Bloedbank
maandag 11 april 2011 om 19:29
quote:groupie schreef op 11 april 2011 @ 19:17:
Ik zit nu te wachten bij de bloedbank, en omdat ik aan het dieeten ben (koolhydraatarm en suikervrij) mag ik zo geen roze koek! STOM! Daar ga ik altijd voor hahaha
Okee dat was alles wat ik kwijt wou
Haha herkenbaar! Die neem ik ook altijd. En als ik trek heb ik iets hartigs neem ik meestal Tuc-koekjes.
Krijg je ook weer een goodie? De vorige keer dat ik ging kreeg ik een ijskrabber. Ik ben morgen aan de beurt
Ik zit nu te wachten bij de bloedbank, en omdat ik aan het dieeten ben (koolhydraatarm en suikervrij) mag ik zo geen roze koek! STOM! Daar ga ik altijd voor hahaha
Okee dat was alles wat ik kwijt wou
Haha herkenbaar! Die neem ik ook altijd. En als ik trek heb ik iets hartigs neem ik meestal Tuc-koekjes.
Krijg je ook weer een goodie? De vorige keer dat ik ging kreeg ik een ijskrabber. Ik ben morgen aan de beurt
maandag 11 april 2011 om 19:38
quote:groupie schreef op 11 april 2011 @ 19:32:
Ja ik kreeg er zelfs 2, maar ik heb niet eens een auto Deze x nog niks gezien!
Vorige x kreeg ik een mok, want t was m'n 20e donatie!
Volgens mij is t morgen hardstikke rustig, want volgens mij gaat de hele wereld vandaag! T is echt druk!Ik denk dat het ook aan het tijdstip ligt.. Als ik om deze tijd ga is het ook altijd druk. Vorige keer ging ik om 6 uur en toen was het heerlijk rustig!
Ja ik kreeg er zelfs 2, maar ik heb niet eens een auto Deze x nog niks gezien!
Vorige x kreeg ik een mok, want t was m'n 20e donatie!
Volgens mij is t morgen hardstikke rustig, want volgens mij gaat de hele wereld vandaag! T is echt druk!Ik denk dat het ook aan het tijdstip ligt.. Als ik om deze tijd ga is het ook altijd druk. Vorige keer ging ik om 6 uur en toen was het heerlijk rustig!
dinsdag 12 april 2011 om 23:06
Ha ik ben gisteren ook geweest. Bij ons geen roze koeken, maar appelkoeken, vulkoeken en stroopwafels.
Ik kon gisteren kiezen tussen een mok en een knuffel.
Heb de knuffel gekozen, haha!
Ontzettende lol gehad. 'k Ga altijd samen met een vriendin en beiden vinden we die naalden maar niks, maar hé, het is voor het goede doel!
Gisteren trouwens de eerste keer dat er practisch pijnloos geprikt is en het bloed liep als een tierelier, 'k was echt in een minuut of 5 klaar!
Ik kon gisteren kiezen tussen een mok en een knuffel.
Heb de knuffel gekozen, haha!
Ontzettende lol gehad. 'k Ga altijd samen met een vriendin en beiden vinden we die naalden maar niks, maar hé, het is voor het goede doel!
Gisteren trouwens de eerste keer dat er practisch pijnloos geprikt is en het bloed liep als een tierelier, 'k was echt in een minuut of 5 klaar!
woensdag 13 april 2011 om 00:45
Ik was eens aan het lijnen en at een appel daarna. Werd gezien door iemand van de bloedbank en die vroeg me waar ik me bezig was. Dus ik zeg dat ik een appel eet ivm lijnen. Toen moest ik alsnog wat van hun erbij nemen want een appel was niet goed. heb uiteindelijk maar ontbijt koek genomen maar o wat vond ik dat balen want toen had ik ineens 2 snacks op ipv 1