3000+ deel 83
vrijdag 15 april 2011 om 19:30
Hier ben ik!
Ben aan het wachten op vriendin!
Vanmiddag bij de osteopaat geweest, ben echt heel erg moe nu.... maar ik denk niet dat vriendin het erg vind dat ik kwijlend in slaap val op haar schoot
Heb vreselijk de slappe lach gehad bij de osteopaat, vorige keer was hij heel zacht en mild en nu ging hij wat harder aan de slag, mijn rug is 3 keer gekraakt! en alle drie de keren kreeg ik een lachkik is echt een heel apart gevoel.
Ook heeft hij mijn buik aangepakt, vond het heel erg ongemakkelijk dat hij aan mijn blote blubberbuik zat, maar ach, hij zal wel meer hebben gezien dan dat..... hij heeft mijn baarmoeder en mijn darmen losgemaakt, hij verwacht dat ik binnen enkele dagen leeg zal lopen! best gunstig
Gelukkig is het best een grappige man, voel me redelijk op mijn gemak daar, alleen mijn buik is een onzeker punt, vind het al vervelend als man daar aan zit, laat staan een vreemde
vrijdag 15 april 2011 om 20:57
vrijdag 15 april 2011 om 20:58
quote:verademuis schreef op 15 april 2011 @ 20:57:
Zo hey, ik ben net thuis na een 4 uur durend kappersbezoek
Loop ik bij mij de straat in, helemaal mooi te wezen, zegt een politieagent 'I like your tits'. Niet echt het compliment waarop ik gehoopt had. Ik heb teruggeroepen 'Thanks, but what about my hair?' Maar dat verstond ie niet
Zo hey, ik ben net thuis na een 4 uur durend kappersbezoek
Loop ik bij mij de straat in, helemaal mooi te wezen, zegt een politieagent 'I like your tits'. Niet echt het compliment waarop ik gehoopt had. Ik heb teruggeroepen 'Thanks, but what about my hair?' Maar dat verstond ie niet