Hee, is dat niet?..

16-04-2011 23:26 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond was ik op een verjaardag. En de hele avond heb ik gedacht dat El Ninjoo er ook was. De manier waarop die vrouw praatte, de dingen die ze zei.. Het is dat die vrouw kinderen had, anders had ik het aan haar gevraagd

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je denkt dat je een vivaforummer ontdekt hebt?
Ik denk wel vaak ( moet nu al lachen ) als ik weer eens iets vergeet bij de kassa;

Straks komt er weer zo'n topic 'Ben jij eerlijk' en dat daar dan staat.... Nou ik stond vandaag achter zo'n jonge moeder die in allerijl haar boodschapjes stond in te pakken met huilende baby in de kinderwagen... Toen zei ik wel: mevrouw.... UW BAKBLIK :p
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:Mac123 schreef op 17 april 2011 @ 07:16:

Door het topic: wat heb je vandaag aan?- herkende ik direct mijn collega.

Niets gezegd, wel mijn nick veranderd.Haha! Die vind ik wel grappig.. hoewel ik het wel gezegd zou hebben trouwens, ik vind het geen fijn idee dat mensen die mij herkend hebben niks zeggen.

Maar zo zie je maar weer, denk je iets heel onschuldigs gezegd te hebben en word je toch nog herkend.

(ik heb een zwart nachthemd aan, en het zou wel héél raar zijn als iemand me nu herkent )
quote:Mies85 schreef op 17 april 2011 @ 09:10:

Ik denk wel vaak ( moet nu al lachen ) als ik weer eens iets vergeet bij de kassa;

Straks komt er weer zo'n topic 'Ben jij eerlijk' en dat daar dan staat.... Nou ik stond vandaag achter zo'n jonge moeder die in allerijl haar boodschapjes stond in te pakken met huilende baby in de kinderwagen... Toen zei ik wel: mevrouw.... UW BAKBLIK :pOh serieus? Dat heb ik nou nog nooit gehad. Lees jij niet een beetje teveel forum?
Mijn man zegt van wel... Als 2 mensen dat vermoeden hebben zal het wel waar zijn haha.

Ik heb hier in een rouwverwerkingstopic verteld over mijn vader en werd door 2 mensen herkend.

En dat kan, zal mij wat schelen maar van 1 kreeg ik een prive bericht via viva en op hyves dat ze ook op het forum zit en hebben we afgesproken elkaar niet te loepen en de ander... Die heeft alles van mij gelezen een geheel andere draai aan gegeven en allemaal roddels de wereld ingeholpen!

Rotwijf. MAaaaarrrrr toen spotte ik een herkenbaar iemand hier! Want ze had in een topic van mij gereageerd! Niks mee gedaan, zo ben ik niet. Maar volg haar nu wel een beetje ( niet obsesief hoor heb wel wat beters te doen ). Dat is dus die griet die die verhalen over mij de ronde heeft doen gaan!

Is nu OOK nogeens mijn buurvrouw!

Wat een leven wat een leven!

Spotte trouwens ook mijn beste vriendin!! Laatst daar weet ik echt alles van! Heb gelijk in haar topic gereageerd en gepingt.

(Sorry kan dit slecht terug lezen, zit op m'n Blackberry dus lees maar even over al mijn fouten heen :$ )
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ik heb vrijdagavond op het forum mijn collega ontdekt. We wisten van elkaar dat we hier schreven. Maar hadden afgesproken dat als we elkaar zouden herkennen er niets over zouden zeggen.

Zij bleek mij al een tijd geleden gespot te hebben. En ik nu haar ook
Ik kwam er vorige week achter dat dubbeldrop bij mij in de straat woont Zij weet dat ook inmiddels
quote:Eindeloos schreef op 17 april 2011 @ 00:28:

Ik sta wekelijks oog in oog met een bekend medeforumster.

Ik ken haar, maar zij mij niet Dat denk je....maar is het zo?
Geen last van
Lijkt me wel erg, als je een verhaal vertelt aan iemand op een verjaardag en diegene denkt: Hey dat heb ik net op het forum gelezen.

(Ik zie dit als een waarschuwing )

Heb het nog nooit gehad.
Ik verdenk Elninjoo er van om stiekem wel kinderen te hebben dus het zou me niks verbazen als het haar was hoor tomatensoep!;-)
quote:Suy schreef op 19 april 2011 @ 11:50:

Ik verdenk Elninjoo er van om stiekem wel kinderen te hebben dus het zou me niks verbazen als het haar was hoor tomatensoep!;-)Dat mag ik toch niet hopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven