3000+ deel 83
zondag 10 april 2011 om 19:48
O, ik moet niet vergeten om me af te melden voor de vergadering morgen. Ik moet morgenmiddag naar de advocaat, dus ga ik 's avonds niet naar vergadering, wrodt een beetje te veel. 's Avonds mag ik lekker of hardlopen, of aerobicen, of niks doen. Ik gok dat het aerobicen wordt, gezellig met m'n vriendin
zondag 10 april 2011 om 20:15
Soweej, de verjaardag zit er op en ik ben een beetje aangeschoten, en man ook
T was best gezellig, viel me heel erg mee, gelukkig was het prachtig weer!
Zusje en haar gezin zijn nog lekker een bakkie soep blijven eten, we hebben al die tijd lekker in de tuin kunnen zitten, wat ben ik toch blij met mijn tuin
grote pop is helemaal kapot, ze is grandioos verwend!
T was best gezellig, viel me heel erg mee, gelukkig was het prachtig weer!
Zusje en haar gezin zijn nog lekker een bakkie soep blijven eten, we hebben al die tijd lekker in de tuin kunnen zitten, wat ben ik toch blij met mijn tuin
grote pop is helemaal kapot, ze is grandioos verwend!
zondag 10 april 2011 om 20:21
quote:Bianca40 schreef op 10 april 2011 @ 20:10:
En de 5 km lopen gaat jou lukken, weet ik zeker! Zelfs als je het moet doen met de helft van de energie die je nu hebt, dan nog ben je Stuiterjosje Ik zou het op wilskracht ook echt wel halen, maar of het goed en verstandig is, weet ik niet. Ik wil het nu gewoon goed opbouwen, het lijkt me geweldig gaaf om vijf kilometer te kunnen lopen.
En de 5 km lopen gaat jou lukken, weet ik zeker! Zelfs als je het moet doen met de helft van de energie die je nu hebt, dan nog ben je Stuiterjosje Ik zou het op wilskracht ook echt wel halen, maar of het goed en verstandig is, weet ik niet. Ik wil het nu gewoon goed opbouwen, het lijkt me geweldig gaaf om vijf kilometer te kunnen lopen.
zondag 10 april 2011 om 20:36
quote:josje37 schreef op 10 april 2011 @ 20:22:
Hoest met jou hardlopen? Alweer begonnen?
Nee nog niet.
Ik ben alles rustig aan aan het opbouwen, ben alweer lekker aan het fietsen, maak lekkere wandelingen en pak mijn sociale leven ook weer lekker op!
Als ik straks weer wat energie heb en als de osteopaat mijn rug los heeft gemaakt ga ik weer hardlopen!
Ik heb echt een flinke klap op mijn donder gehad door de vele hoofdpijn, ik moet echt even wat beter doseren, even rustig aan alles doen en steeds een beetje erbij, en als ik mij er even niet goed bij voel wat sneller aan de rem trekken
Hoest met jou hardlopen? Alweer begonnen?
Nee nog niet.
Ik ben alles rustig aan aan het opbouwen, ben alweer lekker aan het fietsen, maak lekkere wandelingen en pak mijn sociale leven ook weer lekker op!
Als ik straks weer wat energie heb en als de osteopaat mijn rug los heeft gemaakt ga ik weer hardlopen!
Ik heb echt een flinke klap op mijn donder gehad door de vele hoofdpijn, ik moet echt even wat beter doseren, even rustig aan alles doen en steeds een beetje erbij, en als ik mij er even niet goed bij voel wat sneller aan de rem trekken