Coca Cola Codes

22-04-2011 23:39 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Sinds april zitten er in de dop van Coca Cola flessen codes. Met deze codes kun je tegen een kleine betaling prijzen afhalen op de Coca Cola site.

Mijn opa wordt binnenkort 65 en nu leek het mij leuk om hem een Coca Cola T-shirt voor zijn verjaardag te geven, omdat hij vroeger Coca Cola-items heeft gespaard.

Zouden jullie mij kunnen helpen en me een paar codes toesturen? Wij drinken thuis namelijk erg weinig Coca Cola! Ik heb jullie hulp dus hard nodig!
sorry maar ik heb hetzelfde, dol op al die spullen, maar cola lust ik niet...
Tja, ik spaar die punten zelf, om mijn liefste te kunnen verrassen met die platenspeler.
quote:drakenvrouw schreef op 23 april 2011 @ 01:21:

Tja, ik spaar die punten zelf, om mijn liefste te kunnen verrassen met die platenspeler.Ik heb hem net bekeken maar die is echt heel leuk
Opa wordt 65. Dan koop je toch wat van die cola? Draai de doppen er af, neem de codes over en geef de flessen aan vrienden/buren/collega's/opa. Dat is toch niet te veel moeite? Of gaat het om het geld?
Probeer wat cafe's te bellen of sportverenigingen of ze nog codes over hebben. Stuur een email naar vrienden en kennissen. Of koop zelf een paar flessen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Leuk idee

Maar ik drink maar een glas cola per dag

Duurt effe

Ik heb de site bekeken er zijn mooie spullen vooral die platenspeler

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven