3000+ deel 83

25-03-2011 23:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Kom erbij, kom erbij, leg je *viva* zorgen maar opzij! Tralalalalalalielaloeeehoee!

Wees welkom! Voel je welkom! En doe anders gewoon alsof je welkom bent! *Doe ik ook!*

Happy new topic!
quote:Bianca40 schreef op 10 april 2011 @ 21:13:

Pop... nog gefeliciteerd met Pop! SMAK SMAK SMAK En fijn dat het zulke leuke dagen zijn geweest!

Veer.. 30 oud??? Wat zijn Bianco en ik dan? Overbejaard?

*ik typte overbehaard ipv overbejaard* Gaat alles goed Bi
Kheb een beetje slaap, maar 't is nog wel erg vroeg om al te gaan slapen, of niet?
Ik moet even iets kwijt hoor meiden... iets wat ik heeel erg vond om te zien.

We zaten vanmorgen op terras bij Centre Pompidou. Liep daar een vrij jonge zigeunermeid, denk dat ze nog geen 20 was met 2 kleine meisjes van 2 en 3 jaar ofzo... ik denk haar kinderen.

Waren duidelijk zwervers maar Mam zat lekker in de schaduw achter een grote pilaar en de kleine meiden waren aan het rond keutelen. Die ene moest blijkbaar een grote boodschap en deed dat ook op de plek waar ze op dat moment stond... zo´n 4 meter bij ons vandaag. Hup... broek naar beneden en zitten! Ik heb de andere kant op gekeken, maar Bianco deed bijna een live verslag van haar boodschap... en dat klonk niet goed! Toen deed ze haar broek weer omhoog en ging verder spelen... ze zat helemaal onder de smurrie!

NOu kun je zwerver zijn en echt geen geld hebben... maar op je kinderen letten doe je toch automatisch??

T is dat ik het telefoonnummer van Franse jeugdzorg niet weet, anders had ik gebeld!
Bi, jij en Bianco zijn natuurlijk nog superjong en superglad!
Zo.. ik ben het kwijt... kan ik het uit mn hoofd zetten
He gatsie Bi, dat snap je toch niet. Ik zie hier ook weleens dingen waarvan ik gewoon niet kan geloven dat het gebeurt. Hoe kunnen mensen zo leven?
quote:verademuis schreef op 10 april 2011 @ 21:17:

Bi, jij en Bianco zijn natuurlijk nog superjong en superglad!Liegebeest! IK ben glad... Bianco is gekreukeld
Ongelooflijk inderdaad dat dat zo gebeurd.... Snap je niet
quote:verademuis schreef op 10 april 2011 @ 21:18:

He gatsie Bi, dat snap je toch niet. Ik zie hier ook weleens dingen waarvan ik gewoon niet kan geloven dat het gebeurt. Hoe kunnen mensen zo leven?

Ik snap er ook niks van... en vlakbij is een soort waterkraan uit de muur... dan neem je dat kind toch even mee om op te poetsen??

Was trouwens een vreselijk knap kindje om te zien, enorm guitig bekkie... doodzonde dat ze onder zulke omstandigheden op moet groeien.
En vlak daarna kwam een groep jongens wat kickbox-dans doen, met trommels erbij en een hoop herrie, die liepen zo alle terrassen af. Was echt gaaf om te zien!

Die ene knul pakt spontaan de kleine meid op zn arm.....:-O

....om haar vervolgens weer direct neer te zetten... ik hoorde hem in het Frans tegen zn maten praten... bla bla bleu bleu KAKA bla bla bleu bleu...

Ieeeeuuuuwwwwww
En een zwarte vrouw heeft naast onze bus zitten plassen... terwijl wij op 3 meter afstand stonden! Die mompelde ook iets met bla bla bleu bleu PIPI bla bla bleu bleu... trok haar broek omlaag en ging zitten

Was overigens geen zwerfster!
Het blijft een raar volk, die Fransen!
Heb net een kaartje geschreven voor mijn tante die is van de week jarig, dit is de tekst:

Beste postbode, wilt u a.u.b. de ontvanger van deze kaart een dikke verjaardagskus geven van mij

Schrijft m'n tante vaak op de envelop. Vond het wel toepasselijk voor haar. Is een erg gek mens!
Leuk Jos!
Is een erg leuke tante, maar ze is gewoon prettig gestoord!
Jos... die is leuk!
Ze heeft bijvoorbeeld zo'n hondenriem met ijzerdraad zodat ie blijft staan en dan gaat ze daarmee wandelen (zonder hond). Mensen reageren dan van uw hond en dan gaat ze tekeer, van istie nu weer weggelopen. Alle mensen meeleven en meezoeken, terwijl ze helemaal geen hond heeft
Voor mijn moeder schrijft ze bijvoorbeeld op de kaart. Hallo lieve postbode, deze kaart is voor mijn schoonzus en zij is erg leuk. Ze vindt het erg leuk als je even koffie komt drinken met gebak
Ze is gewoon prettig gestoord
En nu ga ik nog even wat drinken beneden en dan kruip ik mijn bedje in, morgen weer een spannende dag bij de advocaat. Eerst nog gewoon werken en dan gelijk door...
Kan ik eigenlijk wel in m'n spijkerbroek naar de advocaat? Of moet ik wat anders aandoen... Wat vinden jullie?
quote:verademuis schreef op 10 april 2011 @ 20:36:

En ik heb vandaag een hele dood chocolaatjes opgegeten, daar baal ik ook van! Veer hoe doe je dat dan?!?!?
a docter a day keeps the apple away
btw heb de hele dag op het terras gezeten en bier gedronken

net als pop beetje aangeschoten
bietje leuk dat je er weer bent

Pop fijn dat je middag fijn was

pff dat klinkt dubbelop
heb ik nou iedereen weggejaagd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven