suup, die doe ik toch nog maar niet. Dus nou moet ik een andere.

Koffie, dus. En tissues **dank**. En dropjes.
Gaan we naar mekaar zwaaien Suup, want ik ben ook in Amsterdam vanavond. An die arbeit, helaas :-S
Goeiemorgen!
Mogge!

Voor de hongerige Dames: ik ben Afrikaanse zoete aardappelsoep met pinda's aan het maken, zet je kopje maar alvast op tafel als je een beetje wilt!
**zet kopje neer**

Kommaar door!
Koffie!

Tila, veel plezier met het feestje vandaag!

Ik zit even na te puffen van nogal wat drukke dagen.

Borrel met oud-collega's was leuk, rond 1 uur het logeerbed bij mijn vader ingedoken en om half 8 stond ik er weer naast. Via mijn oma naar tante in het noorden en via oma naar de luchthaven waar ik papasuup heb uitgezwaaid en begin van de avond zat ik uitgeput op de bank.

Vandaag dus maar een rustig dagje, met genieten van de zon!
Heeeee, ik kan weer inloggen!

Ik ga zo even bijlezen. Nog steeds in de lappenmand, dus ik zwaai vanaf de bank naar de feestgangers vandaag. Kussen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven