Bezemtopic Nummer 10!
dinsdag 26 april 2011 om 10:10
Wanneer is de begrafenis Gold? Ik hoop dat het doorzet hoor. Je hebt er genoeg mee gehad. Ook voor je vader. Maar het zal nog best wel moeilijk worden. Maar ze weten toch ook wel hoe moeilijk het is geweest?
Zie ik lijstjes? Soms zie ik die dagen niet.
Ik heb er ook één. Voor de verandering. Al doe ik nog wel rustig aan.
Was ophangen
Bed opmaken
Slaapkamer opruimen
Arbo-arts
Genoeg voor vandaag dacht ik zo.
Zie ik lijstjes? Soms zie ik die dagen niet.
Ik heb er ook één. Voor de verandering. Al doe ik nog wel rustig aan.
Was ophangen
Bed opmaken
Slaapkamer opruimen
Arbo-arts
Genoeg voor vandaag dacht ik zo.
dinsdag 26 april 2011 om 10:59
dinsdag 26 april 2011 om 16:04
Goedendag maisjes.
Ik zou best ook wel een lijstje willen posten, maar nu is alles zo chaotisch, dat komt volgende week wel weer.
Wat ik vandaag al wél gedaan heb:
*Mezelf op het werk afgemeld tot zaterdag.
*Gestofzuigd
*Was gedraaid en opgehangen
*Nog een was gedraaid (die moet nog gedroogd)
*De stad in geweest met Troela. Ze moest nodig nieuwe schoenen (natuurlijk Birkenstocks, what else...) en bij Scapino was het tweede aankoop halve prijs dus meteen ook wat kleding gescoord. .
Hopelijk ben je toch weer een beetje in het werkritme gekomen Gelf? Het was natuurlijk wel een heel lekker lang weekend.
Zoeb, hoest met de blauwe plekken?
Uitvaart is op vrijdagochtend. Eerder kon niet ivm drukte.
Coe, fijn dat je bezoekjes aan de chiropractor zo je goed doen!
Ik zou best ook wel een lijstje willen posten, maar nu is alles zo chaotisch, dat komt volgende week wel weer.
Wat ik vandaag al wél gedaan heb:
*Mezelf op het werk afgemeld tot zaterdag.
*Gestofzuigd
*Was gedraaid en opgehangen
*Nog een was gedraaid (die moet nog gedroogd)
*De stad in geweest met Troela. Ze moest nodig nieuwe schoenen (natuurlijk Birkenstocks, what else...) en bij Scapino was het tweede aankoop halve prijs dus meteen ook wat kleding gescoord. .
Hopelijk ben je toch weer een beetje in het werkritme gekomen Gelf? Het was natuurlijk wel een heel lekker lang weekend.
Zoeb, hoest met de blauwe plekken?
Uitvaart is op vrijdagochtend. Eerder kon niet ivm drukte.
Coe, fijn dat je bezoekjes aan de chiropractor zo je goed doen!
dinsdag 26 april 2011 om 21:29
Wat lang voor de begrafenis is Gold. Maar dan hebben jullie wel de tijd en de rust om alles te regelen.
Ik moet over zeven weken terug naar de Arbo-arts.
Hij vind wel dat ik naar de pijnpoli van het AZM moet gaan.
Ikzelf wil eerst de Tens gaan proberen. Ik heb weinig zin om twee keer in de week 120 km te gaan rijden of meer dan twee uur met de trein te moeten gaan voor fysio van een half uur. Eens zien wat mijn chirurg ervan zegt.
Ik moet over zeven weken terug naar de Arbo-arts.
Hij vind wel dat ik naar de pijnpoli van het AZM moet gaan.
Ikzelf wil eerst de Tens gaan proberen. Ik heb weinig zin om twee keer in de week 120 km te gaan rijden of meer dan twee uur met de trein te moeten gaan voor fysio van een half uur. Eens zien wat mijn chirurg ervan zegt.
woensdag 27 april 2011 om 17:53
donderdag 28 april 2011 om 09:54
Mijn lijstje voor vandaag:
wassen,vouwen
stofzuigen en dweilen (doet vriend)
boodschappen
zooi opruimen
Ik dacht dat het gister wel goed ging maar vannacht toch heel slecht geslapen van de pijn.Zal blij zijn als ze weten wat het is.Nu is het net of ze met naalden onder in mijn voet prikken wat ik tot boven in mijn heup voel.
wassen,vouwen
stofzuigen en dweilen (doet vriend)
boodschappen
zooi opruimen
Ik dacht dat het gister wel goed ging maar vannacht toch heel slecht geslapen van de pijn.Zal blij zijn als ze weten wat het is.Nu is het net of ze met naalden onder in mijn voet prikken wat ik tot boven in mijn heup voel.
donderdag 28 april 2011 om 11:25
Ik ben er ook weer. Terug van de chirurg en erg onbevredigend.
Waarom heb ik dat altijd als ik er vandaan kom?
Ik heb andere medicijnen. Moet nu aan de Lyrica. Moet ik ook nog uitkijken met auto rijden. Als ik er last van krijg mag ik dat niet eens meer. Ik ben dus gewoon boos. Op alles.
Ik moet wel een Tens. Dat gaat via de fysio. Er is verder zo weinig aan te doen. Ik baal dus weer.
Sorry voor de ego-post.
Waarom heb ik dat altijd als ik er vandaan kom?
Ik heb andere medicijnen. Moet nu aan de Lyrica. Moet ik ook nog uitkijken met auto rijden. Als ik er last van krijg mag ik dat niet eens meer. Ik ben dus gewoon boos. Op alles.
Ik moet wel een Tens. Dat gaat via de fysio. Er is verder zo weinig aan te doen. Ik baal dus weer.
Sorry voor de ego-post.
donderdag 28 april 2011 om 13:19
He Zoeb, wat klote zeg! Het lijkt inderdaad wel of je steeds met een rotgevoel terugkomt van die chirurg. Scheld gewoon maar ff lekker van je af, kan me goed voorstellen dat je hier boos van wordt!
Coe, jou zit het ook niet mee he met die pijn... Wanneer hoor je nu ook weer meer? Je hebt het vast al een keer gezegd maar ik ben het vergeten...
Gold, hoe is het met jou? Red je het een beetje?
Zoeb had het laatst over lijstjes geloof ik.. moet toegeven dat ik wel erg lui ben tegenwoordig. Maar ja met een man thuis hoef ik ook niet veel te doen, dat scheelt!
Lijstje van vandaag:
- werken
- paar mensen bellen
- weer eens een beetje studeren.....
Maar de kans is heeeeeeel groot dat ik die laatste 2 doorschuif naar een ander moment.
Fijne dag!
Coe, jou zit het ook niet mee he met die pijn... Wanneer hoor je nu ook weer meer? Je hebt het vast al een keer gezegd maar ik ben het vergeten...
Gold, hoe is het met jou? Red je het een beetje?
Zoeb had het laatst over lijstjes geloof ik.. moet toegeven dat ik wel erg lui ben tegenwoordig. Maar ja met een man thuis hoef ik ook niet veel te doen, dat scheelt!
Lijstje van vandaag:
- werken
- paar mensen bellen
- weer eens een beetje studeren.....
Maar de kans is heeeeeeel groot dat ik die laatste 2 doorschuif naar een ander moment.
Fijne dag!
donderdag 28 april 2011 om 15:37
Kijk maar uit Zoebie!Raar spulletje als ik het zo lees...
(ik heb de bijsluiter even gelezen)
Wat ontzettend kl*te dat je weer met zo'n onbevredigend gevoel buiten stapt bij die chirurg!
Ik hoop dat die tens iets voor je kan betekenen.Dat is ook nog per geval verschillend toch?
Gelfje,heb jij de bh al gelezen?
Zoniet,schrijf dat even bij op je lijstje dan
(ik heb de bijsluiter even gelezen)
Wat ontzettend kl*te dat je weer met zo'n onbevredigend gevoel buiten stapt bij die chirurg!
Ik hoop dat die tens iets voor je kan betekenen.Dat is ook nog per geval verschillend toch?
Gelfje,heb jij de bh al gelezen?
Zoniet,schrijf dat even bij op je lijstje dan
donderdag 28 april 2011 om 19:03
Ik heb een allergische reactie gekregen op die Lyrica.
Ik had opeens lichte rode vlekken op allebei mijn armen.
Meteen de HAP gebeld en als ik een dikke tong kreeg of moeite met slikken, moest ik meteen terugbellen.
De vlekken zijn nu weg. Maar ik neem het niet meer. Morgen de chirurg maar bellen. Ergens ben ik er wel blij mee. Want het is echt raar spul. Ik ben panisch voor dit soort dingen. Nienke heeft eens een anafylactische shock gekregen op medicijnen en dat begon ook met rare vlekken. Ze hebben toen 7 keer adrenaline moeten spuiten omdat haar bloeddruk wegviel. En ze heeft op de IC gelegen. Ik dacht toen echt dat ik haar kwijt zou raken.
Ik slik dit dus echt niet meer, als ik na één capsule al dit soort bijwerkingen krijg. Ik was wel lyrisch ja.Op mijn werk hebben ze ermee gelachen. Ik ben vandaag zo vrolijk. Ik stak wel iedereen aan.
Ik had opeens lichte rode vlekken op allebei mijn armen.
Meteen de HAP gebeld en als ik een dikke tong kreeg of moeite met slikken, moest ik meteen terugbellen.
De vlekken zijn nu weg. Maar ik neem het niet meer. Morgen de chirurg maar bellen. Ergens ben ik er wel blij mee. Want het is echt raar spul. Ik ben panisch voor dit soort dingen. Nienke heeft eens een anafylactische shock gekregen op medicijnen en dat begon ook met rare vlekken. Ze hebben toen 7 keer adrenaline moeten spuiten omdat haar bloeddruk wegviel. En ze heeft op de IC gelegen. Ik dacht toen echt dat ik haar kwijt zou raken.
Ik slik dit dus echt niet meer, als ik na één capsule al dit soort bijwerkingen krijg. Ik was wel lyrisch ja.Op mijn werk hebben ze ermee gelachen. Ik ben vandaag zo vrolijk. Ik stak wel iedereen aan.
donderdag 28 april 2011 om 22:37
Hallo, hier ben ik ook weer even.
Alles oke, maar ik voel me toch vreemd. Een dubbel gevoel.
Als ze niet ziek was geworden was ik echt niet terug naar huis gegaan, maar haar zo af te zien takelen, zo opgevreten worden door die rot-ziekte, dat gun je je ergste vijand niet.
Vanavond was het afscheid nemen en morgen de dag van de uitvaart.
Zoeb, het klinkt als erg raar spul, dat medicijn. Goed dat je meteen gestopt bent met slikken. Ze hebben vast nog wel wat anders wat wel bij je past.
Coe, ik heb al op de BH gemeld dat ik ook naar de meet kom, of bedoelde je dat niet?
Ik wil ook wel iets lekkers meebrengen om het voor jou wat makkelijker te maken.
Alles oke, maar ik voel me toch vreemd. Een dubbel gevoel.
Als ze niet ziek was geworden was ik echt niet terug naar huis gegaan, maar haar zo af te zien takelen, zo opgevreten worden door die rot-ziekte, dat gun je je ergste vijand niet.
Vanavond was het afscheid nemen en morgen de dag van de uitvaart.
Zoeb, het klinkt als erg raar spul, dat medicijn. Goed dat je meteen gestopt bent met slikken. Ze hebben vast nog wel wat anders wat wel bij je past.
Coe, ik heb al op de BH gemeld dat ik ook naar de meet kom, of bedoelde je dat niet?
Ik wil ook wel iets lekkers meebrengen om het voor jou wat makkelijker te maken.
vrijdag 29 april 2011 om 09:19
Mogguh
Goldie, heel veel sterkte vandaag. Gloeiend mooi hart van je dat ze niet kapot heeft weten te krijgen (je wil de mensen de kost niet geven die wel in wrok blijven hangen).
Zoebie, anafylactische shock is hier ook mijn grootste angst bij allergiegedoe. Ik heb zelf alleen maar een gewone shock gehad, maar het idee dat je zó weg kan zijn..
Lyrica.. wat een naam ook, als je beschrijft dat je ervan gaat stuiteren.
Vandaag:
Studeren
Betalingsregeling vragen bij de belastingdienst
Afwas
Was
Vloer aanvegen
Goldie, heel veel sterkte vandaag. Gloeiend mooi hart van je dat ze niet kapot heeft weten te krijgen (je wil de mensen de kost niet geven die wel in wrok blijven hangen).
Zoebie, anafylactische shock is hier ook mijn grootste angst bij allergiegedoe. Ik heb zelf alleen maar een gewone shock gehad, maar het idee dat je zó weg kan zijn..
Lyrica.. wat een naam ook, als je beschrijft dat je ervan gaat stuiteren.
Vandaag:
Studeren
Betalingsregeling vragen bij de belastingdienst
Afwas
Was
Vloer aanvegen
vrijdag 29 april 2011 om 09:44
Gold, ik weet niet of je het nog leest maar.. heel veel sterkte vandaag.. we denken aan je..
Zoeb, het is toch niet te geloven.. nu weer een allergische reactie! Ben benieuwd wat voor alternatief de chirurg heeft. Als het allemaal niet zo vervelend was zou het een goeie soap zijn.
Coe, ik ben eigenlijk nog steeds van plan om te komen volgende week. Vanavond even 'de planning' bespreken en dan weet ik het zeker. Zal later ook nog even op de BH kijken. Ik neem aan dat we allemaal iets meenemen?
Zoeb, het is toch niet te geloven.. nu weer een allergische reactie! Ben benieuwd wat voor alternatief de chirurg heeft. Als het allemaal niet zo vervelend was zou het een goeie soap zijn.
Coe, ik ben eigenlijk nog steeds van plan om te komen volgende week. Vanavond even 'de planning' bespreken en dan weet ik het zeker. Zal later ook nog even op de BH kijken. Ik neem aan dat we allemaal iets meenemen?