Wat voor cadeau

04-05-2011 13:56 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben echt even inspiratie nodig.

Tijdens mijn zwangerschap hebben we veel hulp gehad van 3 mensen uit 1 gezin ( een gezin van 5) . Ze hebben regelmatig gekookt, iedere dag de overige kinderen naar school gebracht en gehaald en ook nog eens het huishouden beetje bij gehouden.

Nu willen we graag iets aan ze geven als blij van waardering. Maar ja wat??

Hebben jullie tips??
Een etentje in 'n erg goed restaurant inclusief vervoer zodat geen van hen zich in hoeft te houden met de wijn.
@eLIninjoo Maar dan alleen de mensen die ons geholpen hebben of ook de andere 2 leden uit het gezin??
quote:3ekindje schreef op 04 mei 2011 @ 14:05:

@eLIninjoo Maar dan alleen de mensen die ons geholpen hebben of ook de andere 2 leden uit het gezin??alleen de mensen die jullie geholpen hebben.
Bonnen voor een dagje uit? Leuk park of dierentuin? Geen idee of het om een gezin gaat?

En anders een diner aanbieden in een goed restaurant. Zeker voor het hele gezin.
Je hebt het over een 'gezin'. Als in vader, moeder en 3 kinderen?
Als je ze mee uit eten neemt zou ik het hele gezin meenemen (er vanuitgaande dat je een gezin bedoelt als in ouders met drie kinderen)
quote:3ekindje schreef op 04 mei 2011 @ 14:05:

@eLIninjoo Maar dan alleen de mensen die ons geholpen hebben of ook de andere 2 leden uit het gezin??

Alleen degenen die jullie geholpen hebben.

Neem aan dat de andere gezinsleden kinderen zijn, dus misschien kun je aanbieden op te passen (of 'n oppas te huren voor hen) terwijl de ouders uit eten zijn.
Zou iets voor het hele gezin doen, of wil je alleen vader, moeder en 1 kind meenemen?

Hangt een beetje van je budget af, maar een etentje lijkt me leuk. Of een ontbijtdienst inhuren voor een champagne ontbijtje op zondag (voor het hele gezin ) Dagje sauna, dagje dierentuin, musical?
Als de 3e helper 'n puberkind was, kun je die misschien blij maken met 'n ticket naar de Efteling of ander pretpark.
quote:elninjoo schreef op 04 mei 2011 @ 14:38:

[...]

Alleen degenen die jullie geholpen hebben.

Neem aan dat de andere gezinsleden kinderen zijn, dus misschien kun je aanbieden op te passen (of 'n oppas te huren voor hen) terwijl de ouders uit eten zijn.

Da's een goeie. Àls die andere 2 kinderen zijn aanbieden op ze te passen terwijl de drie helpers iets leuks gaan doen (op jullie kosten).

Etentje, uitje, museum, concerttickets..allemaal leuk.
anoniem_83382 wijzigde dit bericht op 04-05-2011 14:45
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Today is a good day
Of (afhankelijk van hoe lang de bevalling geleden is en hoeveel energie je hebt ): nodig ze allemaal uit voor een etentje / bbq bij jullie thuis!
Eens met nien met alles. Restaurant, vervoer en oppas regelen.
Ik vind dat er al hele leuke tips gegeven zijn. Als je niet iets van eten of een uitstapje wilt doen: voor vrouwen in het gezin kun je nog denken aan een sierraad als dank. Voor een man kun je iets praktisch geven, of een gadget. Maar eigenlijk vind ik ze een activiteit geven wel het leukst.
Het gaat om de moeder uit het gezin en haar 2 jongste kinderen. De een is 22 de ander 20.
quote:3ekindje schreef op 04 mei 2011 @ 15:07:

Het gaat om de moeder uit het gezin en haar 2 jongste kinderen. De een is 22 de ander 20.saunadagje voor die drie?
of misschien is het leuk om met z'n viertjes te gaan high-tea-en?
Zijn de andere twee kinderen meisjes? Want dan kan je ze een 'tut'dag geven. Afhankelijk van je budget: sauna, massage, schoonheidsbehandeling, make-up advies, kleuradvies, manicure, pedicure, etc. Of een fotoreportage met zijn drietjes (kan ook als er een jongen is natuurlijk).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven