Bezemtopic Nummer 10!
donderdag 7 april 2011 om 12:33
Wat ga je frobelen Fussie?
Heb je een beetje baat bij het sporten?
Ik ben met Ukkie langs de boer gefietst voor verse aardbeien.
Die zijn ze nu al aan het opeten
Vanmiddag fysio en dan nog een was ophangen en vouwen.Wasmand is verder leeg,wat een unicum
Zoeb,ben jij eigenlijk al bij de fysio geweest met je pols?
Heb je een beetje baat bij het sporten?
Ik ben met Ukkie langs de boer gefietst voor verse aardbeien.
Die zijn ze nu al aan het opeten
Vanmiddag fysio en dan nog een was ophangen en vouwen.Wasmand is verder leeg,wat een unicum
Zoeb,ben jij eigenlijk al bij de fysio geweest met je pols?
donderdag 7 april 2011 om 12:56
Morgen moet ik naar de fysio. Dubbelop. Voor mijn pols en voor de bekkenbodem.
Met de pols gaat het nog steeds niet. De pijn is weg en nu heb ik krampen.
Ik herinner mijn zusje zoals ze was hoor Fus, Mijn altijd vrolijke grappige, geintjes uithalende zussie.
Ik noemde haar ook altijd zussie, omdat ze jonger was dan ik.
Toen mijn andere zus mij opeens zo ging noemen vond ik dat helemaal niet leuk.
Het is net als met Nienke. Ik heb de gedachte hoe ze in de kist lag verbannen en ik wil me haar herinneren zoals ze was. Ook al de altijd vrolijke Nien. Waaronder die, toen ze met twee witte kruisjes plakbandjes op haar brillenglazen de school uit kwam lopen. Die had ook altijd van die gekke geintjes.
Met de pols gaat het nog steeds niet. De pijn is weg en nu heb ik krampen.
Ik herinner mijn zusje zoals ze was hoor Fus, Mijn altijd vrolijke grappige, geintjes uithalende zussie.
Ik noemde haar ook altijd zussie, omdat ze jonger was dan ik.
Toen mijn andere zus mij opeens zo ging noemen vond ik dat helemaal niet leuk.
Het is net als met Nienke. Ik heb de gedachte hoe ze in de kist lag verbannen en ik wil me haar herinneren zoals ze was. Ook al de altijd vrolijke Nien. Waaronder die, toen ze met twee witte kruisjes plakbandjes op haar brillenglazen de school uit kwam lopen. Die had ook altijd van die gekke geintjes.
donderdag 7 april 2011 om 16:16
Een grote lach op mijn gezicht door jullie Nienke.
Ik denk zomaar dat ze erg veel op jou leek..
Ik kan van alle mensen die in mijn omgeving wel de leuke herinneringen ophalen behalve van mijn opa.Ik was toen 13,hij was de eerste bij wie ik ging kijken.
Opa was gestorven aan een geklapte halsslagader,zoals ie gestorven was,lag hij daar nog in die kamer.Haren door de war,bloed op zijn kleren en haren,blouse opengescheurd.
Ik stapte als eerste die kamer binnen,mijn vader liep achter mij en trok mij gelijk terug maar dat beeld gaat nooit meer van mijn netvlies.Er was dus helemaal nog niks met opa gedaan,waren ze "vergeten".Alles wat bij een uitvaart mis kan gaan,ging bij hem ook mis.
Ik denk zomaar dat ze erg veel op jou leek..
Ik kan van alle mensen die in mijn omgeving wel de leuke herinneringen ophalen behalve van mijn opa.Ik was toen 13,hij was de eerste bij wie ik ging kijken.
Opa was gestorven aan een geklapte halsslagader,zoals ie gestorven was,lag hij daar nog in die kamer.Haren door de war,bloed op zijn kleren en haren,blouse opengescheurd.
Ik stapte als eerste die kamer binnen,mijn vader liep achter mij en trok mij gelijk terug maar dat beeld gaat nooit meer van mijn netvlies.Er was dus helemaal nog niks met opa gedaan,waren ze "vergeten".Alles wat bij een uitvaart mis kan gaan,ging bij hem ook mis.
donderdag 7 april 2011 om 18:49
Mogguh
Vandaag geprobeerd om de hoofdpijn weg te houden door heel veel slapen. Ook nog twee wassen opgehangen en de afwas gedaan, en de konijnen in laten enten.
Het kan vriezen en dooien, Coebergh. Aangezien ik dat altijd zeg hoop ik dat ik er weer doorheen geglipt ben met het examen.
Zoebie, zulke herinneringen zijn ook goud waard!
Coe, de jouwe is vreselijk, snap ook echt niet hoe dit zo kan zijn gebeurd.
Vandaag geprobeerd om de hoofdpijn weg te houden door heel veel slapen. Ook nog twee wassen opgehangen en de afwas gedaan, en de konijnen in laten enten.
Het kan vriezen en dooien, Coebergh. Aangezien ik dat altijd zeg hoop ik dat ik er weer doorheen geglipt ben met het examen.
Zoebie, zulke herinneringen zijn ook goud waard!
Coe, de jouwe is vreselijk, snap ook echt niet hoe dit zo kan zijn gebeurd.
donderdag 7 april 2011 om 19:08
Ik ben Kei en Kei Kapot. Met hoofdletters ja.
Waar ben ik Godsnaam aan begonnen...
Gelukkig neemt Goldman ons zo meteen mee uit eten, dus koken hoeft vanavond niet.
Ben benieuwd naar je krullen Coe!
Toch ook fijn, zulke herinneringen Zoeb.
Hopelijk heb je het goed gedaan Mamzie!
Lekker een beetje aangefröbeld Fuss?
Waar ben ik Godsnaam aan begonnen...
Gelukkig neemt Goldman ons zo meteen mee uit eten, dus koken hoeft vanavond niet.
Ben benieuwd naar je krullen Coe!
Toch ook fijn, zulke herinneringen Zoeb.
Hopelijk heb je het goed gedaan Mamzie!
Lekker een beetje aangefröbeld Fuss?
vrijdag 8 april 2011 om 07:38
Moggu...
Vandaag vrij Goldie?En uit eten na je werk is wel luxe
Was het lekker?
Zoeb,succes vandaag bij de fysio.
Ukkie is niet lekker,kreeg gister ineens hoge koorts,dikke ogen en oren die gloeien als een kachel.Vannacht weinig geslapen,zometeen even de huisarts bellen want die ogen zitten me niet lekker.
Fijne dag allemaal!
Vandaag vrij Goldie?En uit eten na je werk is wel luxe
Was het lekker?
Zoeb,succes vandaag bij de fysio.
Ukkie is niet lekker,kreeg gister ineens hoge koorts,dikke ogen en oren die gloeien als een kachel.Vannacht weinig geslapen,zometeen even de huisarts bellen want die ogen zitten me niet lekker.
Fijne dag allemaal!
vrijdag 8 april 2011 om 11:20
Mogguh maisjes...
Hooikoorts zou heel goed kunnen Coe, Goldman heeft er ook al last van.
Gisteravond laat belde mijn zus om te zeggen dat het niet goed gaat met loeder.
Ik denk dat het verstandig is dat we er vandaag ook maar weer eens even heen gaan...
Verder tot do:
Tennis
Was vouwen en opruimen
Stofzuigen
De stad in om cadeautjes (verjaardag en bedankje)
Even om wat nieuwe kleren kijken (ik heb voor mijn verjaardag een cadeaubon van boetiekje in de stad gekregen)
Koken
Verjaardagsfeestje.
MissM zit midden in de verhuizing?
Wie komt er allemaal naar de meet bij Coetje?
Hooikoorts zou heel goed kunnen Coe, Goldman heeft er ook al last van.
Gisteravond laat belde mijn zus om te zeggen dat het niet goed gaat met loeder.
Ik denk dat het verstandig is dat we er vandaag ook maar weer eens even heen gaan...
Verder tot do:
Tennis
Was vouwen en opruimen
Stofzuigen
Even om wat nieuwe kleren kijken (ik heb voor mijn verjaardag een cadeaubon van boetiekje in de stad gekregen)
Koken
Verjaardagsfeestje.
MissM zit midden in de verhuizing?
Wie komt er allemaal naar de meet bij Coetje?
vrijdag 8 april 2011 om 11:48
Ocharm, rode hond. Worden ze daar niet tegen ingeënt? Of is dat alleen bij meisjes? Dat heb ik al lang niet meer gehoord.
Lekker Gold. Even shoppen.
Mijn afwasmachien is kaduuk, Heb net alles opnieuw af moeten wassen. En nu ga ik stofzuigen want Saar is weer met een tak bezig geweest. Binnen en op de bank. Stom beest. (Maar wel lief).
Lekker Gold. Even shoppen.
Mijn afwasmachien is kaduuk, Heb net alles opnieuw af moeten wassen. En nu ga ik stofzuigen want Saar is weer met een tak bezig geweest. Binnen en op de bank. Stom beest. (Maar wel lief).
vrijdag 8 april 2011 om 11:48
Zoebie,ik hoop dat je dit nog leest.
Is het niet zo dat je eerst je pincode thuis gestuurd krijgt en daarna je pasje van de bank?
Ik kreeg net mijn pasje aan de deur,moest je voor tekenen,maar pincode heb ik nog niet gekregen..
Ik ga straks nog wel even bellen maar dacht dat jij dit misschien ook wel wist.
Is het niet zo dat je eerst je pincode thuis gestuurd krijgt en daarna je pasje van de bank?
Ik kreeg net mijn pasje aan de deur,moest je voor tekenen,maar pincode heb ik nog niet gekregen..
Ik ga straks nog wel even bellen maar dacht dat jij dit misschien ook wel wist.
vrijdag 8 april 2011 om 12:44
vrijdag 8 april 2011 om 12:51
Tennis
Was vouwen en opruimen
Stofzuigen
Koken
Verjaardagsfeestje.
Mamz, dat ik fit klink lijkt alleen maar zo hoor .
Beterschap voor Ukkie, Coe.
Ik ga nu de stad in. Hopelijk slaag ik voor iets leuks.
Was vouwen en opruimen
Stofzuigen
Koken
Verjaardagsfeestje.
Mamz, dat ik fit klink lijkt alleen maar zo hoor .
Beterschap voor Ukkie, Coe.
Ik ga nu de stad in. Hopelijk slaag ik voor iets leuks.
vrijdag 8 april 2011 om 14:01
vrijdag 8 april 2011 om 14:15
vrijdag 8 april 2011 om 14:42
Ja dat afwassen was wat teveel van het goede.
De fysiotherapeut is een leuk meisje. Ik heb natuurlijk op mijn duvel gekregen. Niet met zoveel woorden, maar de boodschap was duidelijk. Ik mag niet meer door mijn pijngrens. Omdat die al vrij hoog is (dat had ze snel gezien) en dan nu met de pijnstillers moet ik extra voorzichtig zijn. Voorlopig één keer per week fysio en thuis oefeningen doen. Met een spiegel en in lauw water. Eerst moet de warmte eruit en de zwelling weg. Zij is bovendien ook psychosomatisch therapeute. De bekkenbodem komt ook pas volgende week de eerste keer. Na elkaar dus dat is wel gemakkelijk. Zo raar dat zij met die hand bezig was en ik het gevoel had dat het helemaal de mijne niet was. Heeft ook met PD te maken natuurlijk, maar ik werd het nu pas voor het eerst gewaar.
Nu koken. Ik moet om zes uur gaan werken.
De fysiotherapeut is een leuk meisje. Ik heb natuurlijk op mijn duvel gekregen. Niet met zoveel woorden, maar de boodschap was duidelijk. Ik mag niet meer door mijn pijngrens. Omdat die al vrij hoog is (dat had ze snel gezien) en dan nu met de pijnstillers moet ik extra voorzichtig zijn. Voorlopig één keer per week fysio en thuis oefeningen doen. Met een spiegel en in lauw water. Eerst moet de warmte eruit en de zwelling weg. Zij is bovendien ook psychosomatisch therapeute. De bekkenbodem komt ook pas volgende week de eerste keer. Na elkaar dus dat is wel gemakkelijk. Zo raar dat zij met die hand bezig was en ik het gevoel had dat het helemaal de mijne niet was. Heeft ook met PD te maken natuurlijk, maar ik werd het nu pas voor het eerst gewaar.
Nu koken. Ik moet om zes uur gaan werken.
vrijdag 8 april 2011 om 17:23
Zoeb, ik ken iemand die pd heeft dus ik weet ongeveer hoe het er uit kan zien en wat de gevolgen kunnen zijn.
Niet fijn.
Mijn lijstje van vandaag is zover klaar, behalve koken en feestje.
Boodschappen zijn in tha house, dus ook cadeau voor vanavond. Het bedankje moet ik nog halen, maar dat kan morgen ook nog.
Net in de winkel liep ik mijn zus tegen het lijf die net bij loeder geweest was. Zus deed een voorzichtige voorspelling dat zij denkt dat ze eind deze maand niet gaat halen.
Niet fijn.
Mijn lijstje van vandaag is zover klaar, behalve koken en feestje.
Boodschappen zijn in tha house, dus ook cadeau voor vanavond. Het bedankje moet ik nog halen, maar dat kan morgen ook nog.
Net in de winkel liep ik mijn zus tegen het lijf die net bij loeder geweest was. Zus deed een voorzichtige voorspelling dat zij denkt dat ze eind deze maand niet gaat halen.