Wie wordt landskampioen? (voetbal)

maandag 18 april 2011 om 20:50

zondag 24 april 2011 om 20:56
Ze spelen allemaal inderdaad niet als kampioenen. PSV is normaal gesproken kansloos nu en stevent bij mislopen van CL af op een enorm financieel probleem.
Komt dus neer op de laatste wedstrijd Ajax-Twente die Ajax MOET winnen. (Willem je zit er naast)
Twente is dus wel in het voordeel, vandaar dat ik ze al een aantal weken als kampioen tip.
Komt dus neer op de laatste wedstrijd Ajax-Twente die Ajax MOET winnen. (Willem je zit er naast)
Twente is dus wel in het voordeel, vandaar dat ik ze al een aantal weken als kampioen tip.

zondag 24 april 2011 om 21:04
quote:willem1959 schreef op 24 april 2011 @ 20:55:
[...]
Nee, Twente moet winnen. Bij gelijk spel, als ze de volgende wedstrijd beiden winnen, staat Ajax, zoals het er nu naar uit ziet, bovenaan op basis van doelsaldo.
Jahaaa dat bedoel ik ook. Ik bedoel dat de stand gelijk is zoals nu op het moment dat Ajax-Twente speelt...
snappez vous?
[...]
Nee, Twente moet winnen. Bij gelijk spel, als ze de volgende wedstrijd beiden winnen, staat Ajax, zoals het er nu naar uit ziet, bovenaan op basis van doelsaldo.
Jahaaa dat bedoel ik ook. Ik bedoel dat de stand gelijk is zoals nu op het moment dat Ajax-Twente speelt...
snappez vous?
zondag 24 april 2011 om 22:19
quote:qthee schreef op 24 april 2011 @ 09:51:
[...]
Feyenoord staat terecht in de middenmoot, maar kijk eens naar Willem II-AZ van gisteravond.
Kom ik weer met een lijstje: Van de afgelopen 12 keer, won PSV er 'maar' 4...
2000-2001 Feyenoord - PSV 1-2
2003-2004 Feyenoord - PSV 1-3
2007-2008 Feyenoord - PSV 0-1
2009-2010 Feyenoord - PSV 1-3
Waarom zie ik die 0-10 van een half jaar geleden nou niet genoemd?
Maar goed, we zijn weer ingemaakt vanmiddag. En nie zo'n bietje ok nie.
[...]
Feyenoord staat terecht in de middenmoot, maar kijk eens naar Willem II-AZ van gisteravond.
Kom ik weer met een lijstje: Van de afgelopen 12 keer, won PSV er 'maar' 4...
2000-2001 Feyenoord - PSV 1-2
2003-2004 Feyenoord - PSV 1-3
2007-2008 Feyenoord - PSV 0-1
2009-2010 Feyenoord - PSV 1-3
Waarom zie ik die 0-10 van een half jaar geleden nou niet genoemd?
Maar goed, we zijn weer ingemaakt vanmiddag. En nie zo'n bietje ok nie.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

maandag 25 april 2011 om 00:51
quote:Very Cherry schreef op 24 april 2011 @ 22:19:
Waarom zie ik die 0-10 van een half jaar geleden nou niet genoemd?Tja, dat was in Eindhoven hè.
Op de één of andere manier had ik het PSV wel gegund dit jaar, maar het mag waarschijnlijk niet zo zijn.
quote:willem1959 schreef op 24 april 2011 @ 21:23:
Precies. En dan heeft TWente dus NIET genoeg aan een gelijk spel.Beste Willem, Ajax staat een punt achter dus als ze beiden hun volgende wedstrijd winnen.. nou ja tel zelf maar.
Waarom zie ik die 0-10 van een half jaar geleden nou niet genoemd?Tja, dat was in Eindhoven hè.
Op de één of andere manier had ik het PSV wel gegund dit jaar, maar het mag waarschijnlijk niet zo zijn.
quote:willem1959 schreef op 24 april 2011 @ 21:23:
Precies. En dan heeft TWente dus NIET genoeg aan een gelijk spel.Beste Willem, Ajax staat een punt achter dus als ze beiden hun volgende wedstrijd winnen.. nou ja tel zelf maar.
maandag 25 april 2011 om 01:10
quote:qthee schreef op 24 april 2011 @ 20:56:
Ze spelen allemaal inderdaad niet als kampioenen. PSV is normaal gesproken kansloos nu en stevent bij mislopen van CL af op een enorm financieel probleem.
En dit zijn dus ware feiten.
FC Twente wordt kampioeoooooon!
En dit zijn dus ware feiten.
FC Twente wordt kampioeoooooon!

maandag 25 april 2011 om 09:31
Ik was gisteren bij Ajax-Excelsior en als we/ze zo blijven spelen feliciteer ik bij deze FC Twente met het kampioenschap. Wat zal die De Boer zich geergerd hebben op de bank, zo slecht was het. En El Hamdaoui moest het weer ontgelden, als hij de bal verkeerd krijgt aangespeeld is het nog zijn schuld.
Ik snap alleen de commotie niet over de vertoonde beelden van Feyenoord-PSV. Ik vond het wel service van de zaak. Of het nu wel of niet getoond worden, we wisten de stand toch wel. Dus het maakte niet veel uit.
Ik snap alleen de commotie niet over de vertoonde beelden van Feyenoord-PSV. Ik vond het wel service van de zaak. Of het nu wel of niet getoond worden, we wisten de stand toch wel. Dus het maakte niet veel uit.

maandag 25 april 2011 om 10:01
quote:chance schreef op 24 april 2011 @ 22:56:
Twente wordt kampioen! Is lang geleden dat Twente verloren heeft in de Arena, geen reden te bedenken waarom dat dit jaar dan wel zou gebeuren!
Dat zijn altijd van die feiten waar ik jeuk van krijg. Wat een onzin! Als je slecht speelt dit keer verlies je gewoon, heeft echt geen zak met vorige jaren te maken... dusss...
Ik hoop dat PSV kampioen wordt, maar ik denk Ajax...
Twente wordt kampioen! Is lang geleden dat Twente verloren heeft in de Arena, geen reden te bedenken waarom dat dit jaar dan wel zou gebeuren!
Dat zijn altijd van die feiten waar ik jeuk van krijg. Wat een onzin! Als je slecht speelt dit keer verlies je gewoon, heeft echt geen zak met vorige jaren te maken... dusss...
Ik hoop dat PSV kampioen wordt, maar ik denk Ajax...

maandag 25 april 2011 om 17:16
quote:Iekx schreef op 25 april 2011 @ 10:01:
Ik hoop dat PSV kampioen wordt, maar ik denk Ajax...Sinds wanneer heeft goed spelen en winnen iets met elkaar te maken in het voetbal? Het is juist vaak de individuele kwaliteit die de doorslag geeft.
Ik hoop dat PSV kampioen wordt, maar ik denk Ajax...Sinds wanneer heeft goed spelen en winnen iets met elkaar te maken in het voetbal? Het is juist vaak de individuele kwaliteit die de doorslag geeft.
maandag 25 april 2011 om 17:36
quote:Jida schreef op 25 april 2011 @ 13:40:
Ik als rasfeynoorder heb een geweldige middag gehad.
Een half jaar geleden keihard lachen daar in Eindhoven om Feyenoord na die 10-0.Nu in rotterdam het kampioensschap verspelen Toch heeft Eindhoven meer lol gehad om die 10-0, dan om al die kampioenschappen bij elkaar opgeteld ik bedoel, alles gaat n keer vervelen
Ik als rasfeynoorder heb een geweldige middag gehad.
Een half jaar geleden keihard lachen daar in Eindhoven om Feyenoord na die 10-0.Nu in rotterdam het kampioensschap verspelen Toch heeft Eindhoven meer lol gehad om die 10-0, dan om al die kampioenschappen bij elkaar opgeteld ik bedoel, alles gaat n keer vervelen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.