3000+ deel 83

25-03-2011 23:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Kom erbij, kom erbij, leg je *viva* zorgen maar opzij! Tralalalalalalielaloeeehoee!

Wees welkom! Voel je welkom! En doe anders gewoon alsof je welkom bent! *Doe ik ook!*

Happy new topic!
Haaai Pop... wat een gedoe met wenkbrauw van grote Pop zeg! Jij moet dus echt alle scharen in huis veilig buiten haar bereik leggen om te voorkomen dat ze ineens een hele nieuwe coupe heeft?

Cour... met mij is alles goed, thanxxx Fijn dat het gemeentegedoe geregeld is... minder fijn dat je een fijne *not* vriend hebt!
hee pop! inderdaad balen zeg van grote pop dr actie!

hopen dat het snel aangroeit...

AR, je hebt verschillende soorten iPods.

de nano, touch en classic. dat zijn degene die ik ken in ieder geval.

jij bedoeld denk ik de nano.
Bietjuhhhh!!!

Het gekke is, thuis doet ze dat niet! tis iedere keer op school.

Ik ga morgen even met haar leerkracht praten, moet toch niet kunnen dat zij haar wenkbrauwen af zit te knippen en dat niemand dat heeft gezien!

Ze had wel in haar ogen kunnen prikken met die schaar......
Appel!!!!!!!!
Dat moet inderdaad niet mogelijk zijn Pop... en zou ik ook zeker wat van gaan zeggen. Hopelijk kunnen de schoolfoto's wel gemaakt worden, misschien kan ze haar hoofd een heel klein beetje draaien zodat het niet opvalt?
Uhhhh.... denk dat het wel opvalt Bi...... ze heeft echt nog maar 2 halve wenkbrauwen......

Zal wel een schitterende foto worden met die halve wenkbrauwen en haar zelfgeknipte coupe.....
Weet je wat het is, in principe kan je kinderen van 9 wel vertrouwen met een schaar, die hebben geen constante toezicht nodig, maar grote pop heeft zich waarschijnlijk zitten vervelen met die schaar in haar hand, en knippen voelt natuurlijk heel magisch!

Plus ik heb vorige keer gezegd dat ze niet meer in haar haren mag knippen, en ook niet in haar kleding, over wenkbrauwen heb ik niks gezegd! voor haar is dat geen logica
Hey Pop!!

Ik hoop dat haar wenkbrauwen weer snel aangroeien.
Lastig Pop.... ik heb trouwens geen idee hoe lang het duurt voordat wenkbrauwen weer aangegroeid zijn.
Ben er eigenlijk wel benieuwd naar hoe lang dat duurt bij een kind!
quote:Bianca40 schreef op 13 april 2011 @ 21:30:

Zegt me niks Mul.. die film die je weg gaat halen, maar veel plezier in elk geval!

En of het uitmaakt Cour!! Hoe is het??

Josje... paasbloemschikken? Hup.. vort jij... naar Libelle!!!Maarre, ik moest er zelf ook nog om lachen . Is ook niets voor mij eigenlijk, maar m'n moeder vindt het erg leuk en mijn vriendin gaat mee
Volgens mij gaat dat helaas niet zo snel bij een kind
Drie kwartier gebeld met een vriendin....
Grote pop is echt een fantastisch kind, super zorgzaam, heel vrij en meestal vrolijk, ze kan heel goed leren en speelt het liefste buiten of leest een boek.

Maar af en toe weet ik echt niet wat ik met haar moet, ze heeft zo vaak van die rare fratsen! en het duurt maanden voordat je bepaalde dingen bij haar er in krijgt, tafelmanieren zijn drama, sociaal is ze 5 a 6 jaar en ik kan haar heel vaak niet bereiken, dan zit haar koppie gewoon te vol....

Ze is gelukkig heel erg zelfstandig maar toch ben ik ontzettend veel met haar bezig, ook als ze er niet is, en veel mensen begrijpen dat niet.

Ja natuurlijk doet ze het goed op school, is ze lekker uitbundig en maakt ze graag een praatje, maar heel veel dingen moeten er echt inslijten bij haar en dat is ontzettend tijdrovend, maar dat ziet niemand.......
quote:josje37 schreef op 13 april 2011 @ 22:13:

Volgens mij gaat dat helaas niet zo snel bij een kind

Daar was ik al bang voor....

Is het heel vreemd om daar een topic over te openen?
Nou Pop, het is niet het meest alledaagse onderwerp. Maar misschien zijn er wel mensen hier die er ervaring mee hebben
Lijkt me inderdaad erg lastig Pop. Het duurt lang voordat het erin zit en dan verandert er iets kleins en dan zijn ze weer helemaal uit hun doen.
Ik had een jongetje (toen 5 jaar) met PDD-Nos op de gym zitten en als ik maar de gewone dingen deed was het goed. Maar deed ik wat anders dan stond hij alleen maar opgewonden erbij te kijken en te springen. Ik had de afspraak met de moeder dat als ik ziek was, dan belde ik haar, kon ze hem erop voorbereiden of thuis houden.
Vond het wel heel bijzonder om met hem te werken
Maar er zijn natuurlijk heel veel verschillende vormen van autisme
Ik ben ondertussen mijn tanden aan het poetsen, ga zo lekker m'n bedje in
Ze heeft ook PDD-nos Josje! maar ook die zijn allemaal weer anders

Ik heb een beetje teveel

Maar goed, dat mag op je verjaardag!

Bedankt voor alle felicitaties en liedjes, ik voelde me vandaag HEEL ERG jarig, ha!
Net zoals alle kinderen anders zijn, zijn ook kinderen met PDD-nos anders niet allemaal hetzelfde. Het was een heel lief kind (ken 'm nu niet meer, het jongetje, zal inmiddels al wel achttien zijn )
Hoi Vera Fijne dag/avond gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven