3000+ deel 83

25-03-2011 23:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Kom erbij, kom erbij, leg je *viva* zorgen maar opzij! Tralalalalalalielaloeeehoee!

Wees welkom! Voel je welkom! En doe anders gewoon alsof je welkom bent! *Doe ik ook!*

Happy new topic!
vier op een rij.
Het is best schokkend Vil want ik ben best een milieufreak....... En toch sta ik achter kernenergie (al geef ik dat zelden toe).
Ghehehehehe, Graaf en ik zitten hier samen een walrus paar na te doen en minivin ligt helemaal dubbel. Had ze op school gezien, een walrus en dus wilde ze wat meer info van mama. Nou ehm, het gevolg was dus dat Graaf en ik nu een beetje gek zijn.
vin, zijn er fotos en filmpjes van?

gelukkig vil, ik schrok al
a docter a day keeps the apple away
En nu is minivin een beetje gek. Ze was lieveheersbeestjes aan het zoeken en had er 1 gevonden. Lief in een bakje gedaan met wat blaadjes en gras. Ze heeft het beestje Luna genoemd. Alleen mocht ze van mij niet het dekseltje dicht doen. Dus die ging er los op. Gaat ze voor de 100ste keer Luna (oh lief Lunaatje) bekijken, vliegt Luna weg. En nu loopt ze heel de tuin door al roepend LUNAAAAAA, LUNAATJE.
quote:marmul schreef op 07 april 2011 @ 16:06:

vin, zijn er fotos en filmpjes van?

Nope.
quote:Gravinnetje schreef op 07 april 2011 @ 17:24:

En nu is minivin een beetje gek. Ze was lieveheersbeestjes aan het zoeken en had er 1 gevonden. Lief in een bakje gedaan met wat blaadjes en gras. Ze heeft het beestje Luna genoemd. Alleen mocht ze van mij niet het dekseltje dicht doen. Dus die ging er los op. Gaat ze voor de 100ste keer Luna (oh lief Lunaatje) bekijken, vliegt Luna weg. En nu loopt ze heel de tuin door al roepend LUNAAAAAA, LUNAATJE. haha ik zie dr al lopen
heb mn verslag ingeleverd
quote:Gravinnetje schreef op 07 april 2011 @ 17:24:

En nu is minivin een beetje gek. Ze was lieveheersbeestjes aan het zoeken en had er 1 gevonden. Lief in een bakje gedaan met wat blaadjes en gras. Ze heeft het beestje Luna genoemd. Alleen mocht ze van mij niet het dekseltje dicht doen. Dus die ging er los op. Gaat ze voor de 100ste keer Luna (oh lief Lunaatje) bekijken, vliegt Luna weg. En nu loopt ze heel de tuin door al roepend LUNAAAAAA, LUNAATJE. Ik zie haar al voor me al roepend in de tuin.
Mar Wat fijn

Vil. Ik ga jou wel missen hoor ook al treffen we elkaar niet veel hier.

Luun
Mag ik nog een strakke aktie vertellen van minivin?

Ja vast wel.....

Ze mag sinds kort voor op de straat spelen, de hele straat maar niet oversteken en niet de hoek om. Loopt ze Luna dus op straat te zoeken. Graaf gaat even kijken waar ze is. Loopt ze aan het einde van de straat bij de hoek. Dus Graaf trekt vast zijn schoenen aan om haar naar binnen te halen (overtreden van de regel betekent dus direct naar binnen en niet meer buiten spelen). Hij was binnen 2 tellen weer terug. Ze is keurig aan het einde van de straat, precies net niet om het hoekje gaan zitten........
haha wat een lekker ding is het ook
quote:AnneRoos74 schreef op 07 april 2011 @ 17:41:

Mar Wat fijn

Vil. Ik ga jou wel missen hoor ook al treffen we elkaar niet veel hier.

Luun

Lees ik nou ergens over heen? Vil gaat toch niet weg? En heeft toch ook geen ban?

Luuntje mis ik ook. Moest ook aan haar denken toen Minivin haar lieveheersbeestje riep. Ik zag ons Luuntje helemaal in dat bakje zitten......
Weten jullie nog dat ik een hele tijd geleden zo onzeker was over een koffiedate met een moeder van een vriendinnetje van minivin? Dat ik dacht dat ze dat alleen maar deed (met mij koffie drinken) voor haar dochter?

We zijn nu enkele maanden verder en deze moeder is ondertussen mijn vriendin geworden....... En ze vind me leuk, lief, mooi en grappig. Oh zo.
Vin, zo'n vriendin is fijn! en je verdient het
Cour Geef Broekkie maar 3 dikke smakkerTs van me SMAK SMAK SMAK

Vin.. zie je nou wel (gaat over vriendin), je bent gewoon een haske leuk meid!

Mn auto staat nog op de zaak, ik kreeg mn contactsleutel niet omgedraaid Bianco is me komen halen en moet me morgenochtend dan weer brengen. Maar gaat natuurlijk weer een berg centen kosten om een nieuw slot er in te laten zetten!!!

Het is de schuld van de sleutelboer, want ik had sleutels bij laten maken omdat ik er nog maar eentje had.. en met die nieuwe sleutel is het slot dus kaput gegaan!
Nou lekker dan zeg Bi!

Hebben wij ook een keer gehad, alleen was ik toen hoogzwanger, moest voor controle naar het ziekenhuis maar had al de mededeling gehad dat als ik aan het verweken was hij me zou gaan inleiden dus koffertje en al bij ons en bloedje nerveus. Krijgt Graaf de sleutel niet omgedraaid...........

Hoogstwaarschijnlijk weet ik waar de traumaheli voor was. Moet het morgen nog even navragen maar Minivin vertelde een verhaal over haar klasgenootje. Die was gaan fietsen en toen kwam er een auto hard aanrijden en die reed tegen klasgenootje aan. Toen kwam er een helikopter om te helpen. Kan bijna niet missen denk ik?

Cour, gefeliciteerd!
Nee dat kan inderdaad haast niet missen Vin... ik zag er ook niks over in de plaatselijke krant staan vandaag.

Wat een zenuwentoestand zal dat toen geweest zijn met die sleutel!!!
Pop, er staat iets voor je op mijn prikbord!
Courtje, wat fijn voor Broekkie, gefeliciteerd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Onze auto is in onderhoud bij een vriend van ons 2 woonplaatsen verderop. Daarvoor hadden we wel iemand uit onze plaats. Die was net verhuist met zijn bedrijf en toevallig zat hij nu dus vlak bij ons. Graaf is er toen naar toe gelopen met de vraag of hij wilde helpen. Ik zat ondertussen mezelf op te vreten in de auto en zag allerlei rampscenario's voorbij komen. Komt er ineens een dierenambulance aanrijden. Dat was dus die van het bedrijf, hij was net met die auto bezig maar toen Graaf kwam zijn ze gelijk in die ambulance gesprongen.

Ik begon al onwijs te sputteren want ik zag mezelf toch echt niet in een dierenambulance naar het ziekenhuis gaan. Die vent was hartstikke lief en relaxt en stuurde Graaf naar boven voor de reservesleutel. Hij steekt de reservesleutel in het slot en voila....... De andere sleutel was krom en deed het dus niet meer.

Nu een hilarische anekdote maar toendertijd was ik toch zo blij met die vent. Kon hem wel zoenen maar hij zat onder de smeer........
och jeetje, Graafje, hoe is het met klasgenootje nu dan?

Wat een hartverwarmende verhalen heb je over Vinnetje, geweldig!

Zie je wel dat je de moeite waard bent
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Klasgenootje ligt in het ziekenhuis. Ik zal morgen bij de juf even verder vragen. Een 4 jarig kind laat je toch niet op de weg fietsen? Dus ik snap het verhaal nog niet helemaal.

Roos, ik zit vol met dat soort verhalen over Vinnetje, dat kind is het licht in mijn leven en ze is zo'n lieverd. Zit geen kwaad in, echt niet.

En ik begin er aan gewend te raken dat ik de moeite waard ben. Het is toch wat he?
Het lijkt wel een scene uit die serie met Mrs Bucket (Bouquet) Vin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven