Wat voor cadeau
woensdag 4 mei 2011 om 13:56
Hallo,
Ik ben echt even inspiratie nodig.
Tijdens mijn zwangerschap hebben we veel hulp gehad van 3 mensen uit 1 gezin ( een gezin van 5) . Ze hebben regelmatig gekookt, iedere dag de overige kinderen naar school gebracht en gehaald en ook nog eens het huishouden beetje bij gehouden.
Nu willen we graag iets aan ze geven als blij van waardering. Maar ja wat??
Hebben jullie tips??
Ik ben echt even inspiratie nodig.
Tijdens mijn zwangerschap hebben we veel hulp gehad van 3 mensen uit 1 gezin ( een gezin van 5) . Ze hebben regelmatig gekookt, iedere dag de overige kinderen naar school gebracht en gehaald en ook nog eens het huishouden beetje bij gehouden.
Nu willen we graag iets aan ze geven als blij van waardering. Maar ja wat??
Hebben jullie tips??
woensdag 4 mei 2011 om 14:38
quote:3ekindje schreef op 04 mei 2011 @ 14:05:
@eLIninjoo Maar dan alleen de mensen die ons geholpen hebben of ook de andere 2 leden uit het gezin??
Alleen degenen die jullie geholpen hebben.
Neem aan dat de andere gezinsleden kinderen zijn, dus misschien kun je aanbieden op te passen (of 'n oppas te huren voor hen) terwijl de ouders uit eten zijn.
@eLIninjoo Maar dan alleen de mensen die ons geholpen hebben of ook de andere 2 leden uit het gezin??
Neem aan dat de andere gezinsleden kinderen zijn, dus misschien kun je aanbieden op te passen (of 'n oppas te huren voor hen) terwijl de ouders uit eten zijn.
woensdag 4 mei 2011 om 14:40
woensdag 4 mei 2011 om 14:44
quote:elninjoo schreef op 04 mei 2011 @ 14:38:
[...]
Da's een goeie. Àls die andere 2 kinderen zijn aanbieden op ze te passen terwijl de drie helpers iets leuks gaan doen (op jullie kosten).
Etentje, uitje, museum, concerttickets..allemaal leuk.
[...]
Da's een goeie. Àls die andere 2 kinderen zijn aanbieden op ze te passen terwijl de drie helpers iets leuks gaan doen (op jullie kosten).
Etentje, uitje, museum, concerttickets..allemaal leuk.
anoniem_83382 wijzigde dit bericht op 04-05-2011 14:45
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Today is a good day
woensdag 4 mei 2011 om 15:02
woensdag 4 mei 2011 om 15:51