facebook, viva feestboot

18-04-2011 13:16 40 berichten
Wat is dit nou voor een actie?

Mijn emailadres op facebook is een andere dan hier, toch krijg ik een verzoek op mijn facebook.

Ik heb nu (weer) ernstige twijfels over mijn privacy hier!

Graag opheldering van Viva Mods!
Alle reacties Link kopieren
En elke keer als ik een topic wil lezen, word ik doorgelinkt daar die ^*^*())*)*(& facebookuitnoding. Bugje, mensen?
Heb jij ook dat je via dat ene topic over dat smsen automatisch naar Facebook gelinkt wordt? Dat heb ik namelijk en ik wilde er net een topic over openen.

NIET aanmelden iig.
hij opent gewoon facebook.com en dan daar met het emailadres waar je altijd mee inlogt, heeft te maken of je wachtwoord onthouden voor je facebook ingesteld hebt. Maar irritant is het wel!
ik heb het dus ook, elke keer kom ik op de facebook pagina.

Als je zegt niet toestaan kom je op een andere pagina van de feestboot. grrrr
a docter a day keeps the apple away
Ik werd in 1 week door 2 mensen gevolgd op twitter die ook op viva actief zijn. En ik heb dus ook een speciaal viva mail adres.
quote:Primabella schreef op 18 april 2011 @ 13:18:

Heb jij ook dat je via dat ene topic over dat smsen automatisch naar Facebook gelinkt wordt? Dat heb ik namelijk en ik wilde er net een topic over openen.

NIET aanmelden iig.Ik heb het al als ik de relatiepijler wil openen.
Grrrrr, ik heb niet eens faceboek!

Rete irritant zeg!
Nee echt?
quote:isadoro schreef op 18 april 2011 @ 13:18:

En elke keer als ik een topic wil lezen, word ik doorgelinkt daar die ^*^*())*)*(& facebookuitnoding. Bugje, mensen?

Hier ook.

Wat is dit nu weer...

Zitten er daar op het Vivaforum-kantoor nog mensen wél weten waar ze mee bezig zijn?
quote:Goldielocks schreef op 18 april 2011 @ 13:21:

[...]

Zitten er daar op het Vivaforum-kantoor nog mensen wél weten waar ze mee bezig zijn?Nee.
quote:Ruza schreef op 18 april 2011 @ 13:20:

Ik werd in 1 week door 2 mensen gevolgd op twitter die ook op viva actief zijn. En ik heb dus ook een speciaal viva mail adres.Huh? Hoe kan dat? En hoe weet je dat ze op Viva actief zijn?
heeeeeeeeeeul vervelend!!!!
ik word er gek van. om de 2 minuten, pling!!!

zit ik weer op die stomme facebook aanmeld pagina.
wij slapen nooit.
Ik word steeds doorgelinkt naar facebook,klik nergens op.Heel irritant.
quote:hechicero schreef op 18 april 2011 @ 13:20:

Ik heb het al als ik de relatiepijler wil openen.Even getest maar dat is bij mij ook ja. Ik forum alleen nu via 'Vandaag' en andere topics kan ik nog wel openen. Waarschijnlijk geldt het voor alles op de relatiepijler.
Ontzettend irritant deze link.

Hoe kun je nu topics op de relatiepijler zien?
Niets is blijvend, behalve de verandering.
bij mij is t ook op relatiepijler.

op dit topic verschijnt facebook niet.
wij slapen nooit.
Hahaha, het is inderdaad alleen op relatiepijler (voor zover ik nu heb gezien). Maar dat is dan meteen mijn favoriete onderwerp!

En ingelogd hier of op facebook of allebei niet, maakt bij mij geen verschil. Er is blijkbaar iets mis gegaan.

Of ze denken dat mensen die het relatiepijler lezen, heel eenzaam zijn en behoefte hebben om op een boot te zitten.
Dit is bij mij het enige topic waarbij de pagina niet meteen naar die verd***** FB aameldpagina schiet.

Ironisch.
*stampt op de grond, en rent daarna maar weer eens naar de wc*

Godnondeju!!!!

Ik ben ziek, en ik wil forummen

En nou is de relatiepijlerT zo;n beetje mijn huis in huis en daar kan ik dus niet meer op!

neeeeeeeeeeeeeee..............dan moet ik op zo'n stomme feestboot!

Ik WIL niet op een boot, ik word dan zeeziek!!!!

Ik mag toch hopen dat dit probleem sneller wordt opgelost dat het: reageren op blogs probleem, het Avator probleem, het Mijn Viva probleem.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja ik ook!! Wat vervelend, kan niet eens normaal topic lezen, blijft maar openen! Natuurlijk wil ik niet mijn facebook aan mijn vivaaccount koppelen!
quote:Moontje138 schreef op 18 april 2011 @ 13:26:

Ontzettend irritant deze link.

Hoe kun je nu topics op de relatiepijler zien?Mobiel...en anders niet!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oke, sneller typen....
Gelukkig nog meer met hetzelfde probleem, ontzettend irritant, was topic aan het lezen en werd elke keer doorgelinkt naar feestboot gedoe.
quote:Summerdance schreef op 18 april 2011 @ 13:28:

Ik mag toch hopen dat dit probleem sneller wordt opgelost dat het: reageren op blogs probleem, het Avator probleem, het Mijn Viva probleem..... daar had ik nog niet aan gedacht...nou over 3 jaar kunnen we er wel weer op dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven