Postcrossing deel 7

26-01-2011 09:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor meer uitleg van deze verslavende hobby en winkels zie tweede posting.

Het gaat, in het kort gezegd, dat je een ansichtkaart verstuurd en als hij wordt geregisteerd dat jij dan een kaart krijgt van iemand ergens in deze wereld. Elke kaart is een verrassing!

Even een voorbeeld:

Ik vind hem leuk!!!!
Ik vind hem leuk!!!!
De postbode is hier inmiddels geweest en bracht mij een kaart uit de USA met een pandabeer-baby.

Zo schattig!
Sterogram; ik heb geen idee of er leuke schapenkaarten zijn. Zal eens om mij heen gaan kijken!

Hier een hurray uit Rusland. Grappig detail: het was voor ons allebei de eerste keer! Nieuwe mag naar Nederland.Nog geen kaartje ontvangen verder, maar wel andere post dus ik hou hoop!

Vanmiddag arbeidsvoorwaarden, zoals verwacht was mijn gewenste loon aan de hoge kant. We zijn er wel uitgekomen. Nu nog een kleine test en dan is het rond!
JJ hartelijk dank voor de langste hurray ooit Blij dat je weer online bent!

Goed nieuws poezels! Van harte met je nieuwe betrekking

O wat ik nog wilde delen is dat ik een leuke set kaarten heb besteld bij het nationaal MS fonds. 5 euro voor 5 kaarten en voor een goed doel. Kan nu maar eentje plakken, maar staan op de website meer.

Jeetje, Ligaa, wat speur jij mooie kaarten bij elkaar van de week!!!

Poezels, fijn dat jullie er helemaal uit zijn gekomen.

Ik heb net een verjaardagskaart geschreven en ik ga zo adressen aanvragen.

En dan ook nog wat koninginnedag-knutsels in elkaar draaien voor de fiets van dochter en de wagen van zoon.

Ben er weer rijkelijk laat mee, maar ik presteer het beste onder druk zullen we maar zeggen.

En anders kan ik best een keertje tegen wat nachtwerk, hahaha
Er gaat een idrukker met die vlaggen van het wk 2010 naar Rusland.

En een zwart-wit-kaart naar Limburg.
idrukker is gratis momenteel
Euhm ik durf hier bijna niet meer te komen, ik postcross nog steeds maar heb geen tijd (of zin soms) om hier op het forum ook nog bij te lezen of te posten dus dat zal waarschijnlijk maar incidenteel worden. En zeker nu het mooie weer zich weer aankondigt ben ik liever buiten dan binnen achter mijn beeldscherm. Maar ja mijn werk loopt ook weer ten einde (einde theater seizoen is in zicht) dus wel meer tijd binnenkort.

Deze week ontving ik een official van Lampje, dat was erg leuk.

Best veel leuke kaartjes gekregen de laatste tijd en ook veel leuke verstuurd (in mijn ogen dan in ieder geval).

De laatste tijd ook weer naar een aantal leuke theatervoorstellingen geweest, gisteren naar de allereerste try-out van Jochem Myjers nieuwe show. Echt een hele leuke avond gehad.

Ik had laatst trouwens nog een krabbeltje geschreven op de postcross/viva hyves.
Een snelle egopost voordat ik mijn bed in rol. Ik heb een stapeltje kaarten ontvangen (check mijn profiel maar) en de hurrays vlogen me om de oren, geen tijd om iets nieuws te sturen.

Ik ben totaal in de vakantiestress geschoten. Heb gisteren en vandaag allerlei tests bij artsen mogen doen, want de medicijnen tegen de longontsteking slaan nog steeds niet aan. Heb ik helemaal geen tijd voor. Morgen (eh, straks dus) tassen pakken, nog een doktersbezoek en dan vroeg naar bed. We willen zaterdag vroeg (5 uur) gaan rijden, want het wordt heel druk op de Franse wegen dit weekend. Ik zal blij zijn als we veilig en wel op de plaats van bestemming zijn aangekomen.

Iedereen een fijne koninginnedag (en andere vrije dagen) toegewenst!
Nogmaals beterschap Neferisis en een goede reis.
Snjókorn falla, á allt og alla
Neferisis: Van harte beterschap en een fijne vakantie toegewenst.

Poezels: gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Neferisis, fijne vakantie toegewenst en beterschap
Chrisy leuk je weer even te zien hier!

Neferisis: beterschap, wat rottig dat het zo blijft hangen. Hopenlijk heb je een fijne vakantie en weinig last.

Anita leuk die koninginnedag knutsels
Neferisis, ik wens je een fijne vakantie en ook hoop ik dat je snel van de ontsteking af bent!
Gisteren twee keer op de knop gedrukt.

Een adres in NL en een adres in Frankrijk.

Het Franse echtpaar spaart slakkenkaarten, getsie.

Ik dacht, wie heeft nu slakkenkaarten (lastig thema) blijk ik er zelf 5 te hebben in een fotografiepostcardboek. Ik geloof dat mijn kaartenverzamelwoede extreme vormen begint aan te nemen

Chrisy leuk je hier weer te zien, kom gewoon eens in de zoveel tijd binnenvallen, ik vind het alleen maar leuk. Postcrossing is natuurlijk wel de ideale winterhobby, maar omdat ik de meeste tijd in huis doorbreng gaat het bij mij alle seizoenen door.
Slakkenkaarten, jekkie!
Chrisy, is ook geen verplichting om hier te schrijven.

Drie kaarten ontvangen. Op ééntje na mooi met leuk verhaal (allemaal van de RR).

Ligaa, slakken mmmmm maar niet voor op de kaart.
Wat was de bruiloft mooi he! Waarschijnlijk gaan er nu heel veel Britisch Royals-kaarten gefavoriet worden!
quote:Jokejacket schreef op 29 april 2011 @ 20:13:

Wat was de bruiloft mooi he! Waarschijnlijk gaan er nu heel veel Britisch Royals-kaarten gefavoriet worden!Ik hoop het van wel. Die van Alex en Max zijn heel vaak favoriet gemaakt bij mij.
Neferisis, zijn alle tassen gepakt? Goede reis en fijne vakantie! En nogmaals beterschap, vervelend dat het zo lang aanhoudt.

Juuf, slakkenkaarten?? Hm, ik geloof niet dat ik die in mijn toch best wel grote collectie heb...

Chrisy, gezellig dat je wat van je laat horen! Het geeft helemaal niets als je geen zin of tijd hebt om hier te posten! Leuk dat je nog steeds enthousiast aan het postcrossen bent. Ik had je berichtje inderdaad gezien op hyves.

Anita, is je gezin helemaal klaar voor Koninginnedag?

Poezels, er zijn best wel veel schapenkaarten. De nummer 1 van Frankrijk spaart ze ook bijvoorbeeld. Op dat profiel kun je dus wel wat voorbeelden vinden.

Vandaag 2 erg leuke kaarten in de brievenbus! Een pippi en een mandala.

Ik ben gisteren even gaan shoppen en heb onder andere fotohoezen gekocht voor mijn kaartenvoorraad. Mijn ontvangen kaarten had ik daar al in, maar nu heb ik ook mijn nieuwe kaarten gereorganiseerd. Ik had ze eerst in een doos, maar dat paste al niet meer en ik vergat toch dat ik bepaalde kaarten had. Nu zitten ze allemaal in fotohoezen in ordners. En ik heb al 3 ordners vol...
Stereo, dat is een goeie zeg, van die ordners.

Ik vergeet ook nogal eens dat ik een bepaalde kaart heb.

Het versier-gebeuren is klaar.

Nu nog even de oranje-rood-wit-blauwe troep opruimen.

Neferisis, fijne vakantie en doe lekker kalm aan!!!

Ligaa, een slakkenkaart, hahaha

Hoe heb je die ooit kunnen kopen dan.

Chrisy, leuk weer even van je te lezen!!!!

Hier vandaag geen pc-nieuws.

Geen post en ook geen hurrays.

Jammer, loop toch ook nog steeds 12 kaarten achter.
ik heb vandaag 12 adressen aangevraagd en op de post gedaan, ook 12 verschillende landen. IK BEN WEER ACTIEF!

Verhuizing ging super, 72 uur non stop keihard doorgewerkt en vandaag is alles af en geweldig mooi, ben er zo blij mee!!
Gefeliciteerd met je nieuwe huisje Kaatje.

Wat goed zeg, 12 verschillende landen.

Chrisy: Leuk dat je even langs kwam. Gewoon af-en-toe een krabbeltje is gezellig.

Ik had vandaag weer helemaal niets, geen kaartjes en geen hurrays .
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:kaatje_85 schreef op 29 april 2011 @ 22:17:

ik heb vandaag 12 adressen aangevraagd en op de post gedaan, ook 12 verschillende landen. IK BEN WEER ACTIEF!

Verhuizing ging super, 72 uur non stop keihard doorgewerkt en vandaag is alles af en geweldig mooi, ben er zo blij mee!!

Kaatje.

Gelijk 12 adressen aangevraagd en actief. Laat de kaarten maar binnenstromen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven