Wie wordt landskampioen? (voetbal)

18-04-2011 20:50 366 berichten
Wie denken jullie dat het wordt en wie hopen jullie dat het wordt?

Ik krijg er de zenuwen van.... "wij" (van Ajax) kunnen nog kampioen worden maar zijn afhankelijk van verliespunten van PSV.

De laatste wedstrijd van het seizoen wordt Ajax-Twente... die zou beslissend kunnen worden

Wie gaat het worden??

Totaal aantal stemmen: 132

PSV (23%)
Twente (47%)
Ajax (30%)
Ze spelen allemaal inderdaad niet als kampioenen. PSV is normaal gesproken kansloos nu en stevent bij mislopen van CL af op een enorm financieel probleem.

Komt dus neer op de laatste wedstrijd Ajax-Twente die Ajax MOET winnen. (Willem je zit er naast)

Twente is dus wel in het voordeel, vandaar dat ik ze al een aantal weken als kampioen tip.
quote:willem1959 schreef op 24 april 2011 @ 20:55:

[...]

Nee, Twente moet winnen. Bij gelijk spel, als ze de volgende wedstrijd beiden winnen, staat Ajax, zoals het er nu naar uit ziet, bovenaan op basis van doelsaldo.

Jahaaa dat bedoel ik ook. Ik bedoel dat de stand gelijk is zoals nu op het moment dat Ajax-Twente speelt...

snappez vous?
Alle reacties Link kopieren
Precies. En dan heeft TWente dus NIET genoeg aan een gelijk spel.
quote:qthee schreef op 24 april 2011 @ 09:51:

[...]

Feyenoord staat terecht in de middenmoot, maar kijk eens naar Willem II-AZ van gisteravond.

Kom ik weer met een lijstje: Van de afgelopen 12 keer, won PSV er 'maar' 4...

2000-2001 Feyenoord - PSV 1-2

2003-2004 Feyenoord - PSV 1-3

2007-2008 Feyenoord - PSV 0-1

2009-2010 Feyenoord - PSV 1-3

Waarom zie ik die 0-10 van een half jaar geleden nou niet genoemd?

Maar goed, we zijn weer ingemaakt vanmiddag. En nie zo'n bietje ok nie.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja VC, ik denk dat de kansen voor PSV zijn bekeken.
Mede door een geheel onterechte rode kaart trouwens! Dat sloeg echt nergens op!
quote:Bianca40 schreef op 24 april 2011 @ 22:22:

Ja VC, ik denk dat de kansen voor PSV zijn bekeken.Ze zijn VERkeken.
Twente wordt kampioen! Is lang geleden dat Twente verloren heeft in de Arena, geen reden te bedenken waarom dat dit jaar dan wel zou gebeuren!
quote:willem1959 schreef op 24 april 2011 @ 22:48:

[...]

Ze zijn VERkeken.Nee Willem, de kansen van PSV zijn BEkeken, door mij, en het waren er bar weinig.
quote:Very Cherry schreef op 24 april 2011 @ 22:19:

Waarom zie ik die 0-10 van een half jaar geleden nou niet genoemd?Tja, dat was in Eindhoven hè.

Op de één of andere manier had ik het PSV wel gegund dit jaar, maar het mag waarschijnlijk niet zo zijn.

quote:willem1959 schreef op 24 april 2011 @ 21:23:

Precies. En dan heeft TWente dus NIET genoeg aan een gelijk spel.Beste Willem, Ajax staat een punt achter dus als ze beiden hun volgende wedstrijd winnen.. nou ja tel zelf maar.
quote:qthee schreef op 24 april 2011 @ 20:56:

Ze spelen allemaal inderdaad niet als kampioenen. PSV is normaal gesproken kansloos nu en stevent bij mislopen van CL af op een enorm financieel probleem.

Komt dus neer op de laatste wedstrijd Ajax-Twente die Ajax MOET winnen. (Willem je zit er naast)

Twente is dus wel in het voordeel, vandaar dat ik ze al een aantal weken als kampioen tip.

En dit zijn dus ware feiten.

FC Twente wordt kampioeoooooon!
quote:willem1959 schreef op 24 april 2011 @ 22:48:

[...]

Ze zijn VERkeken.

Bekeken klinkt veel beter, ik vind verkeken geen woord

Maar oke... je hebt gelijk meut! Het is verkeken dus.
quote:Jaschenca schreef op 25 april 2011 @ 01:10:

[...]

En dit zijn dus ware feiten.

FC Twente wordt kampioeoooooon!Uhhhhh je vergeet een klein detail.... Ajax thuis!!
Ik was gisteren bij Ajax-Excelsior en als we/ze zo blijven spelen feliciteer ik bij deze FC Twente met het kampioenschap. Wat zal die De Boer zich geergerd hebben op de bank, zo slecht was het. En El Hamdaoui moest het weer ontgelden, als hij de bal verkeerd krijgt aangespeeld is het nog zijn schuld.

Ik snap alleen de commotie niet over de vertoonde beelden van Feyenoord-PSV. Ik vond het wel service van de zaak. Of het nu wel of niet getoond worden, we wisten de stand toch wel. Dus het maakte niet veel uit.
quote:EvyBlissy schreef op 19 april 2011 @ 11:01:

Er is maar één kampioen. En die komt uit Eindhoven.

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Bianca40 schreef op 18 april 2011 @ 20:50:

Wie denken jullie dat het wordt en wie hopen jullie dat het wordt?

Duitsland!

quote:Very Cherry schreef op 25 april 2011 @ 09:53:

Is maar een spelletje
quote:chance schreef op 24 april 2011 @ 22:56:

Twente wordt kampioen! Is lang geleden dat Twente verloren heeft in de Arena, geen reden te bedenken waarom dat dit jaar dan wel zou gebeuren!

Dat zijn altijd van die feiten waar ik jeuk van krijg. Wat een onzin! Als je slecht speelt dit keer verlies je gewoon, heeft echt geen zak met vorige jaren te maken... dusss...

Ik hoop dat PSV kampioen wordt, maar ik denk Ajax...
ik gun het twente heel erg en ik hoop het voor ze. mijn pa hoopt dat ajax kampioen wordt.
quote:qthee schreef op 25 april 2011 @ 10:00:

[...]

Is maar een spelletjeO ja, nou krijgen we dat soort teksten
Ik hoop Twente en ik gun het Twente, ze hebben een goed voetbalseizoen gehad.
Ik als rasfeynoorder heb een geweldige middag gehad.

Een half jaar geleden keihard lachen daar in Eindhoven om Feyenoord na die 10-0.Nu in rotterdam het kampioensschap verspelen

KARMA ik geloof erin.
quote:Iekx schreef op 25 april 2011 @ 10:01:

Dat zijn altijd van die feiten waar ik jeuk van krijg. Wat een onzin! Als je slecht speelt dit keer verlies je gewoon, heeft echt geen zak met vorige jaren te maken... dusss...

Ik hoop dat PSV kampioen wordt, maar ik denk Ajax...Sinds wanneer heeft goed spelen en winnen iets met elkaar te maken in het voetbal? Het is juist vaak de individuele kwaliteit die de doorslag geeft.
quote:Jida schreef op 25 april 2011 @ 13:40:

Ik als rasfeynoorder heb een geweldige middag gehad.

Een half jaar geleden keihard lachen daar in Eindhoven om Feyenoord na die 10-0.Nu in rotterdam het kampioensschap verspelen Toch heeft Eindhoven meer lol gehad om die 10-0, dan om al die kampioenschappen bij elkaar opgeteld ik bedoel, alles gaat n keer vervelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven