Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Moggu..

Ik verveel me

Hier word weinig gebezemd,alleen het hoognodige.

Klinkt wel als een leuk feestje Goldie!
Mogguh

Nou Coe, dan weet je wel wat je allemaal zo doet op een dag als je je verveelt nu. Knappe bezemert

Vandaag:

Zwem- en drumles

Inkopen voor feestje morgen

Niet te lang achter de computer
Mogguh...

Ik heb heerlijk lang uitgeslapen (al was het nog nét ochtend toen ik beneden kwam).

Was draait. Tweede en derde ronde staan al te wachten.

Straks even de stad in om een fles whiskey voor een jarige vanavond.

Meteen even in de stad om een doosje aardbeien. Ik weet dat mijn loeder daar altijd gek op was en omdat ik weet dat ze nu zo moeilijk eet dacht ik: geprakt krijgt ze het misschien nog wel weg.

Dus ook even met Troela langs mijn ouderlijk huis (waarvan weer berichten komen dat het nu écht heel snel gaat) om even met mijn eigen ogen te kijken hoe het er voor staat.

In de loop van de dag was wegwerken en vanavond dus een verjaardagsfeest. Verder geen plannen.

Goldman is met de hogedrukspuit het terras aan het doen, dus die is ook braaf.

Coetje, hoe is het nu met de pijn?

Mamz, wat voor feestje heb je morgen te vieren?

Waar zijn alle andere meisjes?

Alleen van MissM weet ik dat ze nu aan de echte verhuis is!
Ik zit bij mijn broer. Ben in het westen dus.
Gold,dat vind ik wel weer een mooi gebaar,de aardbeitjes voor moeder.:flower:

Zoeb,gezellig een familiebezoek in het westen!Geniet ervan,het is nog best mooi weer.

Het niet bezemen valt me erg zwaar.Ik moet alles vragen en dat zit echt niet in me.Vandaag een enorme baal/jankdag.Mijn gezicht en lijf zitten onder de rode plekken,het jeukt en ik kan nog net naar de wc lopen en terug,verder gaat echt niet.Ben wazig van de morfine,wat een raar spul zeg!

Morgen weer een nieuwe dag!
Mogguh maisjes...

Ben je nog niet aan het afbouwen Coetje?

Wanneer moet je weer naar een dokter en wat zijn de verdere plannen?

Zoeb, had je een feestje in het westen?

Het werd wel gewaardeerd dat ik gisteren met dat doosje aardbeien op de stoep stond. althans, dat zei mijn vader, van haar komt weinig tot geen respons.

Voor het eerst sinds maanden liep ik ook weer mijn schoonzus tegen het lijf en die confrontatie was nou niet bepaald leuk. Ze negeerde me compleet en ging weg.

Later hoorde ik van mijn zus dat ze gezien hadden dat ik er aan kwam en dat schoonzus gezegd had dat zij dan weg ging omdat ze niks met me te maken wilde hebben.

Laag, erg laag.

Het gaat alweer slechter, er is sinds twee nachten een nachtzuster in huis.

Vanavond komt de pastoor om haar de laatste sacramenten toe te dienen.

Ik weet nog niet of ik daar ook bij zal zijn.

Verder to-do:

Een Mount Everwash opvouwen.

En stofzuigen.

Vanmiddag naar het jaarlijks optreden van de dansschool van Troela.
Moggu..

Wat raar van je schoonzus zeg!Wat een potloden heb je toch.

Ik moet dinsdag om 12u bij neuroloog zijn,dan krijg ik de uitslag van de mri en zullen we weten wat er nu aan de hand is.Van mij mag het alvast dinsdag zijn

Het is vandaag braderie in ons durp en ik had vanochtend al vroeg aanloop van visite.Dat zal vandaag wel zo blijven.Normaal spreken we af met een groep vrienden op een terras en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat wij nu het terras zijn.

Fijne dag allemaal!
En da's ook gezellig toch Coe?

Jij hoeft in ieder geval geen serveerster te spelen.

Ik heb net even met mijn vader gebeld en gevraagd of het de bedoeling was dat ik er vanavond ook bij ben als de pastoor komt en hij zei dat ik er zeker ook bij hoorde. Dus ik ga.
Ik lig/hang hier goed Goldie

Zelfbedienig vandaag in huize Coe.

Goed dat je even gebeld hebt,krijg je van je vader toch maar weer de bevestiging dat jij er ook bij hoort.Sterkte,want het zal vast een hoop emoties oproepen
Wat een vervelend mens is je schoonzus. Dan zal ze het toch moeilijk krijgen vanavond Gold. Sterkte. Dat zal vast niet meevallen.

Coetje hoe gaat het nu? wat duurt het dan lang voor het dinsdag is hé.

Ben weer thuis hoor. Het was gezellig.
Ook ik ben weer thuis.

Ik had nog nooit zo'n soort ceremonie meegemaakt, maar ik vond het wel bizar ergens... Kan er niet de goede woorden voor vinden.

Schoonzus gedroeg zich trouwens redelijk, ik kreeg zelfs een goedenavond terug toen ik binnen kwam. Toen ik weg ging weer niet, maar goed, ik mag ook niet te veel verwachten he ?

Morgen en dinsdag ben ik vrij.

Dat wordt weer flink bezemen!

Nu ga ik met een zak chips op schoot kijken of er iets op tv is. Dat heb ik even nodig.
Lekker bijgekletst met je familie Zoebie?

Ben het liggen/hangen wel een beetje beu.Laat dinsdag maar vast beginnen

Heb vandaag minder morfine op en dat gaat best goed,hopelijk zet die stijgende lijn snel door!

Vanmiddag hoop aanloop gehad,de vriezer leeggemaakt en de bbq aan.Ondertussen heeft een vriendin de strijk gedaan.
Mogguh

Het feestje was een verjaardagsfeestje voor Oudste. Die nog jarig moet worden

Goldie, fijn dat je er van je vader wel bij hoorde. Die sacramenten doen ze pas op het allerlaatst, toch? Is je moeder nog wel bij?

Coe, hoop dat ze dinsdag inderdaad een antwoord hebben.

Zoebie, lekker hoor, even naar het westen..
Moggu...

Ik begin vandaag weer met een groeps

Gold,ik weet nog bij oma dat die ceremonie maar 5 min duurde.

Heb je de dag gister nog ontspannen kunnen afsluiten?

Mamz,geslaagd feestje voor Oudste?

Nu al visite dus ik kom straks nog even terug..

Fijne dag allemaal!
Wat was er bizar aan Gold? Werd ze rustig toen ze was bediend?

Meestal is dat namelijk wel zo. Het zal nu wel niet zo lang meer duren.

Coe morgen de uitslag. Ben benieuwd en ik hoop niet dat het een hernia is. Wat krijg jij vroeg visite.
Mogguh maisjes...

Het bizarre er aan vond ik dat het voor zo'n stervende zo hard moet zijn ergens. Natuurlijk weet ze al lang dat ze dood gaat, maar nu gaat het dus echt nog maar om een paar dagen die ze gewoon moet liggen wachten..

Ze is nog wel bij, maar af en toe zegt ze iets waarvan je denkt dat ze toch wel in de war is, onder invloed van die morfine natuurlijk.

De dag heb ik toch wel goed afgesloten na nog een wandeling met een jarige Haarbal en ik heb wonderwel weer goed geslapen (als je maar moe genoeg bent he?)

Ik zal aan je denken morgenmiddag Coetje.

Vandaag ben ik vrij en ik begin met een bak koffie bij vriendin.

Tot later!
Geniet van je vrije dag Goldie.En nog gefeliciteerd met jarige haarbal

Zoeb,was een vriendin die voor haar werk nog even snel een bakkie kwam drinken en het boodschappenlijstje halen.
Joepie,vandaag geen morfine op,wel andere pijnstillers maar het lijkt echt wel beter te worden!Nu doe ik natuurlijk niet veel maar goed..

Mamz,wanneer is oudste echt jarig?
Fijn Coetje!

T is weer stilletjes geweest hier vandaag.

Ik heb vandaag niet heel erg veel gedaan:

Koffiegeleut

Gestofzuigd

Een wasje gedraaid en gedroogd

Onkruid uit het gazon verwijderd

Met een boekje op de bank gezeten.

Gekookt.

Morgen begint de dag met tennis en koffie en staat er een bezoek aan het ouderlijk huis op de agenda.

Voor de rest weet ik het nog niet.
Goldie, eerlijk gezegd vind ik het zelf moeilijk om te geloven dat jouw moeder, die taaie, binnenkort overlijdt. Komt het bij jezelf wel binnen? Het is zoveel sneller gegaan dan je eerder leek te denken.

Feestje was heel geslaagd, lekker in de zon met koek en zopie, hoewel Middelste een beetje het kinder-entertainment miste. Morgen nieuwe ronde want dan is Oudste echt alweer 12!

Deze week staat redelijk in het teken van de kinderen. Vandaag eerste onderzoek van Muis gehad. Meneer vond het nietzoleuk en wandelde dus doodleuk de kamer uit op zoek naar mij (vermoed dat hij zei dat hij naar de wc moest anders is het wel heel raar dat'ie kon vertrekken).
Moggu...

Mamz,gefeliciteerd met je grote zoon!Maak er een mooie dag van!

(raar dat Muis idd zo kon vertrekken,als ie niet moest plassen)

Ik ga zo douchen(een hele onderneming) en dan straks naar het ziekenhuis.

Fijne dag allemaal!
Even snel Coe succes wensen. Ben aan het werk.
Ben ik nog op tijd om Coetje succes te wensen?

Het komt zeker binnen Mamz. Het is heftig om nu van dichtbij te zien wat die rotziekte met een lichaam doet.

Er is alleen nog een schim van de stevige vrouw die ze ooit was.

Het doet me verdriet dat ik geen verdriet heb, maar ik heb het wel heel erg met haar te doen.

Dit wens je je ergste vijand niet toe.

Later op dag ga ik er weer langs, gisteren ben ik niet geweest.

Wat een weertje mensen!!
Net belde mijn zus, die voor het eerst de term 'ze gaat zienderogen achteruit' gebruikte.

Troela gaf aan dat ze oma vanaf nu niet meer wil zien, maar haar wil herinneren zoals ze was en hoe ze haar voor het laatst gezien heeft. En ik vind dat heel verstandig van haar.
Verstandige Troela wat gaat het hard opeens Gold. Raar dat je verdriet hebt om het niet hebben. Het zegt wel heel veel.

Coe hoe was het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven