3000+ deel 83
woensdag 13 april 2011 om 21:48
Haaai Pop... wat een gedoe met wenkbrauw van grote Pop zeg! Jij moet dus echt alle scharen in huis veilig buiten haar bereik leggen om te voorkomen dat ze ineens een hele nieuwe coupe heeft?
Cour... met mij is alles goed, thanxxx Fijn dat het gemeentegedoe geregeld is... minder fijn dat je een fijne *not* vriend hebt!
Cour... met mij is alles goed, thanxxx Fijn dat het gemeentegedoe geregeld is... minder fijn dat je een fijne *not* vriend hebt!
woensdag 13 april 2011 om 21:55
woensdag 13 april 2011 om 22:01
Weet je wat het is, in principe kan je kinderen van 9 wel vertrouwen met een schaar, die hebben geen constante toezicht nodig, maar grote pop heeft zich waarschijnlijk zitten vervelen met die schaar in haar hand, en knippen voelt natuurlijk heel magisch!
Plus ik heb vorige keer gezegd dat ze niet meer in haar haren mag knippen, en ook niet in haar kleding, over wenkbrauwen heb ik niks gezegd! voor haar is dat geen logica
Plus ik heb vorige keer gezegd dat ze niet meer in haar haren mag knippen, en ook niet in haar kleding, over wenkbrauwen heb ik niks gezegd! voor haar is dat geen logica
woensdag 13 april 2011 om 22:12
quote:Bianca40 schreef op 13 april 2011 @ 21:30:
Zegt me niks Mul.. die film die je weg gaat halen, maar veel plezier in elk geval!
En of het uitmaakt Cour!! Hoe is het??
Josje... paasbloemschikken? Hup.. vort jij... naar Libelle!!!Maarre, ik moest er zelf ook nog om lachen . Is ook niets voor mij eigenlijk, maar m'n moeder vindt het erg leuk en mijn vriendin gaat mee
Zegt me niks Mul.. die film die je weg gaat halen, maar veel plezier in elk geval!
En of het uitmaakt Cour!! Hoe is het??
Josje... paasbloemschikken? Hup.. vort jij... naar Libelle!!!Maarre, ik moest er zelf ook nog om lachen . Is ook niets voor mij eigenlijk, maar m'n moeder vindt het erg leuk en mijn vriendin gaat mee
woensdag 13 april 2011 om 22:14
Grote pop is echt een fantastisch kind, super zorgzaam, heel vrij en meestal vrolijk, ze kan heel goed leren en speelt het liefste buiten of leest een boek.
Maar af en toe weet ik echt niet wat ik met haar moet, ze heeft zo vaak van die rare fratsen! en het duurt maanden voordat je bepaalde dingen bij haar er in krijgt, tafelmanieren zijn drama, sociaal is ze 5 a 6 jaar en ik kan haar heel vaak niet bereiken, dan zit haar koppie gewoon te vol....
Ze is gelukkig heel erg zelfstandig maar toch ben ik ontzettend veel met haar bezig, ook als ze er niet is, en veel mensen begrijpen dat niet.
Ja natuurlijk doet ze het goed op school, is ze lekker uitbundig en maakt ze graag een praatje, maar heel veel dingen moeten er echt inslijten bij haar en dat is ontzettend tijdrovend, maar dat ziet niemand.......
Maar af en toe weet ik echt niet wat ik met haar moet, ze heeft zo vaak van die rare fratsen! en het duurt maanden voordat je bepaalde dingen bij haar er in krijgt, tafelmanieren zijn drama, sociaal is ze 5 a 6 jaar en ik kan haar heel vaak niet bereiken, dan zit haar koppie gewoon te vol....
Ze is gelukkig heel erg zelfstandig maar toch ben ik ontzettend veel met haar bezig, ook als ze er niet is, en veel mensen begrijpen dat niet.
Ja natuurlijk doet ze het goed op school, is ze lekker uitbundig en maakt ze graag een praatje, maar heel veel dingen moeten er echt inslijten bij haar en dat is ontzettend tijdrovend, maar dat ziet niemand.......
woensdag 13 april 2011 om 22:18
Ik had een jongetje (toen 5 jaar) met PDD-Nos op de gym zitten en als ik maar de gewone dingen deed was het goed. Maar deed ik wat anders dan stond hij alleen maar opgewonden erbij te kijken en te springen. Ik had de afspraak met de moeder dat als ik ziek was, dan belde ik haar, kon ze hem erop voorbereiden of thuis houden.