Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
quote:missmargerine schreef op 12 april 2011 @ 14:43:

En buiten dit alles ben ik heel erg mooi. Beeldschoon. Ben samen met mijn mama gemake-upt door iemand die het echt kan. Sodeknetters, wat ben ik mooi. Ze was zelf ooknogal in haar nopjes met het resultaat: van rimpelig moe hoofd naar beeldschoon en stralend.

Nu ben ik dus arm, want ik heb gelijk voor 86 euro (na korting is dit. Schokkend, dit is normaal mijn makeup-budget voor een jaar of 5) aan tovermake-up gekocht. Dat wil ik ook kunnen! En het is vast goedkoper dan botox.Laat dan ook even mooie foto's van je maken!!
O Marge, zo'n kliko is best groot, maar niet zwaar (als net geleegd). Even op 2 wieltjes trekken en je rolt het wel achter je aan, ook als je Dot-formaat bent. Bovendien is Dot-formaat helemaal zo klein niet... Morgen heeft ze juffendag en gaan ze veel buiten sporten, ik heb net een oude joggingbroek van Zoon uit de kast getrokken die ze prima past, en die Zoon voor mijn gevoel vorig jaar nog aan had. Dat zal vast niet helemaal kloppen, maar ze gaat wel allejezus hard nu. Mooi om te zien wel, dat uitgroeien en steeds slimmer en mens-iger worden. Ik hartje mijn opgroeiende kindjes
quote:lilian02 schreef op 12 april 2011 @ 15:22:

Zeg, wil je dan even hier douchen vóórdat ik uit het Hoge Noorden weer binnen kom zeilen De meiden hebben trouwens de mededeling dat je er morgen bent met veel blij gejoel onthaald en GG gaat voor ons koken, al eet ie zelf dan niet mee (boetedoening ).

. Ach het zal welmeevallen hoor. Heb vanmorgen nog gedouched en verder heb ik een wastafel. Gewoon een keer een kattenwasje, moet kunnen

Leuk dat de meiden zo enthousiast zijn.Kijk er ook naar uit ze weer te zien, jammer dat zoon er niet is, die heb ik in geen eeuwen gezien volgens mij.

En GG als kok, ben benieuwd.

Marge foto's! En zo'n make-upadvies is vaak om je het geld uit de zak te kloppen. Ik heb zo'n advies een keer bij MAC laten doen en was ook zo'n 100 piek kwijt daarna. Maar gebruik de tips nog steeds.

Fijn dat je er zo blij mee bent. Is nu vanavond dat ene belangrijke etentje?
Foto's! Foto's! Foto's!
Shit! Belangrijke verjaardag gemist! Gefeliciteerd, Marg!

(en ook ik zeg: foootoooooooooooo!!!!!)
Dank, dank dank. Zal foto's strakkies uitladen en mailen. Etentje is donderdag. En ik ging er volledig geld-uit-de-zak-klop-bereid naartoe, want ik kreeg mijn moeie bleke hoofd niet meer mooi gemake-upped. Ik wist het niet meer. Heb serieus botox of microdermobrasie overwogen, waar ik eigenlijk principieel op tegen ben (maar niet als het mijn eigen ouwe kop betreft)

Maar goed, het antwoord lag in stamcel-foundation van Dior. Ik zit me nu af te vragen hoe ik daar principieel insta. Goed, denk ik. Als ze van stamcellen zulke mooie dingen kunnen maken
Er was hier trouwens een jongetje van 4 heel erg blij met z`ijn envelop-met-boompjes-en-kaart *smakker voor Suup*
quote:missmargerine schreef op 12 april 2011 @ 18:59:

. Als ze van stamcellen zulke mooie dingen kunnen maken

*bulder!* Ja van stamcellen kunnen ze mooie dingen maken. Misschien, als de techniek het toelaat (en ze geld stoppen in de wetenschap der geneeskunde ipv in de cosmetische industrie) kunnen ze over een poos een reserve-persoon kweken. Handig voor als er onderdelen uitvallen of je heel erg uitgekeken bent op je ouwe kop.

Ouwe kop. Volgens mij is Marge een paar jaar jonger dan ik....
Jouw kop toont veel jonger dan de mijne!
Tuurlijk schat, tuurlijk.
quote:Bloesem schreef op 12 april 2011 @ 22:13:

Tuurlijk schat, tuurlijk. Echwel. Jij hebt nooit gerookt. En dat zie je.
Fijn Marge dat de envelop met inhoud is aangekomen (zocht een cadeautje wat door de brievenbus paste, en ik wist van de hematrein dus dacht dat dit er wel mooi bij zou passen.)

Stamcel creme, tja... als het niet op dieren is getest dan prima toch Ah nee dat is flauw.

En met al jullie oude koppen valt het wel mee hoor

Goh weten jullie wat ik zo leuk vond aan stamkroeg, dat geen een avond hetzelfde is. Had een borrel waar iemand kwam die ik wel een beetje kende en daar vervolgens de hele avond mee zitten kletsen en eten en zo. Helemaal leuk. Morgen drukke dag dus ik haak maar even af.

Truste
Koffie!
~mompelt iets over dit jaar 40 in combinatie met slaapgebrek en gebeitelde wallen onder de ogen~

O well. Ik wil ook wel eens leuk een keer iets ander leren makeuppen (ik ben van de Bloes-look: lijntje en lippen ), maar ik hoef verder geen stamcellen (daar heb ik al eens iets moois mee gemaakt ) of andere ingrepen behalve als ooit, net als bij mijn vader op wie ik nogal lijk, oogleden zo ver gaan hangen dat ik slechts door uiterste inspanning resulterend in zware hoofdpijn überhaupt nog beeld heb. Verder ben ik weliswaar anders belijfd en behoofd dan toen ik 25 was, maar ik voel me 100x beter. Zeker als het lente is . Dus aan mijn lijf geen polonaise. Tenzij het zacht masserend smeren en fraai beschilderen betreft

En nu ga ik eens rapwat werken Vanavond Suup, hoera!
Anders leren make-uppen is best leuk.

Ik heb dat bij MAC toe gedaan vanwege vorige werk en natural over willen komen op camera zonder een blote billen gezicht.

Ik heb ook zin in vanavond, flesje bubbels ligt al klaar.
Ik zag de stamcellen pas toen ik al thuis was ik heb verder zonder kritisch consumentengedrag gewoon gekocht wat ze op me had gesmeerd

Ik zie een mogelijke date-dag voor me: eerst allemaal opnieuw leren make-uppen, daarna kookcursus in wijnbar bij Bloes, ofzo?
Ja! Andersom wordt het een puinhoop: wijnen en dan make-uppen. Dan gaan we vast van de meligheid vulva-kleien met pastdeeg... (Sorry, kroegtaal)
Bloes.

Zo in het treintje op weg naar lil.

Zon schijnt goede werksessie net gehad dus helemaal klaar voor avondje lil.
Mag ik dan mee make-uplessen? Ik kan net mascara opdoen en ietwat lippen stiften, maar verder ben ik een kneus die altijd bang is dat ze er teveel Abba2011 uit gaat zien als ze meer doet dan dat.

*gaat weer werktypen nu ze overal bijgelezen is*
Ja hoor, gezellig!
Goeiemorgen! Koffie!
Abba 2011
Zeg Marge, doe eens een plaatje bij je naam, wil je - dit ziet er toch wat, ja, anoniempje 391823879 uit. Schenk ik nog even koffie in, goed?
Hij lust mijn plaatje niet. Forum is zeker van de boterpolitie
Spináááázie! (Of was dat weer wat anders...)

Ik heb geen zin vandaag . Althans, niet in werk. GG werkt vanochtend thuis, dus toen ik terug kwam van Dot wegbrengen, stond hij in de keuken om koffie te zetten. Ik had hem bijna wild over het aanrecht getrokken om dit buitenkansje subiet en ter plekke te verzilveren, toen ik me op bedacht dat de poets ieder moment kon verschijnen. Had nog maar net mijn rok weer omlaag getrokken toen ze inderdaad aan kwam fietsen . De lust nog maar even opschorten tot braaf vanavond maar weer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven