3000+ deel 83
zondag 17 april 2011 om 12:59
quote:Vilma schreef op 17 april 2011 @ 12:45:
O, en toen ik vanochtend naar huis fietste vond ik het ook heel naar om de vogeltjes al te horen zingen.
Wat word ik toch een negatief mens, zal de leeftijd wel zijn
Vind ik ook altijd irritant dat vogelgekwetter, is zo confronterend. Je moet er mee wakker worden.
O, en toen ik vanochtend naar huis fietste vond ik het ook heel naar om de vogeltjes al te horen zingen.
Wat word ik toch een negatief mens, zal de leeftijd wel zijn
Vind ik ook altijd irritant dat vogelgekwetter, is zo confronterend. Je moet er mee wakker worden.
zondag 17 april 2011 om 13:06
quote:AnneRoos74 schreef op 17 april 2011 @ 13:03:
Caylinn Gefeliciteerd met je dochter!
Vilma slaap lekker dan maar.
Moos voor het vervelende.
Bianc nog gefeliciteerd met Puber
Chooc ik zag leuke foto's! leuk gedaan!
Friez Bam en Schaap
De rest ben ik even kwijt..
Ik ben nog steeds aanwezig hoor! Ik ga van de zon genieten
Caylinn Gefeliciteerd met je dochter!
Vilma slaap lekker dan maar.
Moos voor het vervelende.
Bianc nog gefeliciteerd met Puber
Chooc ik zag leuke foto's! leuk gedaan!
Friez Bam en Schaap
De rest ben ik even kwijt..
Ik ben nog steeds aanwezig hoor! Ik ga van de zon genieten
zondag 17 april 2011 om 13:11
Bi nog gefeliciteerd met puberT! (Beter laat dan nooit )
Caylinn gefeliciteerd! Ik dacht er laatst nog aan! Ik zat een beetje terug te denken en vroeg me af of je al bevallen was of nog niet. Heel grappig dus dit! Van harte en genieten!
Verder bijgelezen maar druk aan de schilder dit weekend dus alles gaat het ene oor in en het andere eruit. Heerlijk gevoel die leegte in mijn hoofd!! (Klotesmiley grrrr)
zondag 17 april 2011 om 13:17
quote:mocy schreef op 17 april 2011 @ 13:10:
Vil, ik heb (nog) geen zin het te delen, komt nog wel als ik het zelf meer een plek heb gegeven en er meer uit ben hoe het te ''handelen''. We zijn er iig aardig door van slag.
Sorry voor de vaagheid.Die vaagheid geeft niet, hoor, uit je post kan ik opmaken dat het niet om een kleinigheidje gaat
Vil, ik heb (nog) geen zin het te delen, komt nog wel als ik het zelf meer een plek heb gegeven en er meer uit ben hoe het te ''handelen''. We zijn er iig aardig door van slag.
Sorry voor de vaagheid.Die vaagheid geeft niet, hoor, uit je post kan ik opmaken dat het niet om een kleinigheidje gaat