continue willen variëren

18-04-2011 12:02 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb geen idee waar dit onderwerp thuis hoorde dus ik hoop dat dit goed is.

Ik merk bij mezelf heel erg dat ik niet lang bij iets kan blijven. Haarkleur zo beu. Dan vind ik het te licht, dan is het weer dat. Of dat jurkje is even leuk daarna niet meer. Mijn kamer is zo maar na een korte tijd wil ik alles alweer op een andere plek hebben staan.

Werken? Het liefst ook verschillende tijden/plekken. Ik ben spullen, situaties heel erg snel beu lijkt het wel.

En ik vroeg me af wie heeft dit nog meer en hoe ga jij hier mee om?

Ik ben vaak eigenwijs en doe dan wat ik het liefste wil. :P
Herkenbaar maar geen idee wat er aan te doen.
Herkenbaar...ik heb me er maar bij neergelegd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Een beetje herkenbaar.
Daar hebben ze tegenwoordig toch speciale shampoo voor?
Ook erg herkenbaar hier, maar geen probleem voor me. Misschien moet je het gewoon omarmen/accepteren.
Heb je dat ook met mensen? Ik heb het ook wel met spullen, maar ik ben dan weer erg standvastig met lief, vrienden, buren etc...

M.
quote:mjdh schreef op 18 april 2011 @ 12:48:

Heb je dat ook met mensen? Ik heb het ook wel met spullen, maar ik ben dan weer erg standvastig met lief, vrienden, buren etc...

M.buren?? zijn die ook al snel inwisselbaar???
quote:schuldenaartje schreef op 18 april 2011 @ 12:50:

[...]

buren?? zijn die ook al snel inwisselbaar??? Die ruil ik om de paar maanden in, vooral de beneden buren. Kom zeg, ga een beetje tegen dezelfde koppen aankijken als ik mijn huis in en uitloop. Pfff...
Oke dit klinkt stom, maar:

"Je moet in je kracht gaan staan".

Oftewel je moet deze eigenschap omarmen en het beste eruit halen, ipv proberen te veranderen
quote:_minny schreef op 18 april 2011 @ 12:52:

[...]

Die ruil ik om de paar maanden in, vooral de beneden buren. Kom zeg, ga een beetje tegen dezelfde koppen aankijken als ik mijn huis in en uitloop. Pfff..... dan liever de bovenburen inruilen.. met hun geloop de hele tijd boven mijn hoofd
quote:mjdh schreef op 18 april 2011 @ 12:48:

M.nee dat dan weer niet. Alleen met spullen enzo.
quote:Primabella schreef op 18 april 2011 @ 12:54:

Oke dit klinkt stom, maar:

"Je moet in je kracht gaan staan".

Oftewel je moet deze eigenschap omarmen en het beste eruit halen, ipv proberen te veranderenWil je hier bij meer uitleg geven? waarom denk jij er dan zo over ?
Je bent 18-19 gezien je geboortejaar in je nickname. Geloof me, het wordt naar mate je ouder wordt wel wat stabieler.

Ik heb als voorbeeld jarenlang eigenlijk nooit iets in durven te richten, omdat ik dacht: over 2 maanden vind ik het niet meer leuk. Maar als je het toch doet, blijkt dat je hetzelfde behang toch jaren leuk blijft vinden. Zelfde met mijn beroepskeuze, zo breed mogelijk gehouden, zo lang mogelijk. Het teveel leuk vinden was voor mij een manier om keuzes uit te stellen en helemaal niet te kiezen. En dat is zonde, beter een verkeerde keuze maken, dan niets doen.
Los van dat het heel moeilijk is bovenstaande te veranderen, vind ik dat je de dingen waar je goed in bent juist moet gebruiken. Je kan je OP negatief zien, maar ook positief. Er blijkt namelijk uit dat flexibel bent, dat je creatief bent, etc. Dit kun je beter in je voordeel gebruiken in plaats van er tegen te vechten.

Dus ik zou zeggen: ga iets doen waar je deze eigenschappen juist kan gebruiken.
Niet om heel erg te zeuren, maar ik zie het steeds weer hier op het forum. Continu schrijf je zonder -e. Tenzij het zeg maar bijvoeglijk gebruikt wordt voor een zelfst. nw.

http://woordenlijst.org/zoek/?q=continu&w=w
Gelukkig, ik ben niet de enige

ik ben precies zoals jij beschrijft.

mijn vriend wordt regelmatig gek van me als ik

het huis weer es om wil gooien .

dit heb ik overigens altijd gehad. Dan riep ik weer

naar mn vader dat ie van alles uit te garage moest halen enz.

ook qua haarkleur (alhoewel ben nu toch al een tijd blond...)

haarstijl enz.

ik ga idd. ook lekker eigenwijs mijn eigen gang, wat een ander vindt houdt mij niet tegen...

hele opluchting dat ik niet de enige ben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven