3000+ deel 83

25-03-2011 23:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Kom erbij, kom erbij, leg je *viva* zorgen maar opzij! Tralalalalalalielaloeeehoee!

Wees welkom! Voel je welkom! En doe anders gewoon alsof je welkom bent! *Doe ik ook!*

Happy new topic!
broekkie
Nu nog een leuk verhaal.

Ze hebben een kunstthema op het moment op school (Bi, jij hebt die schutting misschien wel gezien in het lokale krantje, dat was bij ons dus). Nou was er een kijkavond georganiseerd om de kunstwerken van de kinderen te bekijken, vanavond van 18.30 tot 19.30. Ik had er al niet zo'n zin in maar zou misschien toch wel even gaan. Vriendin ging in ieder geval en die belde dus nog even op voordat ze ging.

3 minuten later belde ze weer, de school was dicht! Geen kijkavond. Ik de brief nog eens bekeken, tja er staat eigenlijk geen lokatie bij maar ja als dat er niet bijstaat dan ga je er van uit dat het toch op school is? Graaf zit nu in de krant te kijken en denkt dat het op de andere school is. Lekker duidelijk he?

Morgen neem ik die brief mee en gaat vriendin in protest, zij had namelijk wel haar dochter meegenomen en mocht dus was later naar bed. Ik moest er wel om lachen, je staat er mooi voor paal maar het is onwij lullig natuurlijk. En stom!
quote:Bianca40 schreef op 07 april 2011 @ 19:42:

Het lijkt wel een scene uit die serie met Mrs Bucket (Bouquet) Vin
Zo, inmiddels weer thuis van een dag werken, eten gekookt, gegeten en nu ook alweer opgeruimd (best knap toch, was pas om kwart voor zeven thuis)
Das wel vreemd Vin, dat de school dicht was
Ik ben heel hard aan het twijfelen of ik vanavond nog een keer ga lopen (tis toch zo leuk Bi!)
Nou ja wat stom Vin!! Ik zou er ook van uit gaan dat het in de school is, die schutting is toch ook gewoon op/bij school?

Ik heb het plaatje zien staan in de krant maar niet echt het artikel gelezen
Hardlopen is zo leuk
quote:josje37 schreef op 07 april 2011 @ 19:47:

Ik ben heel hard aan het twijfelen of ik vanavond nog een keer ga lopen (tis toch zo leuk Bi!)

Mn MP3 is aan het opladen Bianco heeft vandaag een nieuw snoertje gekocht!

Ik hoest en snotter nu nog iets teveel om te gaan lopen, denk dat ik totaal geen lucht heb. Ik hoop van t weekend te gaan!
Nou, de voorbereidingen zijn goed. Ik had vanmorgen m'n MP3-speler al aan de stroom gelegd, dus dat smoesje heb ik niet
Ben benieuwd wat je er dan van vind Bi
Vind het nog steeds vreemd dat ik zoveel energie heb. Hele dag gewerkt en dan nog zin om te gaan hardlopen, 't moet niet gekker worden
Gisteren had ik door het gezeik met de advocaat enzo even een dipje, maar ik vind dat ik me toch wel weer goed bij elkaar geraapt heb.
Even nog 't eten laten zakken en dan ga ik het toch maar even weer proberen, ik vertrek over ongeveer een half uurtje
Is het bij jullie ook nog zo lekker zonnig?
"zwaait naar Anne en Vin namens Luuntje"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dag lief Luuntje. Ik mis je!

Hier, speciaal voor jou:

Ben je aan het lopen Josje? Kom je zo weer binnen stuiteren?
Hier ben ik weer
Les 4 uitgelopen
Hai Luuntje
Nu ik even onder de douche door
En ik gelijk daarna in m'n pyjama

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven