Verwoestend effect. Plaatjestopic.
donderdag 21 april 2011 om 02:43
donderdag 21 april 2011 om 02:53
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 april 2011 @ 02:43:
Ik zoek ................. het verwoestende effect van veel te hoge pumps op poezelige damesvoetjes.
Plak het verwoestende effect en verzin de volgende opdracht, met hetzelfde thema ( verwoestend effect, dus )Deze poezelige voeten bedoel je zeker niet he?
Zoiets?
Ik zoek ................. het verwoestende effect van veel te hoge pumps op poezelige damesvoetjes.
Plak het verwoestende effect en verzin de volgende opdracht, met hetzelfde thema ( verwoestend effect, dus )Deze poezelige voeten bedoel je zeker niet he?
Zoiets?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 21 april 2011 om 02:53
quote:eleonora schreef op 21 april 2011 @ 02:49:
O, ik dacht dat het specifiek over vreemdgaan ging!
Mag het over alles gaan?
Drank, crocs, te veel in de zon zitten, piano spelen?Yep. Het verwoestende effect van 18 plakken cake op maatje 36, het verwoestende effect van de nagels van je buurvrouw in je nieuwe gepimpte borsten, het verwoestende effect van een paaltje op je auto,............álles.
O, ik dacht dat het specifiek over vreemdgaan ging!
Mag het over alles gaan?
Drank, crocs, te veel in de zon zitten, piano spelen?Yep. Het verwoestende effect van 18 plakken cake op maatje 36, het verwoestende effect van de nagels van je buurvrouw in je nieuwe gepimpte borsten, het verwoestende effect van een paaltje op je auto,............álles.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 21 april 2011 om 02:56
donderdag 21 april 2011 om 03:00
Ik maak me vast lekker voor morgen;
het verwoestende effect van een Gangbang voor je matras
...................................... drank op B, St Clair
.......................................een rotje in je kont
.......................................
het verwoestende effect van een Gangbang voor je matras
...................................... drank op B, St Clair
.......................................een rotje in je kont
.......................................
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 21 april 2011 om 04:04
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 april 2011 @ 03:02:
het verwoestende effect van veel te laat slapen.
[afbeelding]
He daar heb ik nou nooit last van. Ohnee, ik lig al in bed hoor, nu nog even de slaap vatten.
Tot morgen, laptop gaat weer uit.
het verwoestende effect van veel te laat slapen.
[afbeelding]
He daar heb ik nou nooit last van. Ohnee, ik lig al in bed hoor, nu nog even de slaap vatten.
Tot morgen, laptop gaat weer uit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven