3000+ deel 83

25-03-2011 23:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Kom erbij, kom erbij, leg je *viva* zorgen maar opzij! Tralalalalalalielaloeeehoee!

Wees welkom! Voel je welkom! En doe anders gewoon alsof je welkom bent! *Doe ik ook!*

Happy new topic!
Nou Bi, het is en blijft toch inderdaad een geweldige stad. Vanmorgen toen we een stukje marathon keken, zeiden we het ook weer tegen elkaar. Zullen we weer
Enne, ben je nu ook besmet met het loopvirus
Mijn doel wordt om eind augustus een wedstrijdje hier in de stad te lopen over vijf kilometer. Lijkt me geweldig om dat te halen.... Maar ik vraag me af of het gaat lukken. Tot nu toe gaat het heel gemakkelijk de lessen van Evi
O, ik moet niet vergeten om me af te melden voor de vergadering morgen. Ik moet morgenmiddag naar de advocaat, dus ga ik 's avonds niet naar vergadering, wrodt een beetje te veel. 's Avonds mag ik lekker of hardlopen, of aerobicen, of niks doen. Ik gok dat het aerobicen wordt, gezellig met m'n vriendin
En nu ga ik eerst even koffie drinken
Nee, het hardloopvirus is nog niet aangekomen... ik heb platpoten van al het wandelen en sjokken door Parijs.

Maar ik wil en moet en zal deze week wel beginnen!!
Josje... succes morgen bij de advocaat!

En de 5 km lopen gaat jou lukken, weet ik zeker! Zelfs als je het moet doen met de helft van de energie die je nu hebt, dan nog ben je Stuiterjosje
Soweej, de verjaardag zit er op en ik ben een beetje aangeschoten, en man ook

T was best gezellig, viel me heel erg mee, gelukkig was het prachtig weer!

Zusje en haar gezin zijn nog lekker een bakkie soep blijven eten, we hebben al die tijd lekker in de tuin kunnen zitten, wat ben ik toch blij met mijn tuin

grote pop is helemaal kapot, ze is grandioos verwend!
Hier is stuiterJosje weer
Fijn dat het zo gezellig was Pop
Zo, ik heb me even afgemeld voor de vergadering morgen. Ook weer gedaan
Ha Josje!
quote:Bianca40 schreef op 10 april 2011 @ 20:10:

En de 5 km lopen gaat jou lukken, weet ik zeker! Zelfs als je het moet doen met de helft van de energie die je nu hebt, dan nog ben je Stuiterjosje Ik zou het op wilskracht ook echt wel halen, maar of het goed en verstandig is, weet ik niet. Ik wil het nu gewoon goed opbouwen, het lijkt me geweldig gaaf om vijf kilometer te kunnen lopen.
Hai Pop
Hoest met jou hardlopen? Alweer begonnen?
Mag ik even vloeken?
KUTMUGGEN
Sowwie
En ik heb vandaag een hele dood chocolaatjes opgegeten, daar baal ik ook van!
quote:josje37 schreef op 10 april 2011 @ 20:22:

Hoest met jou hardlopen? Alweer begonnen?

Nee nog niet.

Ik ben alles rustig aan aan het opbouwen, ben alweer lekker aan het fietsen, maak lekkere wandelingen en pak mijn sociale leven ook weer lekker op!

Als ik straks weer wat energie heb en als de osteopaat mijn rug los heeft gemaakt ga ik weer hardlopen!

Ik heb echt een flinke klap op mijn donder gehad door de vele hoofdpijn, ik moet echt even wat beter doseren, even rustig aan alles doen en steeds een beetje erbij, en als ik mij er even niet goed bij voel wat sneller aan de rem trekken
Ik verveel me, heb vorige week geen minuutje tijd voor mezelf gehad en nu weet ik gewoon niet wat ik aan moet met mezelf. Stom is dat.
Hey Pop!
Jos, 5 km kan jij gewoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven