Voorstellen!

13-04-2011 16:14 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mede viva lezers!

Mijn naam is Corina en ik ben NIEUW op dit forum ;)

Ben al lange tijd lezer van de viva en heb nu eindelijk de stap gezet digitaal te gaan

Even iets korts over mijzelf:

Ben 26 jaar, woon in de gezelligste stad van Nederland, Utrecht natuurlijk en ben dol op uitgaan. Eigenlijk ben ik best wel standaard nu ik dit zo lees.

Nogmaals hallo allemaal!

x Corina.

PS jullie mogen stemmen of ik actief moet blijven hier of niet

Leuk dat Corina zich aanmeldt op viva?

Totaal aantal stemmen: 37

JA SUPER LEUK! (24%)
geen mening. (35%)
NEE blijf maar lekker de viva lezen. (32%)
Ik wil met je op date :P (8%)
Welkom Corina, veel plezier hier op het forum.
Je moet toch zelf weten of je actief wilt blijven. Het is geen kwestie van moeten hoor. hihi
Welkom!

Tip: Ben jij dat op de foto? Ik zou voor een anoniemere versie kiezen. Geen Stijl en co kijkt hier ook nog wel eens rond, om over potentiele stalkers nog maar te zwijgen. En dat is niet erg als je alleen maar lekker kletst, maar er kómt misschien een moment dat je hulp vraagt omdat je een genitale wrat hebt

Forumse!
Hi Corina! Je moet wel even je foto aanpassen, als je dat zelf bent tenminste. Anders wel erg herkenbaar.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Vond het gewoon grappig om een poll te plaatsen om te kijken wat de reacties zullen zijn

Bedankt voor de tip zal even de foto aanpassen! jammer dat er misbruik van gemaakt kan worden :(
Zo, jij gaat er vol in! Ik zou zeggen, kijk zelf wat je er van vindt, je merkt gauw genoeg of het wat voor je is.
foto aangepast
Ben je nieuw op het forum? Stel je hier even voor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Welkom Corina, veel plezier hier! Viva-lezers zijn hier trouwens niet veel.
Verdorie, jij krijgt wel een foto en die kan je zelfs nog wijzigen. Ik krijg alleen maar foutmeldingen (ander topic).

Zelf lees ik veel mee, maar er zijn van die dagen dat ik druk mee tik... (vandaag dus).
Was mij in 1x gelukt, gewoon profiel wijzigen en een plaatje kiezen. Of ik had gewoon geluk dat het gelukt is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven