3000+ deel 83

25-03-2011 23:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Kom erbij, kom erbij, leg je *viva* zorgen maar opzij! Tralalalalalalielaloeeehoee!

Wees welkom! Voel je welkom! En doe anders gewoon alsof je welkom bent! *Doe ik ook!*

Happy new topic!
Ik ga les 8 van Evy lopen
Zo, turbojosje is weer terug. Dacht dat 't een lekker relaxed lesje was, maar dat viel toch wel een beetje tegen
Maaaaaaaar, ik heb 't wel uitgelopen
Morgen weer paardrijden en dan misschien zondag weer hardlopen
Ben inmiddels ook weer schoon
En nu ga ik zo lekker eten, vriend is lekker chinees aan 't halen. Kan ik de calorieën er weer bijeten...
Maarre, waar is iedereen toch?
Aan het genieten van 't mooie weer?
Druk met andere dingen?

Hier ben ik!

Ben aan het wachten op vriendin!

Vanmiddag bij de osteopaat geweest, ben echt heel erg moe nu.... maar ik denk niet dat vriendin het erg vind dat ik kwijlend in slaap val op haar schoot

Heb vreselijk de slappe lach gehad bij de osteopaat, vorige keer was hij heel zacht en mild en nu ging hij wat harder aan de slag, mijn rug is 3 keer gekraakt! en alle drie de keren kreeg ik een lachkik is echt een heel apart gevoel.

Ook heeft hij mijn buik aangepakt, vond het heel erg ongemakkelijk dat hij aan mijn blote blubberbuik zat, maar ach, hij zal wel meer hebben gezien dan dat..... hij heeft mijn baarmoeder en mijn darmen losgemaakt, hij verwacht dat ik binnen enkele dagen leeg zal lopen! best gunstig

Gelukkig is het best een grappige man, voel me redelijk op mijn gemak daar, alleen mijn buik is een onzeker punt, vind het al vervelend als man daar aan zit, laat staan een vreemde
Klinkt goed, Pop. Zo'n man heeft echt wel ergere blubberbuiken gezien hoor!
Hoor net dat mijn oudtante (eigenlijk een beetje m'n oma), vannacht een hartinfarct gehad heeft en gedotterd is. Met loeiende sirenes naar het ziekenhuis
Schrik er wel behoorlijk van, moet ik zeggen
Menske gaat wel richting de 85 jaar, maar toch
Het gaat nu trouwens wel aardig goed. Ze ligt nog wel op de IC
En nu ga ik nog eventjes de stad in een boodschapje doen
Heb ik wel geen zin in, maar goed (ben ook zo moe Pop )
Tot laters

Zo hey, ik ben net thuis na een 4 uur durend kappersbezoek

Loop ik bij mij de straat in, helemaal mooi te wezen, zegt een politieagent 'I like your tits'. Niet echt het compliment waarop ik gehoopt had. Ik heb teruggeroepen 'Thanks, but what about my hair?' Maar dat verstond ie niet
quote:verademuis schreef op 15 april 2011 @ 20:57:

Zo hey, ik ben net thuis na een 4 uur durend kappersbezoek

Loop ik bij mij de straat in, helemaal mooi te wezen, zegt een politieagent 'I like your tits'. Niet echt het compliment waarop ik gehoopt had. Ik heb teruggeroepen 'Thanks, but what about my hair?' Maar dat verstond ie niet
quote:Bianca40 schreef op 15 april 2011 @ 20:52:

Hey Vil, ik kon er eigenlijk ook wel om lachen. Soms niet hoor, maar ik ga een week in mijn bikini vanaf morgen, dus een compliment over m'n lijf is dan best welkom.

haha veer, wat een grap wel een leuk compliment
a docter a day keeps the apple away
Begrijpelijk Veer, zoals ik het las zag ik het al helemaal voor me als een bizarre sitcom, hahahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven