Postcrossing deel 7
woensdag 26 januari 2011 om 09:40
maandag 25 april 2011 om 21:07
dinsdag 26 april 2011 om 00:12
Weinig PC activiteit, wel een hurray ontvangen. Ik mag nu een kaart (farao!) naar de V.S. sturen.
@Ligaa > Goed dat je toch iets heb ondernomen vandaag! De Ikea ligt helaas niet op mijn winkelroute. Ik zag er trouwens nog geen afbeeldingen van op hun website, wel van die badeenden en fruit.
@Poezels > veel plezier morgen! Ik ben helaas niet thuis, anders had je hier een drankje kunnen halen.
Ik ga deze week maar eens beginnen met het sparen van de zegeltjes bij A.H.
@Stereogram > 12 kaarten, yeah! Het blijft stoffig weer.
@Steph > geven de banken ook af als je erop zit?
Ik krijg bij de combinatie van kruidentuin en schildpad heel vreemde visioenen van kruidenomeletten...
@Zazana > heeft ma ook al op ogi en tin star co. gekeken?
@Anita > heerlijk zo'n toertje met dochter. Ik ga morgen met mijn meiske shoppen, ze heeft een dagje vrij en heeft nog van alles 'nodig' voor onze vakantietrip volgende week.
@Ligaa > Goed dat je toch iets heb ondernomen vandaag! De Ikea ligt helaas niet op mijn winkelroute. Ik zag er trouwens nog geen afbeeldingen van op hun website, wel van die badeenden en fruit.
@Poezels > veel plezier morgen! Ik ben helaas niet thuis, anders had je hier een drankje kunnen halen.
Ik ga deze week maar eens beginnen met het sparen van de zegeltjes bij A.H.
@Stereogram > 12 kaarten, yeah! Het blijft stoffig weer.
Ik krijg bij de combinatie van kruidentuin en schildpad heel vreemde visioenen van kruidenomeletten...
@Zazana > heeft ma ook al op ogi en tin star co. gekeken?
@Anita > heerlijk zo'n toertje met dochter. Ik ga morgen met mijn meiske shoppen, ze heeft een dagje vrij en heeft nog van alles 'nodig' voor onze vakantietrip volgende week.
dinsdag 26 april 2011 om 08:48
quote:neferisis schreef op 26 april 2011 @ 00:12:
Weinig PC activiteit, wel een hurray ontvangen. Ik mag nu een kaart (farao!) naar de V.S. sturen.
.
Nee, de banken geven niet af hoezo dat?
Ja, we twijfelen ook heel vaak of we de hottub niet hoger moeten stoken er er schildpadden met kruiden inlaten zwemmen. Als hoofdgerecht, konijnen bij doen en als toetje eekhoorn
.
Nee, de banken geven niet af hoezo dat?
Ja, we twijfelen ook heel vaak of we de hottub niet hoger moeten stoken er er schildpadden met kruiden inlaten zwemmen. Als hoofdgerecht, konijnen bij doen en als toetje eekhoorn
dinsdag 26 april 2011 om 10:54
Nou Steph.. wat een horrorbeeld..arme diertjes..
Anita en Neferisis: wat heerlijk dat jullie met jullie dochters wat leuks kunnen ondernemen, dat zijn de mooie momentjes in het leven.
Zazana, jammer van de baan.... hopenlijk komt er gauw iets anders op je pad.
Stereo: jammer dat je de verkeerde kaarten kreeg bij Idrukker. Ik hoor het best vaak. Fijn dat je een gezellige paasbrunch hebt gehad, dan is de pasen iig geslaagd! Ik heb inderdaad eieren mogen zoeken, het was geen grapje Er werd zelfs een heus startsein gegeven haha. Iedereen stoof de tuin in, Ik was alleen te moe. Maar heb er toch 2 bemachtigd.
En mijn nieuwe kleren vielen in de smaak Altijd leuk toch als mensen vinden dat je er leuk uitziet.
Ligaa: strandkaarten bij Ikea? Wat leuk en goed dat je een plantje hebt gekocht daar, wat voor een is het geworden? Ik vind die kaart met yoga-ende kat superleuk.
Fijne dag allemaal, volgens mij is het minder warm, dat is misschien wel prettig.
Ps: Tine: ben je al een taart voor ons aan het maken voor donderdag? Jummiejummie....
Anita en Neferisis: wat heerlijk dat jullie met jullie dochters wat leuks kunnen ondernemen, dat zijn de mooie momentjes in het leven.
Zazana, jammer van de baan.... hopenlijk komt er gauw iets anders op je pad.
Stereo: jammer dat je de verkeerde kaarten kreeg bij Idrukker. Ik hoor het best vaak. Fijn dat je een gezellige paasbrunch hebt gehad, dan is de pasen iig geslaagd! Ik heb inderdaad eieren mogen zoeken, het was geen grapje Er werd zelfs een heus startsein gegeven haha. Iedereen stoof de tuin in, Ik was alleen te moe. Maar heb er toch 2 bemachtigd.
En mijn nieuwe kleren vielen in de smaak Altijd leuk toch als mensen vinden dat je er leuk uitziet.
Ligaa: strandkaarten bij Ikea? Wat leuk en goed dat je een plantje hebt gekocht daar, wat voor een is het geworden? Ik vind die kaart met yoga-ende kat superleuk.
Fijne dag allemaal, volgens mij is het minder warm, dat is misschien wel prettig.
Ps: Tine: ben je al een taart voor ons aan het maken voor donderdag? Jummiejummie....
dinsdag 26 april 2011 om 10:54
Steph: wat heb jij een zwarte humor zeg
Nou, de 5 dagen van pasen zijn weer voorbij dus laat de kaarten maar weer komen!!!
Net een hurray in de mailbox. Kaartje was na 82 dagen geregistreerd maar dat was omdat de ontvanger veel aan het reizen was geweest de afgelopen weken. Ze was wel blij met het kaarten (en nu heb ik weer een expired minder).
Ik heb niet zo'n goed gevoel bij het sollicitatiegesprek van vrijdag. 't Begon wel goed maar de laatste 10 minuten waren wat minder...
Leuke hond en katten Poezels.
En ik had ook nog een leuk kaartje langs zien komen van Kozoo volgens mij (die kikker met hartje).
Beterschap Neferisis.
Ik heb een klein beetje medelijden met mezelf.... na 3 dagen hitte heb ik een hele berg blaren op m'n voeten
Nou, de 5 dagen van pasen zijn weer voorbij dus laat de kaarten maar weer komen!!!
Net een hurray in de mailbox. Kaartje was na 82 dagen geregistreerd maar dat was omdat de ontvanger veel aan het reizen was geweest de afgelopen weken. Ze was wel blij met het kaarten (en nu heb ik weer een expired minder).
Ik heb niet zo'n goed gevoel bij het sollicitatiegesprek van vrijdag. 't Begon wel goed maar de laatste 10 minuten waren wat minder...
Leuke hond en katten Poezels.
En ik had ook nog een leuk kaartje langs zien komen van Kozoo volgens mij (die kikker met hartje).
Beterschap Neferisis.
Ik heb een klein beetje medelijden met mezelf.... na 3 dagen hitte heb ik een hele berg blaren op m'n voeten
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 26 april 2011 om 13:32
Kozoo, ach mensen maken er altijd grapjes over en ik hapte dan weleens maar nu praat ik mee en dan schrikken ze. Ja, daag.
Uiteraard zou ik het nooit kunnen doen eigen dieren eten maar konijnen/schildpadden/eekhoorn eten zou ik ook nooit kunnen doen (net als paardenvlees neeeee).
Ik ben ook zeer blij met dat minder warm weer, wel jammer dat er morgen regen komt terwijl ma en ik shoppen in Maastricht (heb weer een map uitgeprint met kaartenwinkels).
Snjokorn, Jeeeh weer een expired minder. Dikke dat de blaren snel over zullen gaan. En dat er maar veel kaarten in de bus mogen vallen.
Ééntje hier, USA mooie kaart met een mooi verhaal.
Uiteraard zou ik het nooit kunnen doen eigen dieren eten maar konijnen/schildpadden/eekhoorn eten zou ik ook nooit kunnen doen (net als paardenvlees neeeee).
Ik ben ook zeer blij met dat minder warm weer, wel jammer dat er morgen regen komt terwijl ma en ik shoppen in Maastricht (heb weer een map uitgeprint met kaartenwinkels).
Snjokorn, Jeeeh weer een expired minder. Dikke dat de blaren snel over zullen gaan. En dat er maar veel kaarten in de bus mogen vallen.
Ééntje hier, USA mooie kaart met een mooi verhaal.
dinsdag 26 april 2011 om 16:39
Neferisis, lekker geshopt vandaag?
Dat doen dochter en ik al zo graag samen en dan lekker ergens een broodje doen.
Hmmm, heel gezellig en ik hoop ook zo dat ze dat blijft vinden.
Steph, ik moet er niet aan denken aan vlees van eekhoornm schildpad en konijn.
Veel plezier in Maastricht!
Poezels hoe heb je het gehad in de Efteling??
Snjokorn, ga duimen voor een goede afloop van je sollicitatie.
Hier vanmorgen al gewerkt.
Nu lekker thuis, zoon slaapt, dochter speelt buiten op het plein en man vertrekt naar de kapper.
Geen pc-nieuws verder.
Dat doen dochter en ik al zo graag samen en dan lekker ergens een broodje doen.
Hmmm, heel gezellig en ik hoop ook zo dat ze dat blijft vinden.
Steph, ik moet er niet aan denken aan vlees van eekhoornm schildpad en konijn.
Veel plezier in Maastricht!
Poezels hoe heb je het gehad in de Efteling??
Snjokorn, ga duimen voor een goede afloop van je sollicitatie.
Hier vanmorgen al gewerkt.
Nu lekker thuis, zoon slaapt, dochter speelt buiten op het plein en man vertrekt naar de kapper.
Geen pc-nieuws verder.
dinsdag 26 april 2011 om 16:40
dinsdag 26 april 2011 om 19:29
dinsdag 26 april 2011 om 20:15
Snjokorn, wat jammer dat je de baan niet hebt. En blaren op je voeten! En ook al geen post vandaag! Driedubbele Hopelijk wel een hurray!
Neferisis, een ansichtkaartenboekje van Flow, ik wist niet dat dat er was! Ik moet toch maar weer 's gaan shoppen! Wie weet heb ik dan ook meteen een moederdagcadeau.
Heb je verder nog leuke dingen gekocht met je dochter of alleen 'hoognodige' vakantiebenodigdheden?
Anita, dat lijkt me ook erg gezellig een dagje shoppen met je dochter. Ik vind het als dochter in ieder geval erg gezellig om te shoppen met mijn moeder!
Kozoo, fijn dat je een gezellige dag hebt gehad. En complimentjes over hoe je eruitziet zijn altijd fijn!
Zazana, samen bestellen met postcrossende familieleden is altijd handig; het scheelt ook weer in de verzendkosten.
Poezels, was het leuk in de Efteling? En heb je nog veel kaarten gekocht?
Ligaa, wat een leuke kaart heb je naar mijn moeder gestuurd!
Ik had vandaag 2 kaarten in de bus en 3 hurrays. De nieuwe kaarten gaan naar Finland, USA en Maleisie.
Neferisis, een ansichtkaartenboekje van Flow, ik wist niet dat dat er was! Ik moet toch maar weer 's gaan shoppen! Wie weet heb ik dan ook meteen een moederdagcadeau.
Heb je verder nog leuke dingen gekocht met je dochter of alleen 'hoognodige' vakantiebenodigdheden?
Anita, dat lijkt me ook erg gezellig een dagje shoppen met je dochter. Ik vind het als dochter in ieder geval erg gezellig om te shoppen met mijn moeder!
Kozoo, fijn dat je een gezellige dag hebt gehad. En complimentjes over hoe je eruitziet zijn altijd fijn!
Zazana, samen bestellen met postcrossende familieleden is altijd handig; het scheelt ook weer in de verzendkosten.
Poezels, was het leuk in de Efteling? En heb je nog veel kaarten gekocht?
Ligaa, wat een leuke kaart heb je naar mijn moeder gestuurd!
Ik had vandaag 2 kaarten in de bus en 3 hurrays. De nieuwe kaarten gaan naar Finland, USA en Maleisie.
dinsdag 26 april 2011 om 20:40
Kom ik over voor moederdag?? voor moederdag zelf niet maar mocht het zo uitkomen dat ik rond die tijd een sollicitatiegesprek heb (ik hoop het eigenlijk niet 3 x heen en weer in 2 maanden is een beetje overdreven) dan heeft m'n moeder mazzel.
Netjes dat je op tijd bent opgebeld dat je niet naar Ruth Jacott kon.
Stereo: net inderdaad nog een hurray. Uit Rusland waar ik iemand blij heb gemaakt met een kaartje van het koninklijk paleis in Edinburgh.
Netjes dat je op tijd bent opgebeld dat je niet naar Ruth Jacott kon.
Stereo: net inderdaad nog een hurray. Uit Rusland waar ik iemand blij heb gemaakt met een kaartje van het koninklijk paleis in Edinburgh.
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 26 april 2011 om 21:18
Steph, netjes dat ze op tijd hebben gebeld.
Wij konden ooit niet naar Nijntje omdat Nijntje iets aan haar knie had ofzo.
Stereo, je mag dochter best eens lenen voor een middagje shoppen hoor.
Moet zeggen dat ik dat ook graag met mijn mama doe, maar het komt er de laatste tijd helaas weinig van.
Over moederdag en kadootjes hoef ik niet lang na te denken.
Zowel moeder als schoonmoeder hebben dan graag bloemen.
Meestal word het iets voor de tuin.
En ikzelf ben vooral het meest blij met de tekening of weet ik wat voor knutsel dochter meegebracht heeft van school.
Vaak gaat ze ook nog wat kopen met haar papa.
En zoon, tja die snapt het nog niet.
Hier nog 1 leuke hurray uit Rusland.
Nog geen nieuwe aangevraagt.
Wel nog een leuke prijsvraag gemaakt en deze opgestuurd.
Wij konden ooit niet naar Nijntje omdat Nijntje iets aan haar knie had ofzo.
Stereo, je mag dochter best eens lenen voor een middagje shoppen hoor.
Moet zeggen dat ik dat ook graag met mijn mama doe, maar het komt er de laatste tijd helaas weinig van.
Over moederdag en kadootjes hoef ik niet lang na te denken.
Zowel moeder als schoonmoeder hebben dan graag bloemen.
Meestal word het iets voor de tuin.
En ikzelf ben vooral het meest blij met de tekening of weet ik wat voor knutsel dochter meegebracht heeft van school.
Vaak gaat ze ook nog wat kopen met haar papa.
En zoon, tja die snapt het nog niet.
Hier nog 1 leuke hurray uit Rusland.
Nog geen nieuwe aangevraagt.
Wel nog een leuke prijsvraag gemaakt en deze opgestuurd.
dinsdag 26 april 2011 om 21:21
Zooo, kreeg Neferisis toch even gelijk. Met Pasen heb ik inderdaad bijgeslapen, ook al ging dat niet vrijwillig. Zaterdagavond tijdens de bbq merkte ik al dat ik me steeds slechter ging voelen; traanogen, dikke keel, last van m'n oren.. naast het niezen wat ik al de hele week deed. Hele nacht wakker gelegen en zondag was ik echt te ziek om mee te gaan naar de bbq. Al met al heb ik van zaterdagavond t/m vanochtend in bed gelegen. Extreem gevalletje hooikoorts.
Stereo, dat berichtje kwam van iemand uit Oekraïne.
Zazana, balen dat je afgewezen bent.
Ligaa, wat toevallig zeg.. 3 kaarten naar NL! Ik was vorige week nog bij de Ikea. Daar hadden ze die kaarten die jij beschrijft (nog) niet. Heb wel 2 andere pakjes kaarten gekocht.
Neferisis, ik heb nog steeds mijn wandeling niet gemaakt. Ik kom op dit moment zo min mogelijk buiten in verband met de extreem hoge pollen en stuifmeel concentraties in de lucht.. Hoe smaakten de asperges? Ik heb dat nog nooit als avondeten gegeten, enkel een keer als hapje op een verjaardag en toen vond ik het zoooo vies dat ik het nooit meer gehad heb daarna.
Poeh, wat posten jullie toch veel! Maar ik ga vrolijk door..
Poezels, ja die kijkt inderdaad eng.. Nee helaas heb ik geen huisdieren meer (op de vissen in de vijver na). Nadat mijn hondje overleden ws mocht ik geen nieuwe meer van mijn ouders. Dit omdat ze allebei veel werken en ik weinig thuis ben en over een tijdje uit huis zal gaan. Ik mis het wel erg hoor. Maar gelukkig hebben de ouders van m'n vriend 2 hondjes. Hoe was de Efteling?
Anita, wat heerlijk een huisje op het strand. Ik ben gek op het strand, maar woon helaas in het oosten. Naar het westen verhuizen als ik ga samenwonen zie ik niet zitten, maar een strandhuisje is wel mijn grote droom!
Snjo, jammer dat je het niet bent geworden.
Vandaag 4 Hurrays! Of ik kaartjes en de kaarten van Idrukker heb ontvangen weet ik niet want ik ben bij mijn vriend. Morgenavond kom ik daar pas achter. En morgen kan ik eindelijk de nieuwe brochure van het theaterseizoen bekijken en leuke voorstellingen boeken. Kijk er nu al naar uit.
Stereo, dat berichtje kwam van iemand uit Oekraïne.
Zazana, balen dat je afgewezen bent.
Ligaa, wat toevallig zeg.. 3 kaarten naar NL! Ik was vorige week nog bij de Ikea. Daar hadden ze die kaarten die jij beschrijft (nog) niet. Heb wel 2 andere pakjes kaarten gekocht.
Neferisis, ik heb nog steeds mijn wandeling niet gemaakt. Ik kom op dit moment zo min mogelijk buiten in verband met de extreem hoge pollen en stuifmeel concentraties in de lucht.. Hoe smaakten de asperges? Ik heb dat nog nooit als avondeten gegeten, enkel een keer als hapje op een verjaardag en toen vond ik het zoooo vies dat ik het nooit meer gehad heb daarna.
Poeh, wat posten jullie toch veel! Maar ik ga vrolijk door..
Poezels, ja die kijkt inderdaad eng.. Nee helaas heb ik geen huisdieren meer (op de vissen in de vijver na). Nadat mijn hondje overleden ws mocht ik geen nieuwe meer van mijn ouders. Dit omdat ze allebei veel werken en ik weinig thuis ben en over een tijdje uit huis zal gaan. Ik mis het wel erg hoor. Maar gelukkig hebben de ouders van m'n vriend 2 hondjes. Hoe was de Efteling?
Anita, wat heerlijk een huisje op het strand. Ik ben gek op het strand, maar woon helaas in het oosten. Naar het westen verhuizen als ik ga samenwonen zie ik niet zitten, maar een strandhuisje is wel mijn grote droom!
Snjo, jammer dat je het niet bent geworden.
Vandaag 4 Hurrays! Of ik kaartjes en de kaarten van Idrukker heb ontvangen weet ik niet want ik ben bij mijn vriend. Morgenavond kom ik daar pas achter. En morgen kan ik eindelijk de nieuwe brochure van het theaterseizoen bekijken en leuke voorstellingen boeken. Kijk er nu al naar uit.
dinsdag 26 april 2011 om 21:58
Vandaag ook een hurray binnengekomen de nieuwe mag naar de USA! En het profiel is blijkbaar van een hond....gevoelige hond ook:
*Please send cards in an envelope, I cry when they are ruined:(
Net weer terug van een heerlijk dagje efteling, prachtig weer en weinig mensen. Ideaal dus! En nieuwe kaarten gekocht, vind ze super!
En een mooie afsluiting van de dag: om 1730 kreeg ik een telefoontje, donderdag arbeidsvoorwaardengesprek!
Steph; balen van Ruth Jacott! Komt er een nieuwe datum nu?
Anita; Nijntje is een kinderboekfiguur; in mijn beleving worden die nooit ziek
juuf; ik hoop dat je je inmiddels beter voelt! Extreem veel pollen in de lucht door de aanhoudende warmte las ik. Ik heb medelijden met de mensen die hooikoorts hebben.
Ligaa; leuke kaarten, bij ikea dus. Daar moet ik ook nog heen.
Ik ga nu snel mijn bedje in, gebroken van zo'n dag zeg.
*Please send cards in an envelope, I cry when they are ruined:(
Net weer terug van een heerlijk dagje efteling, prachtig weer en weinig mensen. Ideaal dus! En nieuwe kaarten gekocht, vind ze super!
En een mooie afsluiting van de dag: om 1730 kreeg ik een telefoontje, donderdag arbeidsvoorwaardengesprek!
Steph; balen van Ruth Jacott! Komt er een nieuwe datum nu?
Anita; Nijntje is een kinderboekfiguur; in mijn beleving worden die nooit ziek
juuf; ik hoop dat je je inmiddels beter voelt! Extreem veel pollen in de lucht door de aanhoudende warmte las ik. Ik heb medelijden met de mensen die hooikoorts hebben.
Ligaa; leuke kaarten, bij ikea dus. Daar moet ik ook nog heen.
Ik ga nu snel mijn bedje in, gebroken van zo'n dag zeg.
dinsdag 26 april 2011 om 22:10
Juuf, omdat wij vriendenvandeschouwburg zijn (hier in mijn woonplaats dus) konden wij vandaag ook al online boeken. Geen vrienden vanaf 13mei. Maar we wilden naar Jochem Meyer en die is zo uitverkocht plus maar 4 kaarten per besteller. Collega van Lief gaan mee.
Poezels, nog niet maar zeerwaarschijnlijk in juni.
Ligaa, wil ik ook. Oh nee rustig aan doen met geld.
Poezels, nog niet maar zeerwaarschijnlijk in juni.
Ligaa, wil ik ook. Oh nee rustig aan doen met geld.